וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' עלה לסיבוב השלישי בטורניר המאסטרס בשנגחאי

הסרבי, המדורג שלישי בעולם, ניצח 3:6, 5:7 את ז'רמי שארדי, שיפר את מאזן המערכות מולו ל-0:28 ועבר לשלב הבא, שם ישחק נגד אחד מאלה שהדיחו אותו מאוסטרליה ומרולאן גארוס השנה

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
דג'וקוביץ'/רויטרס

טורניר שנגחאי מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP מתחיל להתחמם עם משחקי הסיבוב השני והכניסה לעניינים של המדורגים הבכירים.

אלוף ווימבלדון וארצות הברית והמדורג שני בטורניר ושלישי בעולם, נובאק דג'וקוביץ', פתח את הטורניר כמו שצריך ועלה לסיבוב השלישי עם 3:6, 5:7 מול ז'רמי שארדי הצרפתי הוותיק (41) אחרי שעה ועוד 23 דקות. לדג'וקוביץ' זה היה הניצחון ה-12 ב-12 מפגשים מול שארדי כשהוא במאזן 0:28 במערכות מולו. בסיבוב השלישי מחכה נולה למנצח בין יון צ'ונג הקוריאני למרקו צ'קינאטו האיטלקי, שני הטניסאים שהדיחו אותו מאליפות אוסטרליה ומהרולאן גארוס השנה.

ניקולאס ג'ארי הצ'יליאני בן ה-22, שרשם השנה התקדמות משמעותית ומדורג במקום ה-48, רשם את אחד הניצחונות הגדולים בקריירה שלו עם 6:2, 6:7 (6), 5:7 מול מארין צ'יליץ' שדורג חמישי בטורניר ושישי בעולם. ג'ארי, שמתנשא לגובה של 1.98 מטר, הפציץ 15 אייסים והצליח לחזור ממצב שנראה אבוד לחלוטין במערכה השלישית, בה פיגר כבר 5:3 ואז זכה בארבעה משחקונים ברציפות.

מי שסיים את דרכו בסיבוב השני היה המדורג שישי בטורניר ושביעי בעולם דומיניק תים. האוסטרי בן ה-25 הודח אחרי הפסד 6:4, 6:7 (8), 7:6 (4) למת'יו אבדן האוסטרלי בן ה-30, שמדורג 51 בעולם. ניקולוז בסילאשווילי הגאורגי, המדורג 23, המשיך במומנטום אחרי הזכייה בתואר בתחילת השבוע וניצח 2:6, 2:6 את דניס שפובאלוב הקנדי (29 בעולם).

עוד בנושא:

ניק קיריוס התעמת עם השופט בסיבוב הראשון והודח
ניקולוז בסילאשווילי זכה בטורניר טוקיו
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם בוואלה! ספורט

ניקולאס ג'ארי טניסאי צ'יליאני. רויטרס
ג'ארי עם ניצחון ענק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully