וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו נטש את אימון מכבי תל אביב, ייעדר מהמשחק מול פנאתינייקוס

11.10.2018 / 13:01

הרכז סובל מכאבים בגב ויחמיץ את משחק פתיחת העונה (21:00, ספורט 5). גם קנדריק ריי ונמרוד לוי ייעדרו. ספאחיה לקראת המשחק: "לא בטוח אם יותר טוב לפתוח במשחק חוץ או בית"

one

עונת 2018/19 ביורוליג תצא מחר לדרך מבחינת מכבי תל אביב ובכלל (21:00, ספורט 5). הצהובים יפגשו יריבה מוכרת ו-ותיקה בדמותה של פנאתינייקוס ביוון. הקבוצה של נבן ספאחיה, שהביסה ללא תנאי את מכבי אשדוד/באר טוביה החסרה ביום ראשון בליגה, תשחק מול הירוקים שבעצמם לא התקשו במיוחד בליגה בסוף השבוע וניצחו 65:93 את איפאיסטוס לימנו.

מכבי תל אביב תחסר את קנדריק ריי שסובל מפציעה בברך ואת נמרוד לוי שפצוע בקרסול, והיום התברר שתחסר גם את ג'רמי פארגו שסובל מכאבים בגב ונטש את האימון המסכם לקראת המשחק. מהצד השני, ניק קלאתיס נעדר מהאימון בשל בעיה בבטן, אבל במועדון דיווחו שהאיש והאסיסטים צפוי ליטול חלק במשחק. המאזן בין שתי הקבוצות ביורוליג מאז שנת 2000 עומד על 10:12 לזכות היוונים, שניצחו בכל ארבעת המפגשים בשתי העונות האחרונות. בפאו משחקים שלושה אקסים של מכבי תל אביב. הראשון ביניהם הוא כמובן קית' לנגפורד הוותיק, ששיחק בעונה שעברה במכבי ראשון לציון וב-2011/12 במכבי תל אביב, השני הוא דשון תומאס ששיחק בעונה שעברה בקבוצה והשלישי הוא סטפון לאזמה ששיחק במכבי תל אביב ב-2009/10. ג'יימס גיסט שיחק תחת נבן ספאחיה בפנרבחצ'ה ב-2011/12.

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. יוסי ציפקיס
עדיין לא החליט איפה עדיף לפתוח את העונה. ספאחיה/יוסי ציפקיס

נבן ספאחיה אמר לקראת המשחק: "לאורך כל הקריירה שלי לא הצלחתי להחליט מה יותר טוב, לפתוח את העונה בבית או בחוץ. הכי טוב זה כמובן לפתוח עם ניצחון ולא משנה נגד מי אתה משחק ואיפה. אני חושב שיהיה מעניין לראות. קלאתיס כאן עם הקבוצה הזו כבר הרבה זמן והוא שחקן מוכח. סקוטי ווילבקין הוא שחקן חדש אצלנו בקבוצה. מבחינת המשחק, אני לא חושב שהם יהיו ראש בראש".

טאריק בלאק הוסיף: "אני מתרגש מאוד, במיוחד לאור העובדה שזה משחק חוץ ראשון ואני רוצה לראות ולהרגיש איך זה לשחק בחוץ, מה האווירה, איך הקהל משתגע ולראות מה נעשה שם. אנחנו הולכים לשחק כדורסל, נשחק חזק ואני מקווה שנשחק טוב וננצח".

מאמן פאו צ'אבי פסקוואל אמר: "אנחנו רוצים להתחיל טוב את העונה ביורוליג. יהיה ערב מיוחד, אנחנו משחקים נגד קבוצה מצוינת עם סגל מעולה. יהיה משחק קשה, אנחנו רוצים להתחיל את העונה טוב. אנחנו רוצים שהאוהדים יעזרו לנו לפתוח את העונה כמו שצריך". קית' לנגפורד הוסיף: "אני מתרגש מכמה סיבות. קודם כל אני חוזר ליורוליג אחרי שנה בחוץ. אני חושב שהאווירה במשחקים האלה היא תמיד נהדרת. אני רוצה לראות את האואקה כשחקן הקבוצה. שיחקתי כאן בעבר, אבל זה היה נגד פנאתינייקוס והאוהדים היו נגדי ועכשיו הם יעודדו אותי. אני לא יכול לחכות לזה".

עדכון ראשון: 13:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully