וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות השביתה: כל קבוצות הלאומית הודחו מגביע המדינה

15.10.2018 / 12:01

בעקבות ההחלטה של קבוצות הלאומית לא לשוב לפעילות, איגוד הכדורסל השאיר רק את קבוצות ליגת העל בגביע, למעט מכבי חיפה. מנהלת הלאומית בתגובה: "רוצים לחסל את השחקן הישראלי"

עוגן יוחננוב יושב ראש מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל. ספי מגריזו, איגוד הכדורסל, אתר רשמי
זה הולך ומדרדר. יו"ר מנהלת הלאומית עוגן יוחננוב/אתר רשמי, ספי מגריזו, איגוד הכדורסל

איגוד הכדורסל הודיע היום (שני) כי כל קבוצות הליגה הלאומית, למעט מכבי חיפה, הודחו מהמשך ההשתתפות בגביע המדינה, לאחר שהודיע כי אין בכוונתן להופיע למשחקי הליגה והגביע שאמורים להתקיים בהמשך השבוע. מכבי חיפה היא הקבוצה היחידה שלא שלחה הודעה שאינה משתתפת במשחקים, ולכן הוחלט להמשיך גם איתה במפעל. משחקי סיבוב א' היו אמורים להתקיים ביום רביעי וחמישי בשבוע הזה, ולכלול משחקים גם של קבוצות ליגת העל.

"האיגוד מצר על החלטת קבוצות הליגה הלאומית שלא להופיע למשחקים וזאת אחרי שהנהלת האיגוד כבר קיבלה החלטה פה אחד, על הגדלת ליגת העל ל-14 קבוצות החל מעונת 2020/21 ושכבר בסיום עונת המשחקים הבאה יעלו לליגת העל לפחות 2 קבוצות. ההחלטה שלא להופיע למשחקים פוגעת בראש ובראשונה בקהל אוהדי הכדורסל ובנוער שרצה לראות את משחקי הליגה הלאומית והגביע".

בעקבות ההחלטה ישחקו בסיבוב הבא 13 קבוצות בגביע המדינה, כשככל הנראה שלוש קבוצות תעפלנה לרבע הגמר ישירות, וחמישה משחקים ייערכו בשמינית הגמר. באיגוד צפויים להכריז על תוכנית המשחקים בימים הקרובים.

כזכור, קבוצות הליגה הלאומית השביתו כבר את שני מחזורי הפתיחה בליגת המשנה בשל אי קבלת תקציבים לקבוצות הליגה והעובדה כי דרישתן לשתי עולות החל מהעונה הקרובה לא התקבלה.

מנהלת הליגה הלאומית מסרה בתגובה: "מה שאיגוד הכדורסל עושה הוא בבחינת 'הרצחת וגם הירשת'. אם אתם רוצים לחסל את השחקן הישראלי, פשוט תגידו".

עוד בנושא

ג'רמי פארגו ייעדר מהמשחקים נגד צסק"א ובודוצ'נוסט
19:40, ספורט 5: הפועל באר שבע מול הפועל תל אביב
פניני התעצבן על דקות המשחק שלו: "לא אשחק 10 דקות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully