וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזיוף שהתחזה לכוכב ביובנטוס: סיפורו ההזוי של דיוניקו פאריד רודריגס

התקשורת במקסיקו סיפרה שהוא מככב בקבוצת הפאר האיטלקית, הוא זכה ליותר מ-16,000 עוקבים באינסטגרם וגם עשה לא מעט כסף, אך אז האמת התגלתה: על הנער בן ה-19 שהפיל את כולם בפח

דיוניקו פאריד רודריגס, מקסיקני שהתחזה לשחקן יובנטוס. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
השאיר את התקשורת המקומית בהלם. דיוניקו פאריד רודריגס/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

תדמיינו את הסיטואציה הבאה: כדורגלן ישראלי בן 19 היה מככב במדי קבוצת הנוער של קבוצת הפאר יובנטוס, זוכה ליותר מ-16,000 עוקבים בעמוד האינסטגרם שלו, כתבות וידיעות ללא הפסקה וכבוד של מלכים בכל פעם שהגיע לביקור מולדת. עכשיו, תחשבו מה היה קורה אם ביום בהיר מדינת ישראל הייתה מגלה שמדובר בזיוף גמור. זהו בדיוק סיפורו ההזוי של דיוניקו פאריד רודריגס המקסיקני, שהפך לכוכב של ממש במולדתו בשבועות האחרונים כשהתחזה לשחקן קבוצת הנוער של הגברת הזקנה.

רודריגס תיאר עצמו בעמוד האינסטגרם שלו כ'כדורגלן מקצועי, שחקן יובנטוס האיטלקית'. אם זה לא מספיק, רודריגס העלה תמונות שלו במדי יובנטוס, ופוסטים בהם תיאר חוויות אחרי משחקים, כמו למשל שער ראשון או משחק מתסכל בו לא הצליח למצוא בו את הרשת. זה לא עצר שם: רודריגס התראיין למספר רשתות מקסיקניות גדולות, דוגמת מגזין 'אל גלובו', בו זכה לכתבה נרחבת אודות הצלחתו האדירה בקבוצה האיטלקית. הוא ניצל את היותו מפורסם כדי להשתתף בקמפיינים קטנים באיזור מגוריו, לארגן מפגשים בהם חתם למעריצים על חולצות ולהרוויח לא מעט כסף.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
חקירת ענק בבלגיה בחשד לעבירות כלכליות, מאמן קלאב ברוז' נחקר
משאיר את מסי הרחק מאחור: המספרים המדהימים של קיליאן אמבפה

דיוניקו פאריד רודריגס, מקסיקני שהתחזה לשחקן יובנטוס. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
שומר על שתיקה. דיוניקו פאריד רודריגס/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

אך לאחרונה זה סוף סוף נעצר: מספר עיתונאים מקומיים השתמשו בראיונות שלו על מנת לבדוק האם הוא באמת קיים. הם לא מצאו אף שחקן מקסיקני במחלקות הנוער של יובנטוס, התחילו לחשוד, ובסופו של דבר הצליחו לגלות שמדובר בשקר גדול של נער מקומי בן 19, אשר גר במקסיקו כל חייו ובעצם התחזה לשחקן כדורגל. הדבר גרר סערה ברשתות החברתיות, ומספר שעות לאחר שהפרשה צפה עמוד האינסטגרם של רודריגס נעלם לחלוטין, למרבה המבוכה הרבה של התקשורת המקומית. רודריגס עצמו מסרב להתראיין לכלי התקשורת המקומיים ושומר על שתיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully