וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג: "השחקנים הפתיעו אותי". הרוש: "המשחק הכי טוב בקריירה שלי"

14.10.2018 / 23:55

נבחרת ישראל חגגה ניצחון יקר על אלבניה, המאמן פרגן והשוער שכיכב והוסיף בישול הודה: "הרגשתי שהכדור לא ייכנס". סבע: "מה שהיה עם עטר זה שטויות". חמד: "השבוע נתן לכולנו ביטחון"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל רחוקה נקודה אחת בלבד מהעפלה לשלב הפלייאוף בליגת האומות, זאת לאחר הניצחון הערב (ראשון) 0:2 על אלבניה. השער של תומר חמד (8) מבישול של השוער אריאל הרוש בהופעת ענק, וזה של דיא סבע (83) הציבו את הנבחרת במקום הראשון בבית א' של הדרג השלישי, כשתיקו במשחק האחרון בגלזגו מול סקוטלנד (20 בנובמבר) יספיק כדי לשמור על הפסגה ולהמשיך לשלב הפלייאוף, מרחק שני משחקים מהכרטיס ליורו 2020.


טבלת הבית כרגע:

1. ישראל 6 נקודות (הפרש שערים 2:4)
2. סקוטלנד 3 נקודות (הפרש שערים 2:3) משחק פחות
3. אלבניה 3 נקודות (הפרש שערים 4:1)

המשחקים שנותרו:

17.11: אלבניה - סקוטלנד
20.11: סקוטלנד - ישראל

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
במקום הראשון: ישראל ניצחה 0:2 את אלבניה באצטדיון טרנר
סקוטלנד לא התאוששה מההפסד לישראל והפסידה 3:1 לפורטוגל

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג. ברני ארדוב
עדיין לא הנבחרת הטובה בעולם. אנדי הרצוג המחויך/ברני ארדוב

המאמן אנדי הרצוג סיכם: "זה היה ניצחון גדול וחשוב. שש נקודות זה טוב, שמחים לנצח פעמיים מול הקהל ביתי, אבל יש לנו משחק קשה מול סקוטלנד. הקהל עזר לנו לנצח ואני רוצה להודות לאוהדים, הם היו חלק מהניצחון הזה. חשבתי שלשחקנים יהיה קשה מאוד לשחק היום אחרי המאמץ נגד סקוטלנד, אבל הם הצליחו להפתיע אותי לטובה. דיא סבע ואלירן עטר? זה מעולם לא היה סיפור גדול ואנחנו המשכנו הלאה, הכול בסדר. אנחנו עדיין לא הנבחרת הטובה בעולם. אנחנו עם רגליים על הקרקע ונצטרך להמשיך להשתפר. לאריאל הרוש היה משחק טוב, הוא עזר לנו מאוד. המחצית הראשונה שלנו לא הייתה ממש טובה, שינינו קצת דברים במחצית השנייה ולשמחתי זה הסתיים בניצחון".

תומר חמד העלה את מאזנו בנבחרת ל-17 שערים ב-35 הופעות. בכך הוא נפרד מאורי מלמיליאן ואלון מזרחי שכבשו 16 שערים כל אחד, והשתווה במקומות 9-10 לאבי נמני ואלי אוחנה שגם להם 17 שערים. בסיום התייחס להישג האישי שלו: "זה מרגש מאוד ואני שמח על הניצחון הזה. מגיע לכולם כל הכבוד על הניצחון הזה היום. השבוע הזה נתן ביטחון לכולנו, ראינו שאפשר להוציא מהנבחרת דברים טובים. גם ברגעים קשים הצלחנו לשמור על התוצאה וזה נותן אוויר להמשך. צריך לזכור שזה לא אומר שום דבר לקראת סקוטלנד, צריך להגיע מוכנים מכל הבחינות. השחקנים יודעים מה רוצים מהם ומה המאמן מצפה שנעשה על המגרש. הוא נותן לנו את הבמה ולא מגביל אותנו יותר מדי".

עוד באותו נושא

תיקו בגלזגו יספיק, בית משולש עלול להזיק: סיכויי העלייה של ישראל

לכתבה המלאה
שוער נבחרת ישראל אריאל הרוש. ברני ארדוב
צמרמורת. אריאל הרוש/ברני ארדוב

אריאל הרוש, המצטיין במשחק, הודה בסיום: "כן, זה המשחק הכי טוב בקריירה שלי. במדי הנבחרת, במשחק כל כך משמעותי, זה משהו שכולם חוולמים עליו. מחמאות לי, אבל גם לכל החברים שלי. כולם נלחמו פה, יש לי צמרמורת עכשיו מלדבר על זה. עם כל הקהל הזה, עם האווירה הזאת, לא היה כבר הרבה זמן דבר כזה בנבחרת. כל אחד נתן את המאתיים אחוז שלו, הייתה פה הקרבה, וככה מנצחים משחקים. אנחנו רגילים שלא נותנים לנו סיכוי, אבל ידענו שיש פה המון כישרון, וידענו שאם כל אחד יביא את עצמו לנבחרת, זה ייראה אחרת".

השוער הוסיף: "הרגשתי שמה שלא יקרה, הכדור לא ייכנס. הגוף קליל, הראש נקי, יש משחקים כאלה. תיקו יספיק למשחק הבא? עכשיו אנחנו חוגגים, הכול טוב ויפה, אבל בלי המשכיות לא עשינו שום דבר". על הרצוג: "יש שינוי, זה שינוי שהיינו זקוקים לו, ועכשיו זה מתגלה כשינוי טוב. השיטה שלו והמנטליות שלו, זה נראה אחרת. היה ברור שזה לא יעבוד מההתחלה, אבל עכשיו גם יש תוצאות".

שחקן נבחרת ישראל דיא סבע חוגג. ברני ארדוב
הגשמת חלום. דיא סבע/ברני ארדוב

דיא סבע, כובש השער השני, אמר בסיום: "זו הגשמת חלום. מאז שאתה צעיר אתה חולם לשחק בנבחרת, ושמח שהיום כבשתי, ועזרתי לה לנצח. צריך לעשות את העבודה עכשיו גם בסקוטלנד". סבע נשאל על התקרית עם אלירן עטר במשחק הקודם, ואמר: "מה שקרה עם אלירן זה שטויות, אלה דברים שקורים בכל משחק, יש עצבים בסוף, וזה עובר".

על העובדה שהשחקנים מהמגזר הערבי כל כך דומיננטיים בנבחרת: "אני לא חושב שצריך להתייחס לשחקנים אם הם מהמגזר או לא. מי שמשחק נותן הכול. אני, טאלב, ביברס, מונס - כולם רק רוצים שהנבחרת תצליח, כולם רוצים להעפיל. אסור לנו עכשיו לדבר יותר מדי, רק להשתפר ממשחק למשחק, זו המטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully