וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באסילשווילי גבר על דל פוטרו וזכה בטורניר בייג'ינג, דניל מדבדב אלוף טוקיו

הגיאורגי בן ה-26 זכה בטורניר שני העונה, אחרי שניצח 4:6, 4:6 את המדורג 4 בעולם. ביפן: הרוסי בן ה-22 השלים זכייה בתואר שלישי ב-2018 אחרי 2:6, 4:6 על קיי נישיקורי

ניקולוז באסילאשווילי אלוף טורניר בייג'ינג. רויטרס
בדרך למעלה. באסילשווילי/רויטרס

העונה הטובה של ניקולוז באסילשווילי נמשכת: הטניסאי הגיאורגי הפתיע היום (ראשון) את חואן מרטין דל פוטרו כשגבר עליו 4:6, 4:6 וזכה בטורניר בייג'ינג כדי להניף את הגביע השני שלו העונה (אחרי הזכייה בטורניר המבורג). הטורניר בסין, מסבב ה-ATP 500, הוא התואר הגדול של הגיאורגי, שמלבד ל-500 נקודות דירוג גם הוסיף לעצמו 733 אלף דולר.

דל פוטרו, מנגד, הפינאליסט בארה"ב, סבל ממחלה, שהגבילה אותו בתנועה. הארגנטינאי, ה-4 בעולם, עוד הצליח לחזור משבירה מוקדמת במערכה הראשונה כדי להשוות ל-4:4, אבל נכנע בסופו של דבר, ובהמשך הגיאורגי השלים את הניצחון תוך שעה ו-39 דקות. באסילשווילי בן ה-26, המדורג 34 בעולם, צפוי לעלות למקום ה-23 בעולם.

בטורניר הנשים בבייג'ינג זכתה היום קרוליין ווזניאקי, שגברה 3:6, 3:6 על אנסטסיה סבסטובה הלטבית. הדנית לא איבדה מערכה לאורך כל הטורניר, והשלימה זכייה שנייה בבייג'ינג, אחרי שהזכייה שלה אז ב-2010 שלחה אותה למקום הראשון בעולם לראשונה בקריירה.

קרוליין ווזניאקי, אלופת טורניר בייג'ינג. רויטרס
עוד תואר. ווזניאקי/רויטרס
דניל מדבדב. רויטרס
זכייה שלישית ב-2018. דניל מדבדב/רויטרס

דניל מדבדב זכה היום (ראשון) בטורניר טוקיו אחרי שניצח בצורה מרשימה את קיי נישוקורי היפני 2:6, 4:6. מדבדב בן ה-22 שנמצא בכושר מצוין, רשם בכך זכייה בתואר שלישי ב-2018 אחרי שזכה גם בסידני ו-ווינסטון. נישיקורי מנגד ימשיך להתמודד עם תווית ה"לוזר" אחרי שרשם הפסד שמיני ברציפות במשחק גמר של טורניר כלשהוא. ההפסד הקודם היה במונטה קרלו מול רפאל נדאל.

מדבדב, 32 בעולם, שהציג יכולת מצוינת לאורך כל הטורניר הזה, שבר ל-1:3 במערכה הראשונה ול-2:6 בדרך לניצחון במערכה בתוך 26 דקות. במערכה השנייה לא היו שבירות עד שבמצב של 4:5 לרוסי הוא הצליח לשבור בדיוק בזמן ל-4:6 ורשם לעצמו עוד תואר לאוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully