וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבניה נותרה בהלם מהשער של חמד: "קיבלנו גול מוזר, איך הוא לא נפסל?"

נבחרת אלבניה מתוסכלת מההפסד לישראל ("תחושת החמצה וכאב"), שחקנים לא הבינו למה השער של חמד היה חוקי. פאנוצ'י: "הגול הראשון היה מפתיע, סובבתי את הראש ופתאום ספגנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אכזבה גדולה בנבחרת אלבניה אחרי ההפסד אתמול (ראשון) 2:0 לנבחרת ישראל בגביע האומות. בעקבות ההפסד, האלבנים יצטרכו כעת לנצח בבית את סקוטלנד בהפרש של יותר משלושה שערים, ולקוות שסקוטלנד תנצח את ישראל כדי לשמור על סיכוי תיאורטי לסיים במקום הראשון בבית. האלבנים ייאלצו להסתדר בלי מיג'ן באשה ואלסעיד הוסאי, שהוצהבו ולא יוכלו לשחק במשחק הביתי נגד הסקוטים ב-17.11.

מה שבעיקר הותיר את האלבנים המומים היה השער הראשון שספגו האורחים מרגלי תומר חמד, שקיבל את הכדור מעבר לקו האחרון של ההגנה, אבל כמובן שלא נשרק נגדו נבדל מאחר שהמסירה הגיעה מהשוער אריאל הרוש. בעוד שבישראל החוק (לפיו נבדל מבוטל ממסירת שוער) הוא מוכר והפך לנפוץ (שני בישולים כאלה להרוש תוך שמונה ימים, בעונה שעברה ערן לוי עשה זאת עם דיא סבע מספר פעמים כתרגיל קבוע), האלבנים נתפסו אתמול לא מוכנים.

"השער הראשון היה מפתיע", הודה המאמן המפסיד, כריסטיאן פאנוצ'י האיטלקי, "הסתובבתי לשנייה כי הכדור היה אצל השוער שלהם, ולפתע ראיתי את הכדור של תומר חמד ברשת. נרדמנו, פשוט נרדמנו". בתקשורת האלבנית נדרשו שוב להסביר את החוקה ולהזכיר לקהל המקומי מדוע לא מדובר בנבדל, אבל את השחקנים זה לא שכנע. אלסעיד הוסאי אמר ש"הגול הראשון לא אמור היה להיות מאושר, זה לא חוקי", בעוד מיג'ן באשה אמר ש"הייתה למשחק הזה התחלה קשה, כי הייתה לנו הזדמנות לכבוש, ואז קיבלנו שער מוזר מאוד".

כריסטיאן פאנוצ'י מאמן נבחרת אלבניה. ברני ארדוב
בטוח שהגיע לשחקניו יותר. כריסטיאן פאנוצ'י/ברני ארדוב

עוד פאנוצ'י אמר בסיום: "חבל לי על השחקנים, הם שיחקו מצוין. היינו בעניינים, אבל ההפסד הזה מחזיר אותנו הביתה עם כאב גדול. זה קשה עכשיו, אנחנו חייבים ניצחון של יותר מ-0:3 על סקוטלנד ולקוות שהם ינצחו את ישראל. אנחנו לא נוותר עד הסוף, אבל יהיה קשה להשיג את המקום הראשון. זה חבל, היה לנו משחק קבוצתי איכותי מאוד".

החלוץ בקים בלאי הוסיף: "פשוט יצאנו פראיירים. כשלא כובשים בכדורגל, סופגים. שיחקנו טוב מאוד, הגיעה לנו לפחות נקודה מהמשחק הזה ואז כל הבית היה משתנה. יצרנו מצבים אבל זה הכדורגל. הראינו אופי ולא התפרקנו אחרי שספגנו את השער הראשון, אבל אחרי השער השני שלהם זה נגמר. אנחנו מרגישים תחושת החמצה וכאב, כולנו יודעים שהגיע לנו יותר מהמשחק הזה".

עוד בנושא:

הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הרצוג: "השחקנים הפתיעו אותי". הרוש: "המשחק הכי טוב בקריירה שלי"
ליגת האומות: ישראל ניצחה 0:2 את אלבניה ועלתה לראשות הבית

עוד באותו נושא

תיקו בגלזגו יספיק, בית משולש עלול להזיק: סיכויי העלייה של ישראל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully