וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: הפועל ירושלים גברה בחוץ על א.א.ק אתונה 75:79

האדומים כבר היו בפיגור דו ספרתי ברבע הראשון, אך מחצית שנייה גדולה בראשות בראון ואוונס המצוינים סייעה לחבורה של עודד קטש ולהתחיל את המסע האירופי בניצחון יוקרתי על האלופה המכהנת

שחקן הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון. אתר FIBA, אתר רשמי
הצגה גדולה של ג'ייקובן בראון/אתר רשמי, אתר FIBA

הפועל ירושלים רשמה הערב (רביעי) הישג יפה שפתחה את המסע האירופי שלה בליגת האלופות של פיב"א עם ניצחון חוץ על האלופה המכהנת של המפעל, א.א.ק אתונה, 75:79. החבורה של עודד קטש קיבלה את יוגב אוחיון שהיה בספק, אך הוא התקשה לשחק ולספק יותר מדי דקות איכותיות. בר טימור הפצוע נעדר. המחצית הראשונה הייתה מבולבלת מצד הירושלמים, והיוונים ניצלו זאת כדי לרדת לחדר ההלבשה ביתרון דו ספרתי. המחצית השנייה הייתה כבר אופרה אחרת לגמרי, כשג'ייקובן בראון וג'וש אוונס לקחו את ירושלים על הגב ובריצת 3:21 העבירו את היתרון אליהם. משם, היוונים רדפו אחר האורחים ללא הצלחה. האדומים מתחילים את העונה האירופית שלהם ברגל ימין.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ייקובן בראון 21 נקודות ו-8 אסיסטים, כריס ג'ונסון 10, ג'וש אוונס 10 ו-10 ריבאונדים, תמיר בלאט 9 ו-7 אסיסטים, ג'יימס פלדין 9, דשון באטלר 8 ו-7 ריבאונדים, ליאור אליהו 4, אלכס צ'וברביץ' 4, אמארה סטודמאייר 4 ו-5 ריבאונדים. יוגב אוחיון שותף, אך לא קלע.

קלעו לא.א.ק אתונה: חביאר רטן מייס 17, וינס האנטר 16 ו-11 ריבאונדים, דושאן שאקוטה 13 ו-8 ריבאונדים, יאנוליס לארנצאקיס 11, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, מלקולם גריפין 10, ואסיליס קאבאדס 3, צ'אריס ג'יאנופולוס וואסיליס קסנטופולס 2 כ"א, ג'ונאס מצ'יוליס 1

שחקן הפועל ירושלים ג'וש אוונס. אתר FIBA, אתר רשמי
נוכחות מצוינת מתחת לסלים. ג'וש אוונס/אתר רשמי, אתר FIBA

רבע 1

הפועל ירושלים עלתה בחמישייה עם תמיר בלאט, דשון באטלר, ג'וש אוונס, כריס ג'ונסון וג'יימס פלדין. היוונים עלו עם דושאן סאקוטה, וינס האנטר, כריס ג'יאנופולוס, ג'יאנוליס לארנטזקיס וחביאר רייטן מייס. המשחק נפתח בצורה שקולה ואחרי 3 דקות של כדורסל זה 4:4. אמארה סטודמאייר עלה ומאז היוונים כבר הספיקו לנצל את הנוכחות שלו כדי לקלוע עליו ארבע נקודות. ג'ייקובן בראון השיב מהצד השני, 14:17 לאתונה. בלאט הזין את סטודמאייר עם כדור יפה, אך סל של היוונים על הבאזר קבע את תוצאת הרבע, 16:21 למארחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

רבע 2

הרבע השני נפתח בבליץ מהיר של חמש נקודות על הראש של האדומים, קטש מיהר לקחת פסק זמן. 16:26 לא.א.ק. לרגעים כבר היה נראה שירושלים מתקרבת, אבל היוונים ניצלו שוב טעויות של בראון כדי להגיע ליתרון השיא שלהם במשחק, 21:32. האדומים שוב נגסו בהפרש וירדו לפיגור של שבע נקודות, אלא שאז עודד קטש זעם על השופטים ונשרקה לחובתו עבירה טכנית. יוגב אוחיון ספג מכה בפנים, ליוונים נשרקה עבירת תוקף וזה 25:33. היוונים ניצלו דקות של בלאגן על הפרקט כדי לברוח רגע לפני המחצית שוב ליתרון דו ספרתי, 31:42.

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. אתר FIBA, אתר רשמי
קיבל יופי של מתנת יום הולדת. עודד קטש/אתר רשמי, אתר FIBA

רבע 3

שלוש דקות לתוך המחצית השנייה, ומי שמסתמן בינתיים כגו טו גאי של ירושלים הערב הוא ג'ייקובן בראון, שבשלשה מרחוק ואסיסט במתפרצת סייע לאדומים לצמצם את ההפרש ל-42:45 בלבד, כשהם סגרו ריצת 3:11. השליטה האדומה ממשיכה, והיתרון עבר לצד הירושלמי, 45:52 לאורחת, חמש דקות לתוך הרבע, ריצת 3:21 לאדומים. המארחים התעוררו דקות ספורות לפני סיום הרבע, רטן מייס החזיר את היתרון וקבע 53:55 ליוונים. חדירה יפה של ג'ייקובן בראון קבעה את תוצאת הרבע, 55:58 לאדומים.

רבע 4

בראון המשיך לבלוט בשורות הירושלמים, ועם שלשה ולייאפ העלה את היתרון של האורחת ל-55:63. דקות אדירות של ליאור אליהו, שפיטם את חבריו עם שלושה אסיסטים ברבע הרביעי, והפועל ירושלים בורחת, 59:71. שתי שלשות רצופות של גריפין השאירו את היוונים עם סיכוי לקאמבק, 65:73 לירושלים, 3 דקות לסיום ההתמודדות. דקה לסיום, מייס העיף שלשה וההפרש עומד על שבע נקודות, 70:77. הפועל ירושלים כמעט ואיבדה את המשחק בסדרה של טעויות, אך עם הרבה מזל בסיום היא מנצחת 75:79.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully