וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יורוהופס": מכבי תל אביב הקבוצה השמינית בטיבה ביורוליג

באירופה מנתחים את יחסי הכוחות במפעל הבכיר לפני פתיחת העונה: הצהובים מוקמו מעל באסקוניה, מילאנו ואנדולו, ונובא להם מקום בפלייאוף. ריאל מדריד ראשונה, צסק"א שנייה. הדירוג המלא

one

למה ניתן לצפות ממכבי תל אביב ביורוליג? הקבוצה של נבן ספאחיה תפתח הערב (חמישי, 21:00, ספורט 5) את עונתה האירופית עם משחק חוץ מאתגר מול פנאתינייקוס, ורגע לפני פתיחת העונה ביבשת מנתחים את יחסי הכוחות.

באתר "יורוהופס" פרסמו דירוג עוצמה של כל 16 הקבוצות נכון לעכשיו, ומיקמו את מכבי תל אביב במקום השמיני - מקום שאם תסיים בו תעפיל לפלייאוף, כמובן.

הדירוג נעשה על פי חמישה פרמטרים: איכות הסגל, הכימיה הקבוצתית, המצב הנוכחי, ההחתמות בקיץ, וכמה רחוק הקבוצה תגיע.

הציונים של מכבי תל אביב נראים כך:

איכות הסגל - 8

כימיה קבוצתית - 7

מצב נוכחי - 7

ההחתמות בקיץ - 8

כמה רחוק הם יגיעו - 7

עוד בנושא

21:00, ספורט 5: מכבי תל אביב פותחת עונה אצל פנאתינייקוס
קית' לנגפורד, סטפון לאזמה ודשון תומאס מעלים זכרונות ממכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. יוסי ציפקיס
"למד טוב יותר את הקבוצה". ספאחיה/יוסי ציפקיס

בסך הכל 37 נקודות ששוות מקום שמיני בדירוג הכללי, אחרי ריאל מדריד, צסק"א, פנרבחצ'ה, פנאתינייקוס, אולימפיאקוס, ז'לגיריס וברצלונה. "מכבי תל אביב ביצעה את כל הטעויות האפשריות בשנים קודמות. בהנחה שהיא למדה מהטעויות, הגיעה הזמן שלה לעשות שיפור ביחס לשנים קודמות", נכתב. "נבן ספאחיה ממשיך מהעונה הקודמת והוא יודע טוב יותר איך להשתמש בסגל ולמה לצפות מהשחקנים. ההצטרפות של שחקנים כמו סקוטי ווילבקין, ג'וני אובריאנט וטאריק בלאק לצד העזיבות של נוריס קול, פייר ג'קסון, דשון תומאס וג'ונה בולדן, יחזקו את הסגל. לצד שחקנים כמו ג'רמי פארגו, מייקל רול ואלכס טיוס, ייתכן שהטוב עוד לפניהם".

ליורוליג הצטרפו העונה לא מעט קבוצות שעל הנייר נראה שיתקשו להתחרות מול אריות היבשת. בודוצ'נוסט המונטנגרית קיבלה את הכרטיס למפעל בזכות הזכייה בליגה האדריאטית, אך היא מעמידה תקציב נמוך ומתחילה את העונה עם מעט מאוד שאיפות. גם גראן קנאריה ודרושאפקה ביצעו שינויים ממשיים בסגל ולא אמורות להתחרות על מקום בפלייאוף, וייתכן שכך הדבר גם בנוגע לבאיירן מינכן שחוזרת למפעל על תקן אלופת גרמניה.

לכן, כך נראה, מכבי תל אביב תתחרה על מקום בפלייאוף בעיקר עם קבוצות כמו חימקי מוסקבה, אנדולו אפס, מילאנו ובאסקוניה - שכולן דורגו מתחתיה בדירוג של יורוהופס.

הדירוג המלא

1. ריאל מדריד
2. צסק"א מוסקבה
3. פנרבחצ'ה
4. פנאתינייקוס
5. אולימפיאקוס
6. ז'לגיריס
7. ברצלונה
8. מכבי תל אביב
9. באסקוניה
10. מילאנו
11. אנדולו אפס
12. חימקי מוסקבה
13. באיירן מינכן
14. דרושאפקה
15. גראן קנאריה
16. בודוצ'נוסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully