וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנגפורד מוסר שבת שלום, לאזמה מתגעגע לאנדרסון, תומאס מבלבל בין כספי לקטש

9.10.2018 / 16:38

פנאתינייקוס התחמשה העונה בשלושה אקסים ממכבי תל אביב. לקראת המפגש עם הצהובים במחזור הפתיחה, ה"ישראלים" של פאו השיבו לשאלון וואלה! ספורט על הזיכרונות מיד אליהו, על עברית ויוונית ועל היריבות ההיסטורית בין שני המועדונים

one

"רק בגלל שאתה פרנואיד, זה לא אומר שלא באמת רודפים אחריך", הפליא לכתוב ג'וזף הלר ב"מילכוד 22", ובענף הכדורסל לקחו את אימרת החוכמה הזו ברצינות יתרה. הרי מן הידועות היא ששחקנים לעולם יצטיינו נגד קבוצותיהם לשעבר, ומכבי תל אביב עלולה להיתקל ביום חמישי בבעיה רצינית במחזור הפתיחה של היורוליג - כיוון שליריבתה, פנאתינייקוס, יש לא פחות משלושה אקסים צהובים.

פאו סיגלה לעצמה מנהג קבוע: בשמונה השנים האחרונות היא התחמשה בכל עונה ועונה בשחקן אחד לפחות שהופיע בעבר בליגת העל. לא פחות מ-14 שחקנים כאלה היו לה מאז 2012; חלקם הגדול ממכבי תל אביב, אבל היו גם נציגים למכבי ראשון לציון, הפועל ירושלים, מכבי אשדוד, עירוני נהריה ואפילו רמת השרון והפועל גליל עליון.

רגע לפני המפגש המסקרן מול הצהובים, ביקשנו מהטריו ה"ישראלי" התורן של פנאתינייקוס לספר מה הוא זוכר מהימים בישראל, למה ולמי הוא מתגעגע, ומה הוא בכלל יודע על היריבות ההיסטורית בין שתי הקבוצות שבהן שיחק ומשחק.

עוד בנושא

דשון תומאס בראיון: "הייתי בשוק כשמכבי תל אביב לא רצתה בי"
דירוג שחקני מכבי תל אביב ביורוליג: ג'רמי פארגו במקום ה-49
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

עבור דשון תומאס, ששיחק במכבי אשתקד, מדובר בזיכרון טרי; קית' לנגפורד עזב את המועדון לפני שש שנים, אבל בשלהי העונה שעברה חזר לישראל ושיחק בראשון לציון; סטפן לאזמה נדרש להתאמץ יותר, מאחר שלא פחות משמונה שנים חלפו מאז פרש כנפיו מיד אליהו.

הערה: כל אחד מהשלושה ענה על השאלון הקצר בנפרד ובעל פה, כדי שלא יגלו זה לזה את התשובות בפרק הטריוויה. הכתבה עוצבה כשיחת מסנג'ר משותפת לנוחיותכם.

שחקני פנאתינייקוס. עיבוד תמונה
שחקני פנאתינייקוס/עיבוד תמונה
אינפו פנאתינייקוס. עיבוד תמונה
אינפו פנאתינייקוס/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully