וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר קוקורין התחנן בתא הנאשמים ונשלח למעצר של חודשיים

חלוץ זניט סנט פטרסבורג חשוד כי תקף ביחד עם פאבל ממאייב פקיד בכיר במשרד המסחר הרוסי ונהג בשתי תקריות שונות. שני הכדורגלנים יישארו במעצר עד תחילת דצמבר: "אל תקחו את החופש שלנו"

רויטרס

אלכסנדר קוקורין יישאר במעצר עד ה-8 בדצמבר, וגם מעצרו של פאבל ממאייב הוארך בחודש ו-28 ימים. שני הכדורגלנים הבכירים מואשמים בהכאת עובד ציבור ובית המשפט המשפט במוסקבה הפך לקרקס תקשורתי.

קוקורין התייצב ראשון בתא הנאשמים בגלל שעורך דינו של ממאייב הגיע באיחור. החלוץ אמר: "אני רוצה לפתוח בהתנצלות על המעשה שלי. אני מתבייש לעמוד מול ההורים שלי, מול המועדון ומול האוהדים. נהגתי באופן שלא יעלה על הדעת ואעשה הכל כדי שיסלחו לי. בבקשה אל תקחו את החופש שלי".

הכוכבים של זניט סנט פטרסבורג (קוקורין) וקרסנודאר (ממאייב) היו מעורבים בשתי קטטות לאחר בילוי משותף השבוע. באירוע אחד תקפו פקיד בכיר במשרד התעשייה הרוסי במסעדה והשליכו עליו כיסא ובאירוע אחר הכו נמרצות נהג בשל ויכוח על הכביש.

עוד בנושא

סערה ברוסיה: אלכסנדר קוקורין ופאבל ממאייב השתכרו והכו עובד ציבור בכיר
ברוסיה זועמים: ממאייב וקוקורין ביזו את ההמנון במסיבה ראוותנית

קוקורין וממאייב תוקפים פקיד בכיר במסעדה לאחר שהעיר להם על התנהגותם

קוקורין וממאייב מכים נהג בשל ויכוח על הכביש

לאחר שהקלטות של שני האירועים פורסמו ברשת המשטרה זימנה את שניהם לחקירה ובסיומה השניים נעצרו. אגב, קוקורין התייצב לחקירה כמה שעות לאחר הזמן שנקבע לו ובמשטרה שקלו להכריז עליו כעבריין נמלט. במקביל נמשכת הביקורת הציבורית על ההתנהלות של השניים וחלק ממובילי דעת הקהל במדינה דורשים להשעות את השניים לכל החיים מפעילות בכדורגל.

מי שהייתה נסערת מהמצב היא רעייתו של פאבל ממאייב, אלאנה ממאייבה. תחילה פרסמו כלי התקשורת ברוסיה כי היא הגישה בקשה רשמית להתגרש מבעלה אולם היא הכחישה לאחר מכן דיווחים אלו. בשיחה קצרה עם עיתונאים אמרה ממאיימבה: "תעזבו אותי כבר. מה אתם רוצים ממני. אני רק רוצה שהדבר הזה כבר ייגמר. תכתבו עליי מה שאתם רוצים, רק תעזבו את הילדים שלי בשקט". המשטרה תחליט בקרוב האם להגיש כתבי אישום נגד קוקורין וממאייב.

שני הכדורגלנים הם חברים מאוד טובים וזו לא הפעם הראשונה בה הם מסתבכים ביחד. מיד אחרי ההדחה המוקדמת של נבחרת רוסיה מיורו 2016 הם יצאו ללילה של הוללות וספגו קנסות כבדים.

אלכסנדר קוקורין שחקן נבחרת רוסיה בתא העצורים. רויטרס
קוקורין בבית המשפט/רויטרס

במהלך היום ששיאו בהארכת מעצר של השניים פרסמו כלי תקשורת ברוסיה את גרסת שני הכדורגלנים לאירועים. עורך דינו של קוקורין אולג פופוב אמר בעניין התקרית במסעדה: "בין הלקוח שלי לבין הבכיר ממשרד התעשייה פרץ ויכוח. האיש העליב את קוקורין כמה פעמים בצורה פוגענית מה שהוביל לכך שהלקוח שלי נתן לו מכת אגרוף אחת בלבד. הנפגע הוא זה שיצר פרובוקציה שהובילה לתקיפה".

גורם אנונימי המקורב לשניים התייחס גם לתקרית השנייה בה הוכה נהג מונית. לדברי הגורם: "אחת הנשים שהייתה עם קוקורין ומאמייב נכנסה למונית הזאת בטעות כי חשבה שהיא הוזמנה עבורה. ממאייב הבחין בכך והוציא אותה מהרכב. בשלב זה הנהג הוא זה שיצא מרכבו והחל לקלל את קוקורין וממאייב. השניים באים ממשפחות פשוטות. במקומות שהם גדלו בהם מילים כאלו לא עוברות בשקט. אם לדבר כמו גבר אל גבר: נהג המונית פשוט הזמין את התקיפה הזאת על עצמו. אולי הוא חיפש קצת פרסום". עדיין לא ברור כיצד ינהגו המועדונים של השניים. עם זאת נודע כי קרסנודר בודקת דרכים משפטיות להתרת חוזהו של ממאייב. בזניט סנט פטרסבורג עדיין שומרים על שתיקה בעניין זה.

פאבל ממאייב שחקן קרסנודאר לאחר מעצרו. רויטרס
ממאייב/רויטרס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully