וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל תל אביב: "כישרון לא מנצח לך משחקים"

15.10.2018 / 22:35

דני פרנקו נשמע מאוכזב לאחר התבוסה להפועל ב"ש: "היינו מבולבלים על המגרש. זו ליגה ארוכה, נרים את הראש". בצד השני לא מפסיקים לחייך, רמי הדר אמר: "לקלוע 105 נקודות זה דבר מדהים"

עריכת וידאו: מתן חדד
דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
מאוכזב אחרי הופעה איומה. דני פרנקו/דני מרון

הפועל באר שבע כתשה הערב (שני) את הפועל תל אביב עם תצוגת שלשות יוצאת דופן וניצחה 73:105. העולה החדשה עלתה למאזן 0:2, וממשיכה לסמן לליגה שהיא כאן כדי להישאר.

התחושות בקרב המחנה הדרומי היו מרוממות, טיילור ברון, שנתן את הופעת חייו וסיפק שורה סטטיסטית מרשימה של 24 נק', 7 רב' ו-8 חט', אמר בסיום: "הייתי מרוכז בלהיות אינטנסיבי כל 40 הדקות. באנו לשחק חזק, קלענו את השלשות שלנו וככה זה נראה שאנחנו משחקים ביחד. יש כאן שחקנים ששיחקו בכל הרמות, אנחנו לא שחקני ליגה שנייה. אנחנו מאוד בטוחים בעצמנו".

רמי הדר המרוצה אמר: "אנחנו קבוצה עם קליעה אדירה שאוהבת לשחק ביחד. לקלוע 105 נקודות זה מדהים. שאנחנו משחקים הגנה טובה ורצים במגרש הפתוח, אנחנו מאוד מסוכנים". לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, הוסיף: "אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו, מכבי זה סיפור אחר. היא קבוצה מצוינת עם המון כלים. מוקדם להיות כל כך אופטימיים".

עוד בנושא
מעבר לקשת: באר שבע השפילה את הפועל תל אביב עם חגיגת שלשות משוגעת
ספאחיה לא מודאג מחסרונו של פארגו, אך חושש מצסק"א החזקה

טיילור ברון שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
הופעה פנומנלית של טיילור ברון/דני מרון

דני פרנקו המאוכזב אמר: "באר שבע היא וואן טריק פוני, קבוצה שעושה משהו אחד טוב מאוד. מה שהיא עשתה היום לא שונה מהמחצית השנייה של שבוע שעבר, מגביע ווינר. לא נתנו לנו לפתח את המשחק שלנו מהשנייה הראשונה. צריך לתת להם קרדיט על זה, אין פה הפתעה גדולה. אמרתי לשחקנים בסוף המשחק שירימו את הראש, זה לא נעים, אבל זו ליגה ארוכה וכל אחד יצטרך להסתכל לתוך עצמו למה נראינו היום כמו שנראינו"

המאמן הוסיף: "היינו מבולבלים על המגרש. לא הצלחנו להביא משהו מהכדורסל שאנחנו רוצים להביא. בזה היינו עקביים כולנו, מאמן ושחקנים. היחידים שהגיעו מלבד באר שבע למשחק היו הקהל שלנו, אותם חבר'ה שהשמיצו אותם, באו היום במשחק לא נעים לראות, עודדו ודחפו את השחקנים. יש לנו כישרון, אבל כישרון לא בהכרח מנצח לך משחקים, ולוקח אותך למקומות אחרים. זה היה הפער בין הקבוצות בסופו של דבר, וזה מה שנתן לבאר שבע את הביטחון. אני מעדיף לחשוב במקום למה באנו רכים, איך עושים דברים אחרת. מה שקרה היום, קרה לנו בעבר, צריך לחשוב איך זה לא יקרה לנו עוד פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully