וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוזריו של פיליפ קוקו עשו לו סבוטאז' ופגעו בשחקנים כדי להביא לפיטוריו"

נשיא פנרבחצ'ה עלי קוץ' פיטר את שלושת עוזריו של המאמן ההולנדי בטענה כי פעלו להדחתו. קוץ': "הם הדליפו מידע וקלטות לצד שלישי וסיכנו את בריאות השחקנים אך ורק כדי לסלקו מהמועדון"

רויטרס

הנהלת פנרבחצ'ה הטורקית פיטרה את שלושת עוזריו של המאמן פיליפ קוקו לאחר שהאשימה אותם במזימה שנועדה להביא לפיטוריו של המאמן ההולנדי. על פי הנהלת פנרבחצ'ה, העוזרים טואגאי אלטאי, מוראט אצטורק ואלפר אסצ'י "הדליפו לצד שלישי מידע על שחקנים ומשחקים כולל סרטי וידיאו". נשיא המועדון עלי קוץ' אף סיפר כי "באופן מסתורי כל המידע והסטטיסטיקה שנאספו במהלך העונה שעברה נמחקו").

לדברי הנשיא קוץ', עוזרי המאמן הטורקים של קוקו לא אהבו את העובדה שההולנדי צירף לצוות האימון את בן ארצו ארווין קומאן (אחיו של מאמן נבחרת הולנד רונלד קומאן) והחלו לפעול באופן נמרץ לפיטוריו של המאמן. קוץ' סיפר לתקשורת הטורקית כי: "עם ההצטרפות של קומאן הוא קיבל חלק מהתפקידים שהיו שמורים קודם לכן לטורגאי אלטאי. לאחר מכן הצוות הטורקי שהיה במועדון עוד בעונה שעברה החליט שלא לעזור לקוקו יותר. היו שחקנים שהתלוננו על עייפות, אך מאמן הכושר לא העביר את המידע למאמן הראשי וזה המשיך להעביד אותם באימונים מבלי להתחשב בכך. זה יכול היה לגרום לפציעות חמורות של שחקנים. הם התלוננו על האימונים אך המידע הזה גם לא הועבר למאמן הראשי (קוקו). כך שהם סיכנו את בריאות השחקנים". הנשיא אף סיפר כי לפני שני משחקים בליגה האירופית שלושת עוזרי המאמן שפוטרו הציגו לשחקנים בחדר ההלבשה שמלה וסיפרו לשחקנים כי יעטפו את קוקו בפריט לבוש זה וישלחו אותו כך חזרה להולנד.

לאחר שמונה מחזורי ליגה פנרבחצ'ה מדורגת במקום ה-15 בלבד עם מאזן של שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו וארבעה הפסדים.

עוד בנושא
הזיוף שהתחזה לכוכב ביובנטוס: סיפורו ההזוי של דיוניקו פאריד רודריגס
חמישי בליגת האומות: לבנדובסקי יחגוג את הופעת ה-100 נגד פורטוגל
חקירת ענק בבלגיה בחשד לעבירות כלכליות, מאמן קלאב ברוז' נחקר

פיליפ קוקו מאמן פנרבחצ'ה מיואש. רויטרס
העוזרים הולכים. הוא נשאר, בינתיים. פיליפ קוקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully