וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה עשתה היסטוריה והעפילה לשלב הבתים של היורופקאפ

10.10.2018 / 21:35

הקבוצה של נדב זילברשטיין אמנם הפסידה 89:88 ברומניה לקלוז'-נאפוקה, אך בזכות הניצחון 78:91 במשחק הראשון בלב המושבה הבטיחה היסטוריה פרטית. קוק (19 נק') וגוט (18 נק') בלטו

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
היסטוריה לנס ציונה. נדב זילברשטיין/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה עשתה הערב (רביעי) היסטוריה פרטית אחרי שהעפילה לשלב הבתים של היורופקאפ. הקבוצה של נדב זילברשטיין אמנם הפסידה ברומניה 89:88 דרמטי לקלוז'-נאפוקה, אך בזכות הניצחון 78:91 במשחק הראשון בלב המושבה היא הבטיחה את העפלתה לשלב הבא. נס ציונה הייתה בדרך לניצחון נוסף, אך שלשה של אלכסנדר ראסיץ' שלוש שניות לסיום סידרה לרומנים ניצחון, שלצערם לא הספיק להעפלה.

נס ציונה תשחק החל מהשבוע הבא בשלב הבתים של היורופקאפ בבית אחד שיכלול את סראטוב הרוסית, פרדוביצה הצ'כית ויריבה נוספת שתבוא מבין אחת המפסידות הטובות ביותר. המשחק הראשון ייערך בשבוע הבא ברוסיה נגד סראטוב. שתי הראשונות בבית תעפלנה לשלב הבתים השני של המפעל.

קלעו לעירוני נס ציונה: דקוואן קוק 19 נקודות (5 מ-7 לשלוש), גולן גוט 18, טל דן 12 (6 ריבאונדים), כריס דואו 11 (7 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 4 חטיפות), מיקל גלאדנס 8 (5 ריבאונדים), ג'ראלד לי 8, עודד ברנדווין 7, גארי בראון 5 (5 אסיסטים), יניב סולומון (03:01) שותף אך לא קלע.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
כריס ג'ונסון: "סבתא אמרה שאני מזכיר את רג'י מילר, אז למדתי ממנו"
הליגה הלאומית בכדורסל מושבתת: "הולכים עד הסוף"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully