וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות תיתן עדיפות לאירוח משחקי נבחרת ישראל באצטדיון טרנר

15.10.2018 / 7:08

בהתאחדות מעריכים שבעקבות הפידבקים החיוביים מהשחקנים, טרנר יהפוך לאחד האצטדיונים המובילים. ומחירי הכרטיסים? "הנבחרת צריכה להיות מותג, לא נמכור כרטיסים ב-10 שקלים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אצטדיון טרנר בבאר שבע יהפוך לאחד האיצטדיונים המובילים לאירוח משחקי הבית של נבחרת ישראל. בעקבות התמיכה לה זכו אמש (ראשון) שחקני הנבחרת באצטדיון בבירת הנגב בניצחון 0:2 על אלבניה, העריכו אמש גורמים בכירים בהתאחדות לכדורגל כי במשחקי בית שבהם לא יהיה צפי לקהל רב, יקבל אצטדיון טרנר עדיפות בשל תחושת הביתיות שהוא מסב לשחקנים. גם השחקנים העידו בסיום המשחק כי הרגישו מאוד נוח באצטדיון שהפך למבצר של הפועל באר שבע.

באשר לסוגיית מחירי הכרטיסים, הבהיר אמש גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל כי אולי יש מקום לבחינה מחודשת של המחירים, אך יחד עם זה נטען, כי ההתאחדות לכדורגל לא תגיע למקום בו היא מוכרת כרטיסים למשחקי הנבחרת במחיר סמלי של 10 שקלים. "נבחרת ישראל צריכה להיות מותג יוקרתי גם בימים של הפסדים. אין מקום להפוך אותה לדבר כזה זול שמספיק לרכוש עבורה כרטיס ב-10 או 20 שקל", הבהיר גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל. בהתאחדות מספרים כי גם אמש בטרנר פנו אוהדים ליו"ר הנכנס שינו זוארץ וקבלו על מחירי הכרטיסים והוא הבהיר כי יבחן את הנושא לעומק.

בתוך כך יבחנו בהתאחדות כבר בימים הקרובים את סוגיית משחק הידידות שנדרשת הנבחרת לקיים לפני משחק החוץ בסקוטלנד ב-20 בנובמבר. ההעדפה בהתאחדות היא להימנע ממשחק שלושה ימים לפני המפגש הגורלי מול הסקוטים, אך אם אופ"א תחייב את הנבחרת לקיים משחק לא תהיה להתאחדות ברירה והיא תהיה חייבת למצוא יריבת אימון אף שהדבר יפגע מאוד בהכנות למשחק שינעל את שלב הבתים בליגת האומות.

עוד בנושא

ניצחון שני רצוף: נבחרת ישראל ניצחה 0:2 את אלבניה בליגת האומות
הרצוג: "השחקנים הפתיעו אותי". הרוש: "המשחק הטוב בקריירה שלי"
תיקו בגלזגו יספיק, בית משולש עלול להזיק: סיכויי העלייה של ישראל

אוהדי נבחרת ישראל. ברני ארדוב
האווירה חמה והניצחון עשו את שלהם. היציעים בטרנר אמש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully