וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אולימפיאקוס של דיוויד בלאט ניצחה 66:87 את חימקי מוסקבה

המאמן השיג ניצחון בכורה גדול ביורוליג עם קבוצתו החדשה, זאק לידיי הוביל את רשימת הקלעים עם 14 נקודות. פנרבחצ'ה הביסה 72:97 את גראן קנריה, 79:87 לבאסקוניה על ז'לגיריס, מילאנו ניצחה 71:82 את בודוצ'נוסט

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
פתח ברגל ימין. דיוויד בלאט/GettyImages

ארבעה משחקים נעלו היום (שישי) את המחזור הראשון ביורוליג. מילאנו המתחדשת גברה בחוץ 71:82 על בודוצ'נוסט, דיוויד בלאט השיג ניצחון בכורה ביורוליג עם קבוצתו החדשה אולימפיאקוס, שגברה 66:87 על חימקי בחוץ, באסקוניה ניצחה 79:87 את ז'לגיריס, ובמשחק האחרון פנרבחצ'ה הביסה 72:97 את גראן קנאריה.

עוד בנושא:

חידון: בואו לראות כמה אתם באמת מכירים את היורוליג
מעמדו של שמעון מזרחי במכבי תל אביב הגיע לשפל
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מייק ג'יימס אולימפיה מילאנו.
מייק ג'יימס ומילאנו פתחו עם ניצחון

בודוצ'נוסט - מילאנו 82:71

המונטנגרים חזרו ליורוליג אחרי שזכו בליגה האדריאטית בשנה שעברה וצירפו במהלך הקיץ את אדווין ג'קסון, אלן אומיץ' וקוטי קלארק על מנת לנסות להיות תחרותיים, אבל ציפה להם משחק לא קל בכלל מול מילאנו, ששוב עברה מתיחת פנים משמעותית במהלך הקיץ. רבע ראשון של 11:22 נתן למילאנו יתרון דו ספרתי, אבל המארחים חזרו לעניינים וברבע השלישי הורידו את ההפרש לשלוש בלבד. דווקא אז מילאנו רצה ל-0:8 שסגר עניין וסידר לה ניצחון ראשון. ולדימיר מיצוב (15 נקודות), נמניה נדוביץ' (14 ו-5 אסיסטים) ומייק ג'יימס (13 ו-5 אסיסטים) הצטיינו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
זאק לידיי שחקן גלבוע/גליל. ברני ארדוב
הוביל את בלאט לניצחון. זאק לידיי/ברני ארדוב

חימקי מוסקבה - אולימפיאקוס 87:66

שתי הקבוצות שהגיעו לפלייאוף בעונה שעברה, אבל לא הצליחו לעלות לפיינל פור נפגשו בפרברי מוסקבה. אולימפיאקוס של דיוויד בלאט ניצחה לאחרונה את חימקי בחוץ ב-2013, והיום הצליחה סוף סוף לשבור את הנאחס: המשחק התחיל בצורה מאוזנת, אבל האורחים מפיראוס השתלטו על הקצב ברבע השני וירדו להפסקה ביתרון דו ספרתי של 34:44. חימקי ניסתה להישאר קרובה, אבל ריצה נוספת בתחילת הרבע הרביעי די סגרה עניין וסידרה לבלאט ניצחון יורוליג ראשון עם קבוצתו החדשה. משחק מצוין של אלכסיי שבד (34 נקודות, 6 אסיסטים) לא הספיק לרוסים, שנכנעו למשחק קבוצתי נהדר האורחים. זאק לידיי, אקס גלבוע/גליל, הוביל את קלעי אולימפיאקוס עם 14 נקודות.

ג'ייסון גריינג'ר שחקן באסקוניה. GettyImages
הוביל לניצחון. ג'ייסון גריינג'ר/GettyImages

ז'לגיריס קובנה - באסקוניה 87:79

במפגש נוסף של שתי קבוצות שהגיעו לפלייאוף בעונה שעברה בבירת ליטא, המארחת שהדהימה את כולם כשעברה את אולימפיאקוס והגיעה עד לפיינל פור, פתחה נגד הקבוצה שאולמה הביתי יארח את הפיינל פור ב-2019. לצערו של שאראס, האורחים רצו במחצית השנייה ועל וליתרון דו ספרתי גבוה ממנו לליטאים לא היה סיכוי לחזור. 15 נקודות של ג'ייסון גריינג'ר הובילו את באסקוניה לניצחון.

יאן וסלי שחקן פנרבחצ'ה. AP
בקלילות. יאן וסלי/AP

פנרבחצ'ה - גראן קנאריה 72:97

סגנית אלופת אירופה לא ריחמה את על הנציגה הספרדית בהופעת הבכורה שלה במפעל. יאן וסלי הוביל את הטורקים לניצחון קליל עם 19 נקודות ו-11 ריבאונדים. הנחמה של האורחת? אלברט אוליבר הפך לשחקן המבוגר ביותר שעולה לשחק ביורוליג בגיל 40 ו-4 חודשים. לפניו, השיא היה שייך לדניס מרקונאטו שעשה זאת בגיל 40 וחודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully