וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות בנס ציונה, זילברשטיין: "יש לנו אופי מצוין וחיבור נפלא בין השחקנים"

11.10.2018 / 8:10

הכתומים העפילו לשלב הבתים של היורופקאפ בהופעתם הראשונה במפעל אירופי, ויחלו את התחרות בסראטוב כבר בשבוע הבא. המאמן הנרגש: "היסטוריה עבור המועדון, הקהל והעיר". הובטח מענק של חצי מיליון שקל מהמנהלת

one

עירוני נס ציונה רשמה אמש (רביעי) אולי את ההישג הגדול בתולדות המועדון, כשהחבורה בכתום השלימה את העלייה לשלב הבתים של היורופקאפ למרות הפסד 89:88 לקלוז'-נאפוקה ברומניה. נס ציונה לא הייתה בסכנה לאבד את יתרון 13 הנקודות מהמשחק הראשון לאורך כל ההתמודדות, ובסיום ההתמודדות חגגו הכתומים על הפרקט ומחוצה לו את ההישג.

"עשינו פה היסטוריה עבור המועדון, הקהל והעיר", אמר לוואלה! ספורט מאמן הקבוצה נדב זילברשטיין, "תודה ענקית לצוות הנפלא שעובד קשה מאוד סביב השעון, אחת המטרות שלנו לעונה היתה הגעה לשלב הבתים ואני שמח שעשינו זאת. המשחק עצמו היה פחות טוב עבורינו, המאמץ הגדול שהשחקנים השקיעו שבועיים אחרונים נתן קצת את אותותיו. היינו חסרים את האנרגיות שמאפיינות אותנו במיוחד הגנתית. התקפית היינו ביום קליעה מצויין דבר שהשאיר אותנו בחיים פעם אחר פעם. את הקבוצה הזו מאפיין אופי מצויין וחיבור נפלא בין השחקנים דבר שמאוד עזר לנו להתמודד כשפיגרנו 8, לחזור למשחק ולעמוד במשימה. כעת פנינו למשחק החשוב בגלבוע".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
עירוני נס ציונה עשתה היסטוריה והעפילה לשלב הבתים של היורופקאפ
הפועל ירושלים חגגה ניצחון, עודד קטש: "התסריט של לייפציג עבר לי בראש"

שחקן עירוני נס ציונה טל דן. ברני ארדוב
המסע האירופי יוצא לדרך. טל דן/ברני ארדוב

עת תשחק נס ציונה בבית אחד ביורופקאפ עם סראטוב הרוסית, פרדוביצ'ה הצ'כית וודן בוש מהולנד. הכתומים יפתחו את שלב הבתים ביום רביעי במשחק חחוץ נגד סראטוב (18:00). שתי הראשונות בבית תעפלנה לשלב הבתים השני.

בזכות הבטחת שישה משחקים בשלב הבתים הבטיחה לעצמה הקבוצה מענק של חצי מיליון שקל ממנהלת הליגה, לפי חישוב של 50 אלף שקלים פר משחק. בנוסף מקבלת נס ציונה תקצוב מעיריית נס ציונה לכל משחק. במועדון מקווים כי בזכות ההישג יוכלו להשלים את מכירת המנויים שעדיין לא נמכרו לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully