וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחים בארה"ב מעריכים: אבדיה עשוי להיבחר רביעי בדראפט 2020

הפוטנציאל האדיר שטמון בילד של מכבי תל אביב לא נעלם מעיניהם של האמריקאים ובמוק הדראפט של הסקאוט ג'ונתן גבעוני ב-ESPN הוא צפוי להיבחר גבוה מאוד. גם יובל זוסמן מופיע בתחזית הזו

one

דני אבדיה ישב ביום חמישי 40 דקות על הספסל וראה את מכבי תל אביב פותחת את עונת היורוליג עם הפסד חוץ לפנאתינייקוס. אולם, לא רק במכבי יודעים איזה כישרון יש להם בידיים, גם בארה"ב מודעים לפוטנציאל האדיר שטמון בנער שהוביל יחד עם יובל זוסמן את נבחרת העתודה לזכייה מדהימה באליפות אירופה לנבחרות עתודה.

על פי מוק הדראפט של 2020 (תחזית הבחירות המלאה בדראפט) שפורסם ב-ESPN, אבדיה צפוי להיבחר במקום הרביעי והוא השחקן הבינלאומי הכי מוערך במחזור הדראפט שירשם ב-2020, בעוד שבדראפט של 2019 רק שני שחקנים בינלאומיים אמורים להיבחר בטופ 45. אבל לא רק אבדיה בתחזית הזו.

הערב (19:30): אבדיה, זוסמן ומכבי תל אביב מתארחים באילת
בלי אבדיה: מכבי תל אביב הפסידה בחוץ לפנאתינייקוס בפתיחת היורוליג

דני אבדיה, מכבי תל אביב. קובי אליהו
הישראלי הבא ב-NBA? דני אבדיה/קובי אליהו

גם יובל זוסמן שנבחר ל-MVP של אליפות אירופה לנבחרת עתודה, מופיע במקום ה-53 (של פילדלפיה כרגע) ברשימה, כך שיש סיכוי טוב שהנציגות הישראלית בליגה הטובה בעולם תורחב בעוד שנתיים ולא תכלול רק את עומרי כספי. עם זה יש להדגיש כי מדובר בהערכות מוקדמות והרבה דברים עדיין יכולים להשתנות.

אבדיה, שרק בעונה שעברה עוד שיחק בנוער של מכבי תל אביב, קיבל 13 דקות מספאחיה בניצחון הקליל על מכבי אשדוד במחזור הפתיחה וקלע 11 נקודות. יובל זוסמן שיחק 25 דקות וקלע 14 נקודות וגם מול פנאתינייקוס הוא זכה ל-15 דקות של פרקט.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בסרטון: ביצועים של אבדיה בשנה האחרונה במדי הנוער של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully