וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המצב של איטליה, רוברטו מאנצ'יני אופטימי: "אנחנו משתפרים"

מאמן הסקוודרה אזורה לא לקח קשה את ה-1:1 הביתי נגד אוקראינה, שסגר עבור האיטלקים רצף של ניצחון אחד בלבד בעשרה משחקים: "מבין את הכעס". שבצ'נקו: "יש לאיטליה פינה חמה בליבי"

שחקני נבחרת איטליה. GettyImages
האוהדים מאוכזבים, המאמן רואה התקדמות. שחקני נבחרת איטליה/GettyImages

למרות שאיכזבה את אוהדיה אחרי ה-1:1 הביתי אתמול (רביעי) עם אוקראינה במשחק ידידות, נבחרת איטליה יצאה מעודדת מהמשחק בגנואה. הסיבה, על פי מאמן הנבחרת רוברטו מאנצ'יני, היא ההתקדמות של הנבחרת שהגיעה ללא מעט מצבים להבדיל ממספר משחקים קודמים, בה בקושי הצליחה לייצר פעולות התקפיות. למרות זאת, האכזבה מובנת מכיוון שנבחרת איטליה פשוט לא מצליחה לנצח: היא ניצחה רק פעם אחת בעשרת משחקיה האחרונים (1:2 ביתי על ערב הסעודית במאי) והיא תקווה לשנות את המאזן במשחק החוץ נגד פולין ביום ראשון במסגרת ליגת האומות.

מאנצ'יני אמר בסיום: "אנחנו חייבים להיות יותר קטלניים בהתקפה ולהבקיע שערים. בואו לא נשכח שכדי לנצח משחקים צריך להבקיע. יצרנו המון מצבים עוד לפני שעלינו ליתרון, אבל לא ניצלנו אותם וצריך לעבוד על זה. עשינו המון חילופים כדי לאפשר לשחקנים לשחק, אני מאמין שאם היינו נשארים עם אותו הרכב היינו גם מנצחים את המשחק הזה. זה מתסכל לא לנצח. צריך לזכור שהמשחק של היום היה משחק ידידות, וראינו בו נבחרת שמשתפרת ומשחקת כדורגל טוב לאורך רוב שלבי המשחק. אני מבין את הכעס של האוהדים אם אנחנו לא מנצחים, אבל כמקצוענים אנחנו צריכים להתעסק בעבודה שלנו על המגרש".

עוד בנושא:

הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ידידות: איטליה שוב לא ניצחה - 1:1 עם אוקראינה
אלכסנדר קוקורין ופאבל ממאייב נעצרו ומוחזקים בבידוד בכלא

מאמן נבחרת אוקראינה אנדריי שבצ'נקו. רויטרס
מוריד את הכובע בפני הנבחרת האיטלקית. אנדריי שבצ'נקו/רויטרס

מאמן נבחרת אוקראינה שכיכב בימיו במילאן, אנדריי שבצ'נקו, החמיא לנבחרת האיטלקית: "אני חייב להודות שלמרות התוצאה, איטליה שיחקה נהדר ואני מוריד בפניה את הכובע. אני רואה שיפור במשחק שלהם, ואני משוכנע שהם ילכו וישתפרו. הם שלטו במשחק, עשינו המון טעויות, אבל הם לא ניצלו אותן כדי לנצח. אני מרוצה מהתצוגה שלנו בסך הכל, ניסינו להיות אגרסיביים וזה די הצליח. אני מאחל לאיטליה המון בהצלחה בהמשך, יש לה פינה חמה בליבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully