וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ב-NBA: יוסטון הביסה את שנגחאי הסינית, אוקלהומה סיטי גברה על מילווקי

ג'יימס הארדן השתולל עם תשע שלשות ו-37 נקודות ב-86:128 הקליל של הרוקטס. לואיס סקולה הפורוורד הארגנטינאי האגדי תרם 18 למפסידים. 23 נקודות פול ג'ורג' ב-115:119 של הת'אנדר בהארכה

זו קי יוסטון. רויטרס
נפצע דווקא מול חבריו הסינים. זו קי/רויטרס

שלושה משחקי הכנה בלבד נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA שייצא לדרך ממש בקרוב בעוד שבוע. אחרי שכמעט הצליחה להפתיע את גולדן סטייט בגמר המערב אשתקד, יוסטון ערכה משחק הכנה מול שנגחאי הסינית וכצפוי לא התקשתה עם 86:128 קליל. כרמלו אנתוני הפנים החדשות ברוקטס לא שיחק, אבל ג'יימס הארדן הראה שהוא בכושר טוב מאוד יחסית לשלב כה מוקדם אחרי שתפר 9 שלשות מ-14 ניסיונות והתפרע עם 37 נקודות בתוספת 9 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. פי ג'יי טאקר הוסיף 22 וכריס פול הסתפק ב-9 וגם 9 אסיסטים במשחק שהוכרע כבר ברבע הראשון בו ניצחון הרוקטס 20:38.

השם המעניין ביותר בשנגחאי הוא ללא ספק לואיס סקולה הפורוורד הארגנטינאי האגדי שגם בגיל 38 הצליח לשחק 40 דקות ולרשום דאבל דאבל של 18 נקודות ו-12 ריבאונדים עבור קבוצתו הסינית שקיבלה 41 נקודות מג'ימר פרדט. זו קי, הפורוורד הסיני של הרוקטס הפצע במשחק הזה ברגלו השמאלית ועלול להיעדר תקופה ארוכה.

משחק שקול בהרבה נערך באוקלהומה סיטי שם הקבוצה המקומית ניצחה לאחר הארכה 115:119 את מילווקי. פול ג'ורג' חגג עם 26 נקודות עבור הת'אנדר שעדיין חסרים את ראסל ווסטברוק הפצוע. כריסטיאן ווד הוביל עם 19 את הבאקס ששיחקו ללא כוכב העל היווני שלהם יאניס אנטטוקומפו.

עוד בנושא:

הריצה האחרונה: האתגר הפיזי והמנטלי שעומד בפני לברון ג'יימס בלייקרס
אין זו אגדה: על החיים הסוערים של שחקן ה-NBA לשעבר קני אנדרסון

ג'יימס הארדן יוסטון. AP
התפרע על הסינים. ג'יימס הארדן/AP

לוס אנג'לס קליפרס ניצחה 103:109 את דנבר, בשורותיה כל שחקני החמישיה שיחקו רק ברבע הראשון. דנילו גאלינרי הגארד האיטלקי שסבל מהרבה פציעות בעונה שעברה, קלע 16 נקודות לקליפרס. בובאן מריאנוביץ' הסנטר הסרבי הענק הוסיף 14 ו-12 ריבאונדים אך חברו לנבחרת סרביה מילוש תיאודוסיץ' הרבה הרבה חלודה והיה היחיד שלא עלה על הלוח למרות ששיחק 15 דקות. טריי ליליס תרם 15 מנגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully