וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "גיא לוזון יודע שאם לא יביא תוצאות הוא לא ימשיך בבית"ר"

מעמדו של המאמן ("כרגע אין קשר בין רמת הסגל לבין התוצאות"), מעמדו של ערן לוי ("צריך להתמודד עם סגל רחב") התוכניות לעתיד ("אשקיע בשנים הבאות כמו שהשקעתי העונה"). בעלי בית"ר מדבר

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

ארבע נקודות מתוך 16 אפשריות, מקום אחרון בליגת העל, שריקות בוז בטדי - לא לזה פילל משה חוגג כשרכש את בית"ר ירושלים, אבל נכון להיום (שישי) זהו מצב נתון. למרות זאת, בראיון שהעניק היום לתוכנית "בדרך למגרש" ברדיו ירושלים נשמע הבעלים החדש אופטימי מאוד לקראת העתיד לבוא.

"אני עדיין מנסה להבין למה ההתחלה קשה. אין קשר בין הסגל והרמה שלו לתוצאות", הודה חוגג. "מצד שני, החיבור עם הקהל והשינוי שנעשה ביציע הם לא דברים מובנים מאליהם, ובמועדונים אחרים הם לא היו עוברים. עד עכשיו הקהל הוא מקום ראשון בליגה ביי פאר. עוד יגיעו ימים יפים וגם ימים קשים, אני תמיד בתחושה שאם כולנו באותו סירה וחותרים לאותה מטרה, יהיה טוב. אין קונצנזוס על שום מהלך, תמיד יהיו טענות, אבל דברים מתקבלים בצורה מקצועית ולא בצורה רגשנית".

עוד בנושא

ארון אולנארה נחת ויצטרף לבית"ר: "הייתה לי רק פציעה אחת בברך"
גיא לוזון זכאי להנחת פוסט טראומה: למה בית"ר מעניקה לו קרדיט?
זה שוב קורה לו: הדעיכה הידועה מראש של יקוב סילבסטר בבית"ר

גיא לוזון מאמן בית"ר ירושלים עם משה חוגג. ברני ארדוב
בקרוב יצטרכו להתקבל החלטות קשות? חוגג ולוזון/ברני ארדוב
"אני עם תוצאות קשות יודע להתמודד, אבל לדרך עקומה הסובלנות שלי היא נמוכה מאוד, אני לא מוכן לראות דרך לא דרך"

על כך שחלק גדול מהשחקנים עדיין לא התאקלם בקבוצה: "בית"ר זה מועדון עם לחץ, מי שלא יודע להתמודד עם זה לא יכול להיות בבית"ר ירושלים. זה לא סוד שהצטרפתי ברגע האחרון והייתי צריך להחליט אם אני עושה עונה פיננסית ומכין את הקבוצה לעונה הבאה, או נלחם על העונה הזאת. אני לא הסכמתי לוותר על העונה הזאת וגם עכשיו אני לא מוותר, ועובדה שבחרתי להביא שחקנים איכותיים שהיו בשוק. עשינו רכש נהדר".

על ערן לוי, שקשיי ההתאקלמות שלו נראים הכי גדולים: "כולם יודעים מה יש לערן לוי ברגליים, זה לא סוד. לגבי איך הוא משתלב, איך הוא מקבל הזדמנויות, איך הוא מוציא לפועל ומוצא את עצמו, לזה יש מאמן. ערן צריך להוכיח את עצמו למאמן ולקבל הזדמנויות. אנחנו עם הרבה יותר מ-11 שחקנים טובים, מה שאומר שיהיו שחקנים ששווים הרכב בכל קבוצה בליגה שבבית"ר לפעמים יהיו על הספסל. זה חלק מלהיות במועדון גדול בכל העולם, לא רק בישראל. אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם עומק ומאמן צריך לנהל את חדר ההלבשה".

היחסים בינו לבין גיא לוזון ועל מעמדו של המאמן: "בהיבט המקצועי אני מאוד נעזר באלי אוחנה, אני חדש בכדורגל המקצועני. זאת פעם ראשונה שאני עובד עם מאמן. ההתרשמות שלי מגיא טובה, אמרתי את זה במסיבת העיתונאים הראשונה ואני אומר את זה גם אחרי המחזור השישי כשאנחנו במקום האחרון. במשחק נגד מכבי תל אביב המחצית הראשונה הייתה נוראית בדרך שלה, המשך ישיר ומדוייק של קרית שמונה. אני עם תוצאות קשות יודע להתמודד, אבל לדרך עקומה הסובלנות שלי היא נמוכה מאוד, אני לא מוכן לראות דרך לא דרך. החמצות זה כואב, אבל אני יכול לחיות עם זה. במחצית השניה היה שינוי, היינו טובים יותר והגענו למצבים, גם מיטש גולדהאר אמר לי בסיום שזה משחק שהיה שווה תיקו. אני נהנתי מהדרך בחצי השני, זה משחק ראשון שמכבי תל אביב השנה לא שלטה בכדור ואפשר היה לשאוב אופטימיות. כולם מבינים שבסוף צריך להביא תוצאות, גיא והשחקנים מבינים את זה, אם לא נביא תוצאות נצטרך לעשות שינויים. יש הרבה ביקורת על המאמן, אבל הביקורת היא גם על השחקנים שצריכים להביא תוצאות. חלוץ שלא נותן גולים זה בעייתי, מאמן שלא מביא נקודות זה בעייתי, אבל אני מאמין שזה יקרה, יש את המשחקים הקרובים שנצטרך להביא בהם נקודות, ואני מאמין שגיא יעשה את זה".

התוכנית העתידיות: "אנחנו עושים עוד מהלכים ומסתכלים לטווח הארוך. רק עכשיו, אחרי שסיימנו לבנות את הסגל לשלב הזה, אנחנו מתחילים לתכנן ולשים עין על שחקנים בטווח הבינוני-ארוך ולא בטווח הקצר. גם בהיבט הזה יהיו מהלכים. אנחנו מתכוונים להחתים שחקנים נוספים במחלקת הנוער, רכשנו את עמית סאלם מטוברוק ונרכוש עוד שחקנים מוכשרים, נפתח בתי ספר לכדורגל ברחבי הארץ ונאתר כישרונות. אנחנו רוצים לבנות משהו משמעותי חזק לשנים. כשמועדון בונה עצמו לטווח ארוך, מילת המפתח היא תשתיות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני בית"ר ירושלים ערן לוי, מאור בוזגלו. ברני ארדוב
מסימני הסגל הרחב. ערן לוי ומאור בוזגלו על הספסל/ברני ארדוב
"אני מתכוון להשקיע בעתיד סכומים דומים למה שהשקעתי השנה, אך אני מקווה שההכנסות יעלו. לפיפ"א יש תקנונים ברורים של פייר פליי ובצדק, ואנחנו נצטרך להעלות את ההכנסות"

סגנון המשחק המועדף עליו: "אני אדם שמאוד אוהב כדורגל טכני. בשביל זה צריך תשתית טובה ומאמנים שחושבים בצורה הנכונה. הייתה לי שיחה עם חואן לאפורטה שהסביר לי שתפקיד מחלקת הנוער בברצלונה הוא להצמיח שחקנים לבוגרים, לא לזכות בתארים. זה אומר שאם יש שחקן קטן שהוא לא פיזי, אבל עם טכניקה ופוטנציאל, גם אם הוא משלם מחיר פיזי זה לא מעניין אותם, הם מעדיפים להשקיע בו. אנחנו רוצים לחפש את המוכשרים, לחנך אותם נכון ולהוסיף על זה מוסר עבודה, ולכן במחלקת הנוער הדרך יותר חשובה מהתוצאה. אנחנו מתחילים לצלם את כל משחקי הקבוצות הצעירות ולנתח, רוצים שהדברים יהיו ברמה מקצועית הכי גבוהה שיש".

התקציב: "אני מתכוון להשקיע בעתיד סכומים דומים למה שהשקעתי השנה, אך אני מקווה שההכנסות יעלו. לפיפ"א יש תקנונים ברורים של פייר פליי ובצדק, ואנחנו נצטרך להעלות את ההכנסות. יש מספר מהלכים שאני מתכנן כדי להגיע למצב שלבית"ר יהיה בסיס הכנסות קבוע לאורך שנים. אנחנו מאוד מאוד קרובים לשבירת שיא מכירת המנויים בכל הזמנים, השיא של המועדון היה 7,800 ואנחנו עכשיו על 7,600 ואני מאמין שנשבור את השיא עד משחק הבית הבא וזה כשאנחנו במקום האחרון בטבלה, אז זה אומר משהו. נשיק בקרוב מועדון אוהדים ונספר למה כדאי ולמה זה משתלם".

המודל לחיקוי: "קחו לדוגמא את מכבי חיפה. היא לא מצליחה בשנים האחרונות, אבל יש לה מועדון חזק, גדול ומכובד וצריך להעריך את זה. זה מתחיל מהנראות, דרך התשתיות, המאמנים בנוער, כל הדברים האלה הם המועדון. אנחנו רוצים להכניס לא מעט טכנולוגיה במועדון הזה - הספורט מתבסס על לא מעט סטטיסטיקות וניתוחים ואנחנו מתחילים להתאים את עצמנו לזה, עם שיתופי פעולה עם חברות שינתחו נתונים עם יתרונות וחסרונות. זה מאוד חשוב בעולם המודרני".

משה חוגג, אלי אוחנה, בית"ר ירושלים. מערכת וואלה!
חושבים על השנים הבאות. חוגג ואוחנה/מערכת וואלה!
"גזענות זה חילול השם ואני לא אהיה חלק מחילול השם בעיר הקודש. אני גם בטוח שבמצב כזה האוהדים יהיו בסדר"

מידת ההשקעה שלו בקבוצה: "בכל עסק חדש אני משקיע הרבה מזמני בהתחלה. אם אחרי ההתחלה אני צריך להמשיך ולהשקיע זמן, המשמעות היא שהעסק מתנהל לא טוב. המעורבות שלי צריכה להיות קטנה, להתערב מספר פעמים בשנה. אני מאוד מקווה שנבנה את התשתית הנכונה. מה שכן - אני מאוד אוהב כדורגל, וזה חלק מההנאה שלי להיות מעורב".

בנוגע לאפשרות שיצורף שחקן מוסלמי לבית"ר: "בפעם ה-1,000, אני חושב שלדת אין שום פקטור בבחירת שחקנים. אני כן חושב ששחקן שבא לשחק בבירת ישראל צריך לכבד את המקום שהוא נמצא בו, ומי שלא מכבד לא ירצה להגיע. שחקן שרוצה להגיע לבירה ולמועדון בית"ר ירושלים, מכבד את היהדות, את העיר ואת מדינת ישראל ורוצה לתרום למועדון. אם זה אומר שאני אצטרך להילחם, אילחם. גזענות זה חילול השם ואני לא אהיה חלק מחילול השם בעיר הקודש. אני גם בטוח שבמצב כזה האוהדים יהיו בסדר וישמחו".

חוגג סיכם: "אני מאוד אשמח אם גיא לוזון ייאמן שנים רבות בבית"ר, אבל גם הוא יודע שאם לא יביא תוצאות הוא לא יוכל להמשיך. זה הכדורגל. מקצועית פחות ממקומות 1-4 השנה אני יהיה מאוכזב. זה ריאלי, יש לנו סגל נהדר והוא צריך להתחיל להביא תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully