וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים חגגה ניצחון, עודד קטש: "התסריט של לייפציג עבר לי בראש"

החבורה של עודד קטש ניצחה בחוץ את א.א.ק אתונה והעניקה למאמן שלה מתנת יום הולדת יפה: "אני לא אוהב הפתעות, אבל זאת הייתה הפתעה מיוחדת, זה ניצחון יפה במגרש מאוד קשה"

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. אתר FIBA, אתר רשמי
חוגגים ניצחון גדול. שחקני הפועל ירושלים/אתר רשמי, אתר FIBA

הפועל ירושלים יצאה הערב (רביעי) למשחק מאתגר בפתיחת הקמפיין שלה בליגת האלופות של פיב"א. הירושלמים הוכיחו אופי כשחזרו מפיגור דו ספרתי במגרש קשה, מול מי שנחשבת לאחת הקבוצות הבכירות במפעל ואף מחזיקה כעת בכתר. מי ששמח כפליים הוא המאמן עודד קטש, שגם חגג הערב יום הולדת 44.

עודד קטש אמר בסיום המשחק: "אני לא אוהב ימי הולדת ולא אוהב הפתעות, אבל ביום הזה ודווקא באולם הזה ביוון, זאת הפתעה מיוחדת. אחרי מחצית ראשונה נוראית, הראינו הרבה אופי במחצית השנייה. אנחנו צריכים להתקדם תוך כדי תנועה, ההכנה הייתה לא קלה. הרבע השלישי היה מדהים. כמעט פספסנו את זה בסוף, אבל הצלחנו להיאחז בזה. הרגעים האחרונים קצת החזירו אותי ללייפציג, אבל אני שמח שזה הסתדר".

"זה ניצחון יפה נגד אלופת השנה שעברה ביוון. צריך לזכור שגם הם קבוצה חדשה עם סגל שחקנים אחר. בסיבוב השני נדע יותר את מאזני הכוחות, כרגע זה ניצחון יפה במקום מאוד קשה". על הישראלים: "אלכס צ'וברביץ' עזר לנו לנצח את המשחק, על ליאור אליהו באמת שלא צריך לדבר. תמיר בלאט היה חכם וגם יוגב אוחיון הצליח לעזור לנו בדקות ששיחק".

עוד בנושא
ליגת האלופות: הפועל ירושלים גברה על א.א.ק אתונה בחוץ 75:79
ספאחיה ומכבי תל אביב רוצים לנצח סוף סוף את פאו, קלאתיס חולה אך ישחק
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון. אתר FIBA, אתר רשמי
לקח את ירושלים על הגב. ג'ייקובן בראון/אתר רשמי, אתר FIBA

ליאור אליהו, שהיה מהמצטיינים במחצית השנייה, הוסיף: "הפתיחה הכי טובה שיכולנו לקוות לה. חבל שהתחלנו לשחק טוב רק במחצית השנייה. שמח שיכולתי לעזור לקבוצה לנצח. א.א.ק היא אחת מהקבוצות הטובות במפעל, אבל היינו ביחד לאורך כל המשחק וזה לדעתי עזר לנו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully