וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה ברוסיה: קוקורין וממאייב צפויים לעונש של שלוש שנות מאסר

גורמים במערכת אכיפת החוק העריכו כי נגד הכוכבים של זניט וקרסונדר שהכו פקיד בכיר במשרד המסחר הרוסי יוגש כתב אישום בגין "חוליגניזם". אימו של קוקורין: "אני מבקשת שתסלחו לבן שלי"

אלכסנדר קוקורין על ספסל הנאשמים. רויטרס
"מעשהבלתי נסלח". קוקורין/רויטרס

עולם הכדורגל ברוסיה קיבל בתדהמה את ההחלטה של בית המשפט במוסקבה להאריך את מעצרם של אלכסנדר קוקורין ופאבל ממאייב לתקופה של חודשיים. הכוכבים של זניט סנט פטרסבורג וקרסנודר חשודים כי הכו בשתי תקריות שונות נהג מונית ופקיד בכיר במשרד המסחר הרוסי. גורמים במערכת המשפט מעריכים כי נגד השניים יוגש כתב אישום בגין "מעשה חוליגני בנסיבות מחמירות", סעיף שהעונש המרבי הקבוע בחוק הרוסי עומד על שבע שנות מאסר. עם זאת, גורמים במערכת אכיפת החוק ציינו כי השופטים אינם נוהגים להטיל את העונש המרבי במקרים אלו ומסתפקים ב"שלילת החופש של האדם לתקופה של שלוש שנים לערך".

בתוך כך, דעת הקהל ברוסיה נוטה בבירור נגד קוקורין וממאייב שהסתבכו כבר בעבר בשערוריות שונות. אימו של חלוץ זניט סנט פטרסבורג סבטלנה קוקורינה אמרה לאחר ההחלטה להאריך את מעצר בנה: "מה שקרה הוא נורא. לא יכולתי לשער שהם יכולים להתנהג כך. תמיד חינכנו את הילדים שלנו להתנגד לכל ביטוי של חוסר סובלנות. אני מכירם את האנשים האלו. הם ספורטאים מקצועיים, עובדים מאוד קשה. הם תמיד תמכו אחד בשני. בבקשה תסלחו להם".

עם זאת, דניס פאק, הפקיד הבכיר במשרד התעשייה של רוסיה שהוכה על ידי קוקורין וממאייב סרב לקבל כל התנצלות מהם ודורש למצות איתם את הדין במלוא החומרה. פאק, שמוצאו קוריאני, סיפר: "הם ישבו בשולחן סמוך במסעדה וצחקו עליי על רקע המוצא שלי. דרשתי מהם להפסיק את ההתעללות הזאת ואז הם קמו והרביצו לי. זה מעשה שלא ייסלח".

עוד בנושא
אלכסנדר קוקורין התחנן בתא הנאשמים ונשלח למעצר של חודשיים
סערה ברוסיה: אלכסנדר קוקורין ופאבל ממאייב השתכרו והכו עובד ציבור בכיר

פאבל ממאייב שחקן קרסנודאר לאחר מעצרו. רויטרס
דעת הקהל נגדו. ממאייב בבית המשפט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully