וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קיריוס התעמת עם השופט, שהזהיר אותו לגבי חוסר מאמץ

האוסטרלי ממשיך להסתבך בשטויות והתווכח ממושכות עם שופט שהעיר לו על חוסר מאמץ. בין היתר אמר לו: "מה אכפת לי? אין לך זכות להגיד לי שזה היה גרוע", ו"זה חוסר מאמץ?" אחרי אייס

ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי. GettyImages
שוב מסתבך בשטויות. קיריוס/GettyImages

ניק קיריוס ממשיך להסתבך. האוסטרלי בן ה-23 הפסיד היום (שני) 4:6, 6:4, 6:3 לבראדלי קלהאן האמריקאי (104 בעולם) והודח מטורניר המאסטרס בשנגחאי כבר בסיבוב הראשון. קיריוס התווכח ממושכות במהלך המשחק עם השופט דמיאן דומוסואה לאחר שהצרפתי העיר לו על כך שאחת הנקודות במשחק שלו הייתה "גבולית מאוד". בכך התכוון השופט לכך שהבחין שהטניסאי למעשה לא גילה את מידת המאמץ המצופה משחקן מקצוען במשחק.

קיריוס לקח את ההערה/אזהרה הזו לליבו והחל ויכוח ממושך עם השופט כשאמר לו: "לא אכפת לי, אין לך שום זכות להגיד לי שמה שעשיתי היה גרוע". לאחר מכן קיריוס אמר לדומוסואה "האם זה היה גבולי מאוד" אחרי שהגיש אייס. זו פעם שלישית ברציפות שקיריוס מודח משנגחאי בצורה מעוררת מחלוקת. בשנה שעברה הוא ספג אזהרה כיוון שחבט בשנים כדורים בעצבים מחוץ למגרש ואז עזב את המגרש. הוא נקנס בשל כך ב-10,000 דולר. ב-2016 קיריוס הגיש בצורה חסרת אכפתיות, כולל כמה הגשות מלמטה, ולא ניסה בכלל להמשיך בנקודה במהלך משחק מול מישה זברב. כשהגרמני הגיש, קיריוס עבר לצד השני של המגרש עוד לפני שהכדור נחת בצד שלו בכלל. הוא ספג בשל כך קנס בסך 16,500 דולר.

עוד בנושא:

יוליה גלושקו הובסה בסיבוב הראשון בהונג קונג
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully