וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של הג'ינג'י: ארז אדלשטיין יפרשן את הפועל ירושלים בליגת האלופות

15.10.2018 / 23:43

יותר משנה אחרי סיום דרכו בנבחרת ישראל, חוזר המאמן אל המרקע וילווה את משחקי האדומים במפעל הבכיר של פיב"א. במקביל, צפוי להשתלב בתפקידים נוספים. בקיץ דחה הצעה מעירוני נהריה

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
הנה הוא חוזר. ארז אדלשטיין/ברני ארדוב

מאמן הכדורסל ארז אדלשטיין ישוב מחר (שלישי) לתפקיד הפרשן אותו מילא במשך מספר שנים בעבר, כשיהיה חלק מצוות השידור במשחקה של הפועל ירושלים מול לייקטבליס פוניבז' במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. המשחק ישודר בערוץ 5STARS, כך שלמעשה אדלשטיין חוזר לערוץ הספורט בו עבד בעבר.

על פי הידוע לוואלה! ספורט אדלשטיין יפרשן באופן קבוע את משחקיה של ירושלים במפעל וצפוי במקביל להשתלב בתפקידים נוספים בצוות הכדורסל של ערוץ הספורט.

עוד בנושא
אכזבה בהפועל תל אביב: "כישרון לא מנצח לך משחקים"
בחולון לא מתרגשים מהכעס של פניני: "גיא בחור מאוד תחרותי"

מאמן עירוני נהריה, מיקי גורקה. אדריאן הרבשטיין
אדלשטיין סירב לנהריה, מיקי גורקה הגיע במקומו/אדריאן הרבשטיין

חזרתו של אדלשטיין אל המרקע מגיעה שנה לאחר ההופעה האחרונה שלו עם נבחרת ישראל ביורובאסקט. כזכור, המאמן סיים את דרכו בנבחרת ישראל לאחר שכשלה בניסיון להעפיל לשלב שמינית הגמר בתחרות. אדלשטיין סירב בשעתו במספר ראיונות שנתן לכנות קמפיין הנבחרת "כישלון", ומאז הנמיך פרופיל בכל הנוגע לעולם הכדורסל והגעה לאולמות.

כפי שחשפנו בכתבה אודותיו בחודש שעבר, אדלשטיין קיבל בקיץ האחרון פנייה מעירוני נהריה, שחשקה בשירותיו כמאמן הראשי של הקבוצה, אך אדלשטיין דחה את ההצעה. מיקי גורקה מונה במקומו למאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully