וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במ.ס. אשדוד תולים תקווה בחזרתו של גדי קינדה

12.10.2018 / 13:42

במועדון מקווים ששובו של הקשר להרכב ישדרג את היכולת הירודה מתחילת העונה. דור גלילי ימשיך לקבל אשראי מהמאמן בובי ממילבסקי. שחקנים ביקרו את יצחק אספה בביתו בגן יבנה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

במ.ס. אשדוד תולים תקוות גדולות בחזרתו של גדי קינדה להרכב הקבוצה על מנת להרים את רמת המשחק הירודה עד כה. אפילו שהקבוצה עשתה לא מעט נקודות בליגה, היכולת במשחקים לא משתפרת ובמפגש האחרון מול הפועל תל אביב נחלצה הקבוצה מהפסד רק בזכות יכולת גבוהה מאוד של השוער יואב ג'רפי.

אתמול במשחק האימון מול הפועל באר שבע פתח קינדה בהרכב לראשונה אחרי שבמשחקי הליגה האחרונים שולב כמחליף והגביר את מספר הדקות בהן שותף. במשחק הבא הוא כבר צפוי לעלות באחד עשר. המאמן בובי מילבסקי תירגל אתמול מערך של ארבעה שחקנים בקו האחורי ויתכן שגם הוא מבין שאשדוד חייבת לשחק כדורגל יותר התקפי כבר במשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים אחרי פגרת הנבחרת ולשם כך הוא יחזק את מרכז השדה.

דור גלילי שפתח בהרכב במשחק האחרון ימשיך לקבל אשראי אחרי שהוא מציג יכולת טובה באימונים. דן ביטון וקינדה ישחקו במרכז השדה ובהתקפה עשוי לקבל קרדיט דין דוד שכבש אתמול צמד מול הפועל באר שבע. בקבוצה מלווים את יצחק אספה שנמצא עדיין במעצר בית ומממנים עבורו את הייצוג המשפטי. מספר שחקנים הגיעו לביתו של אספה בגן יבנה וביקרו אותו אחרי שחרורו מהמעצר.

עוד בנושא
במכבי תל אביב מרוצים מההופעה של הנציגים בנבחרת: "זה משרת גם אותנו"
ההתאחדות תערוך טקס הוקרה לאליניב ברדה לפני המשחק מול אלבניה
משה חוגג: "גיא לוזון יודע שאם לא יביא תוצאות הוא לא ימשיך בבית"ר"

גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
בונים עליו. גדי קינדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully