וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארגו מחוץ לסגל מכבי תל אביב לאילת, ירושלים תחפש נקמה בראשון לציון

12.10.2018 / 16:30

המחזור השני בליגת העל יוצא לדרך בשבת: הגארד של הצהובים שחש כאבים בגב לא יתלבש למשחק בעיר הדרומית 48 שעות אחרי ההפסד לפנתניאייקוס (19:25, ספורט 5). הקבוצה של קטש תארח את נציגת עיר היין (20:55, ספורט 5)

one

משחקי המחזור השני בליגת העל יצאו לדרך מחר (שבת) עם שני משחקים. אחרי ההפסד לפנאתנייקוס במחזור הפתיחה ביורוליג, מכבי תל אביב יוצאת למשחק חוץ נגד הפועל אילת שהובסה במחזור הפתיחה בידי הפועל תל אביב. הפועל ירושלים, שמעודדת מהניצחון היפה על א.א.ק אתונה בליגת האלופות של פיב"א, תארח את מכבי ראשון לציון, שגברה עליה בחצי גמר גביע ווינר.

הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן מכבי תל אביב, נמרוד לוי. יוסי ציפקיס
עשוי לשוב לסגל הצהוב. נמרוד לוי/יוסי ציפקיס

הפועל אילת - מכבי תל אביב (19:25, ספורט 5)

אם יש מפתיעה לרעה ממחזור הפתיחה זו הקבוצה של שרון דרוקר. אילת פשוט לא הופיעה למשחק נגד הפועל תל אביב בשבוע שעבר, וכבר במחצית פיגרה ביותר מ-20 נקודות בדרך להפסד די כואב. בקבוצה מאמינים כי לאחר שבוע של אימונים, תיקון טעויות ושיחות, לא יחזרו על היכולת הנרפית גם מול האלופה. שרון דרוקר יצטרך לבחור האם לדבוק בחמישייה איתה פתח בדרייב אין, או לחזור לחמישייה מההכנה, בה שיחקו עידן זלמנסון ואלייז'ה בריאנט.

פחות מ-48 שעות אחרי ההפסד לפנאתנייקוס בפתיחת היורוליג, מכבי תל אביב תתייצב למשחק חוץ לא פשוט באילת, כשפציעה ראשונה כבר מטרידה את נבן ספאחיה. ג'רמי פארגו, שחש בכאבים בגבו לפני ההתמודדות ביוון ולא שותף, לא נמצא בסגל גם למשחק הליגה, ומי שיתפוס את מקומו הוא ג'וני אובריאנט שאכזב. הקו האחורי של ספאחיה למשחק כולל את סקוטי ווילבקין, ג'ון דיברתולומיאו ויובל זוסמן. הצהובים רוצים לעבור את המשחק בצורה החלקה ביותר, כשכבר ביום שלישי מחכה להם צסק"א מוסקבה ביד אליהו. נמרוד לוי, שלא משחק בשבועיים האחרונים בשל פציעה בקרסול, עשוי לשוב לסגל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני הפועל ירושלים חוגגים. אתר FIBA, אתר רשמי
חוזרים לליגה. שחקני הפועל ירושלים/אתר רשמי, אתר FIBA

הפועל ירושלים - מכבי ראשון לציון (20:55, ספורט 5)

אחרי הניצחון הגדול על א.א.ק אתונה בחוץ ביום רביעי, הקבוצה של עודד קטש חוזרת לליגה במטרה ליצור רצף של שלושה ניצחונות בכל המסגרות. ירושלים קיבלה בליגת האלופות יכולת שיא מג'ייקובן בראון, שהיה מהחלשים בשורות ירושלים בהפסד לראשון לציון בגביע ווינר רק לפני עשרה ימים. בר טימור לא שיחק במשחק באתונה, אך צפוי לשוב לרוטציה מול הכתומים. אמארה סטודמאייר וטיישון תומאס המורחק, ימשיכו לא להתלבש, כמו גם הסנטר ג'ו אקיול.

במכבי ראשון לציון התאכזבו מההפסד לעירוני נס ציונה במחזור הפתיחה של העונה, שלושה ימים בלבד אחרי שהקבוצה השלימה שבוע נהדר עם זכייה בגביע ווינר. הכתומים יודעים שהם יוצאים למשחק החוץ בירושלים כאנדרדוג, ואם לא ידעו לנצח, יחלו את העונה בדיוק בדרך שחששו ממנה. מי שבינתיים לא מקבל הזדמנות מהמאמן צביקה שרף הוא שחקן הפנים דיוויד וויבר, שהגיע למועדון לפני שלושה שבועות, ומעניין יהיה לראות כיצד יבחר המאמן הוותיק לחברו לסגל אחרי שבוע מלא של אימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully