וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 89:84 לפנאתינייקוס

סקוטי ווילבקין רשם בכורה אירופית מוצלחת בצהוב (24 נקודות ו-8 אסיסטים) ושמר את מכבי בתמונה, אבל היוונים ברחו ברבע הרביעי והשיגו ניצחו חמישי רצוף על הקבוצה של ספאחיה. לוג'סקי בלט אצל פאו עם 20, 14 אסיסטים לקלאתיס

נבן ספאחיה מתדרך את שחקני מכבי תל אביב. הטוויטר של מכבי תל אביב, אתר רשמי
פתחו את העונה עם הפסד. ספאחיה והשחקנים בתדרוך/אתר רשמי, הטוויטר של מכבי תל אביב

עונת 2018/19 ביורוליג נפתחה עבור מכבי תל אביב ברגל שמאל עם הפסד די צפוי 89:84 לפנאתינייקוס באואקה. הצהובים הגיעו למשחק הזה ללא פארגו הפצוע ובהיעדרו סקוטי ווילבקין לקח פיקוד והוביל את הצהובים למשחק צמוד מאוד במשך שלושה רבעים, אבל היוונים הצליח לברוח ליתרון דו ספרתי ברבע המכריע ולא איבדו אותו למרות ניסיונות קאמבק של שחקניו של ספאחיה. ווילבקין סיים את המשחק הזה כקלע הבולט עם 24 נקודות (5 מ-8 משלוש) ו-8 אסיסטים, אבל גם רשם איבוד קריטי במאני טיים.

מייקל רול הוסיף 15 נקודות וטאריק בלאק רשם בכורה אירופית טובה עם 14 באחוזים טובים (6 מ-8). הבעיה של מכבי היתה כמעט כרגיל בהגנה כאשר היא לא מצאה תשובה לניק קלאתיס שניווט עם 14 אסיסטים (8 נקודות) ובעיקר למאט לוג'סקי שקלע 20 נקודות ותפר שלשה חשובה מאוד ברבע הרביעי ששינתה מומנטום. למכבי אין יותר מדי זמן לנוח וכבר ביום שלישי היא תארח את צסק"א האימתנית, שהביסה היום את ברצלונה החזקה. במשחק הזה ספאחיה כבר יהיה חייב את פארגו שינסה למלט את הצהובים מפתיחת עונה של שני הפסדים.

קלעו לפנאתינייקוס: מאט לוג'סקי 20 נקודות (8 מ-10 מהשדה) ו-5 ריבאונדים, קית' לנגפורד 13, תנאסיס אנטטוקומפו 10, דשון תומאס 9 (2 מ-9 מהשדה), ניק קלאתיס 8, 14 אסיסטים ו-5 איבודים, סטפון לאזמה 8, ניקוס פפאס 6, קונסטנטינוס מיטוגלו 6, ג'יימס גיסט 5, יאניס פפאטרו 4. לוקאס לקאביצ'יוס (03:35 דקות) שותף אך לא קלע.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 24 נקודות ו-8 אסיסטים, מייקל רול 15, טאריק בלאק 14 ו-6 ריבאונדים, אנג'לו קלויארו 11 ו-7 ריבאונדים, דיאנדרה קיין 7, אלכס טיוס 5, ג'וני אובריאנט 4 ו-6 ריבאונדים, ג'ון דיברתולומאו 2, יובל זוסמן 2. ג'ייק כהן ודני אבדיה לא שותפו.


עוד בנושא:

מעמדו של שמעון מזרחי בשפל במכבי תל אביב
חידון: בואו להוכיח שאתם חובבי יורוליג אמיתיים
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

ווילבקין מנסה לעצור את לנגפורד

רבע 1

פנאתינייקוס פתחה את המשחק הזה בסערה עם 0:8 מהיר בראשות ניק קלאתיס שקלע ופינק את גיסט באסיסט גדול. סקוטי ווילבקין שבר את הקרח אחרי שתי דקות עם סל ראשון לצהובים, שנראו מבולבלים מאוד בפתיחה. קית' לנגפורד להט עם שלשה גדולה שקבעה 2:13, אבל מכבי הצליחה לצמק מעט עם שלשה של ווילבקין וסל נוסף של קיין. מיטוגלו קלע מנגד, אבל אחרי חמש דקות של כדורסל לא טוב הגיעה ריצת 0:10 של הצהובים שנהנו משתי שלשות של ווילבקין וצימקו ל-14:15 בלבד. הסקור הצמוד נמשך כשמייקל רול נכנס לעניינים אצל ספאחיה וסל שלו שמונה שניות לסיום קבע: 24:26 בלבד ליוונים בסוף הרבע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

רבע 2

הרבע השני היה צמוד מאוד עם יתרון שעבר מצד לצד. קלויארו תפר שלשה וקבע 33:35 לצהובים. ווילבקין תפר שלשה ודיאנדרה קיין קבע 37:40 אך לוג'סקי ואנטטוקומפו שמרו את היוונים בתמונה. קלויארו עוד קבע 41:44 עם שתי קליעות מהקו, אבל פאו הצליחה לרדת להפסקה בזכות של סל פאפאס ושלשה של קלאתיס שש שניות לסיום הרבע שקבעה 45:47 למארחים בהפסקה.

seperator

רבע 3

סקוטי ווילבקין תפר שלשה עם פתיחת הרבע השלישי, אבל אנטטוקומפו תפר שלשה נדיבה מנגד כשמיטוגלו ולנגפורד משלימים ריצת 0:7 והחזירו את היתרון ליוונים שעלו ל-52:55. אנטטוקומפו האח עשה את מירב הנזק לצהובים ברבע הזה, אבל ווילבקין סחט בלתי ספורטיבית אותה תרגמו הצהובים לארבע נקודות שקבעו שוויון 59. מכבי הצליחה לנטול את ההובלה עם נקודות של רול ואובראיינט מהקו, אבל היוונים נהנו מערב מצוין של מאט לוג'סקי ששמר אותם בתמונה לקראת הרבע הרביעי. דיברתולומאו קלע סל יפה לצהובים, אבל ביצע עבירה בלתי ספורטיבית על לאזמה והיוונים ניצלו את זה לארבע נקודות רצופות מהקו שהחזירו להם את היתרון. סל גדול של לנגפורד במעבר קבעה 67:71 למארחים בסוף הרבע השלישי.

מכבי תל אביב פתחה לא טוב את הרבע הרביעי ורק אחרי שלוש דקות סקוטי ווילבקין תפר שלשה וקלע את הסל הראשון של הצהובים, אבל תומאס תפר שלשה משוגע מנגד. פאפאס ולאזמה ניצלו החטאות של מכבי וקבעו כבר יתרון משמעותי מאוד של 71:79. מכבי הצליחה לצמק עד לחמש נקודות בזכות סל יפה של רול, אבל לוג'סקי הנהדר תפר שלשה שנייה, העלה את מאזנו ל-19 נקודות ואת היוונים ל-77:85 כשנותרו שתי דקות ו-11 שניות לסיום. אבל מכבי לא הסכימה להיכנע. ווילבקין חדר לסל, קלאתיס החטיא מנגד ורול תפר שלשה כדי לקבוע 87:82 כשנותרה חצי דקה לסיום. קלאתיס איבד כדור איבד כדור קריטי ומכבי קיבלה הזדמנות פז לחזור ממש למשחק, אבל ווילבקין נתקע בגיסט שחטף וגם סגר עניין מהקו ובסיום: 84:89 לפנאתינייקוס על מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully