וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט מתכוננת לחגיגות האליפות, קרי: "הערב הכי מוזר בשנה"

האלופה תחגוג את הזכייה בטבעת בטקס המסורתי לפני המפגש מול אוקלהומה סיטי, הכוכב לא מתרגש: "מוזר לחגוג משהו שקרה לפני ארבעה חודשים". קר: "מקווה שנעשה מהר את הסוויץ' למשחק"

סטיב קר גולדן סטייט. רויטרס
"יהיה ערב מרגש". סטיב קר פותח עוד עונה/רויטרס

חיכינו וחיכינו, והנה זה בא: עונת ה-NBA החדשה תיפתח הלילה (בין שלישי לרביעי) עם שני משחקים מסקרנים מאוד. במזרח בוסטון תארח את פילדלפיה לקרב בין שתיים מהקבוצות הכי חזקות במחוז בעוד שבמערב גולדן סטייט האלופה תצא לדרך עם משחק ביתי מול אוקלהומה סיטי, בשורותיה צפוי להיעדר ראסל ווסטברוק הכוכב הגדול שעדיין מחלים מפציעה בברך.

עוד לפני המשחק מול OKC, גולדן סטייט תערוך את הטקס המסורתי של קבלת טבעת האליפות מהעונה שעברה. אם תשאלו את סטף קרי הכוכב הגדול של האלופה, הוא לא כל כך מתחבר לטקס הזה. "אתה חוגג משהו שקרה לפני ארבעה חודשים ואתה צריך להעריך את הרגע, להרגיש את האנרגיה ואז להתחמם שתיים וחצי דקות ולשחק כדורסל בזמן שהקבוצה השנייה עומדת מנגד ומחכה שהטקס יסתיים. זה ערב מוזר. הרבה חגיגות, אבל נהיה מוכנים למשחק".

עוד בנושא:

לשרוד עוד פעם אחת: קריירת ה-NBA של עומרי כספי מגיעה לצומת מכריע
מפנים מקום לדוראנט? הניקס החליטו לא להאריך את חוזהו של פורזינגיס
פול אלן, הבעלים של פורטלנד ומייסד "מייקרוסופט", מת בגיל 65

דריימונד גרין, סטפן קרי, קליי תומפסון, שחקני גולדן סטייט. AP
הפייבוריטית הגדולים גם השנה, בטח שעם קאזינס/AP

"יהיה כיף ביום שלישי", אמר סטיב קר באימון שלפני המשחק, "זה ערב גדול, ערב אמוציונאלי. ערב לחגוג אותו. ואחרי החגיגות יש משחק וזה האתגר. אתה חייב לעשות את הסוויץ' הזה בין החגיגות למשחק התחרותית פשוט ככה. לשמחתנו היינו בטקס הזה כבר פעמיים ואני מקווה שנתאים את עצמנו במהרה וניכנס לשטף של המשחק".

גם קווין דוראנט מתכונן לחגיגה: "רק להרגיש את האנרגיה בבניין. זה הולך להיות ערב מדהים, בתקווה שנחזור לעניינים ונטפל בעסק גם על המגרש".

אצל אוקלהומה סיטי כמובן שהרבה פחות ורוד כרגע. הקבוצה תחסר כנראה את מר טריפל דאבל ראסל ווסטברוק ואולי גם את סטיבן אדאמס, גם הוא פצוע. כרמלו אנתוני עזב ליוסטון ובהיעדרם, מי שיצטרך לקחת את האחריות יהיה פול ג'ורג' הסופרסטאר שנשאר בסופו של דבר בקיץ. מי שיפתח בעמדת הרכז במקום ווסטברוק יהיה דניס שרודר, הרכז הגרמני שהגיע הקיץ מאטלנטה ואמור להיות הגיבוי של ווסטברוק במהלך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully