וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון פותחת עונה באירופה, שמיר: "מקווה שהאנרגיה בהיכל תעזור לנו"

9.10.2018 / 16:30

הסגולים שבים לשלב הבתים של ליגת האלופות ויארחו במחזור הפתיחה את פריבורג השוויצרית (ד', 21:00, ספורט 5) כשהפתיעה שעלתה מהמוקדמות. המאמן לא מזלזל: "מתכוננים למשחק חזק". וולדן הפצוע ייעדר

one

סגנית אלופה המדינה הפועל חולון תפתח מחר (רביעי) את הופעותיה במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות לעונת 2018/19 כשתארח את פריבורג השוויצרית (21:00, שידור ישיר בספורט 5). בעונה שעברה פספסה חולון את העלייה משלב הבתים והשנה המטרה של הסגולים היא לנסות ולהתברג בין ארבע הראשונות כדי להעפיל לשמינית הגמר.

בחולון היו מאוכזבים מהצורה בה הקבוצה שיחקה בהפסד לעירוני נהריה ביום ראשון, ומהעובדה שלמרות שהצליחו לסגור פער בין 20 נקודות במהלך הרבע השני, לא הצליחו להפוך את התוצאה והפסידו במחזור הפתיחה של העונה. הסגולים יופיעו למשחק ללא הגארד קורי וולדן, שפצוע בגבו, והוא צפוי לחזור לפעילות לקראת משחק הליגה נגד מכבי אשדוד ביום ראשון. הקבוצה התאמנה אמש בפעם הראשונה העונה באולמה הביתי, לאחר שכל אימוניה נערכו בראשון לציון או ברמת גן בשל לוח הזמנים הצפוף של ההיכל.

"אנחנו שמחים לפתוח את העונה האירופית וגם סוף סוף לשחק משחק מול הקהל שלנו בהיכל טוטו בחולון", אמר דן שמיר לקראת המשחק, "אני מקווה שהאנרגיה בהיכל תעזור לנו ותיתן לנו את הדחיפה שאנחנו צריכים בפתיחת העונה הזו. אנחנו מכבדים מאד את פרייבורג שהראו הרבה אופי ועברו 3 סיבובי מוקדמות, ומתכוננים למשחק חזק". הקפטן שלומי הרוש הוסיף: "אנחנו מתרגשים לחזור למשחקים בזירה האירופית. מקווים לעמוד בציפיות והיעדים שהצבנו לעצמנו ובשביל זה נצטרך לשמור על הבית".

פריבורג השוויצרית העפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות משלב המוקדמות. אלופת שוויץ ומחזיקת הגביע הדיחה בסיבוב הראשון של המוקדמות את סראטוב הרוסית, בסיבוב השני את כרונינגן ההולנדית ובסיבוב השלישי והאחרון את סקאריה מטורקיה. המאמן פטאר אלכסיץ' הבוסני-שוויצרי מחזיק בסגל ממושמע מאוד, שבין השמות המוכרים שבו נמצא הגארד צ'אד טימברלייק ששיחק במשך שנתיים בליגה השנייה בישראל.

עוד בנושא:

עודד קטש בראיון לוואלה! ספורט לקראת פתיחת העונה האירופית
חייו הסוערים של שחקן ה-NBA לשעבר קווין אנדרסון
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

דן שמיר, מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
דן שמיר ושחקניו פותחים את הקמפיין האירופי עם משחק נינוח/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully