וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח מפתיע בספרד: ז'וזה מוריניו עשוי לשוב לריאל מדריד

בתקשורת הספרדית נטען כי המאמן שעזב בסיום עונת 2012/13 אחד המועמדים להחליף את לופטגי, אם פרס יחליט לפטרו. נאצ'ו: "אנחנו בצד של המאמן עד המוות". הלחץ יקדם את עסקת הזאר?

רויטרס

בספרד ממשיכים לעסוק בעתידו של ג'ולן לופטגי בריאל מדריד. ב"קדנה סר" נטען כי נשיא אלופת אירופה פלורנטינו פרס רצה לפטר את מאמנו לאחר ההפסד המביך לאלאבס, אולם חברי הנהלה שכנעו אותו להעניק ללופטגי עוד קצת זמן לייצב את הספינה.

על פי "אס", המשחק שעשוי להכריע את עתידו של לופטגי יהיה הקלאסיקו הגדול הראשון מול ברצלונה ב-28 בחודש בקאמפ נואו. עד אז מצפים לריאל מדריד שני משחקי בית שאותם היא חייבת לנצח מול לבנטה בליגה בשבת ומול ויקטוריה פלזן בליגת האלופות שלושה ימים לאחר מכן. בתכנית הטלוויזיה הספרדית "אל לגונרו" נטען שפרס העביר ללופטגי מסר ברור: יש לך

ואם יסיים לופטגי את תפקידו? פרס כבר בוחן מועמדים חלופיים, ושם מפתיע מאוד שהועלה היום (שלישי) בספרד הוא מישהו שמכיר טוב מאוד את המערכת. כמה טוב? הוא זכה איתה באליפות ב-2011/12. כן, מדובר בז'וזה מוריניו, שסיים את דרכו בבלאנקוס לאחר עונת 2012/13, ובטעם רע. עם זאת, על פי "דפורטס קואטרו", פרס תומך בהחזרתו של הפורטוגלי, אם וכאשר יסיים את דרכו במנצ'סטר יונייטד, כשגם חברי הנהלה נוספים רואים ב"מיוחד" מאמן מצוין.

אם לא מההנהלה, לופטגי זוכה לכל הפחות לגיבוי מהשחקנים. על פי נאצ'ו, "השחקנים נמצאים בצד של המאמן עד המוות. אנחנו רגועים, היו כבר מצבים כאלה ותמיד המשכנו קדימה. אני לא יכול להבטיח תארים, אבל במדריד השחקנים תמיד הוכיחו שיעשו הכל עבור המאמן ותמיד יילחמו על הכל, עד הסוף".

עוד בנושא:

אדן הזאר: "אם ריאל מדריד רוצה אותי, היא יודעת איך לדבר איתי"
קארים בנזמה פצוע בשריר הירך האחורי ונמצא בספק לקלאסיקו

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד 2010. Elisa Estrada, AP
האיחוד? מוריניו ב-2010/AP, Elisa Estrada

אבל לא רק במעמד המאמן עוסקים במדריד. המכירה של רונאלדו בקיץ, המשבר הגדול בו היא נמצאת והעונה המופלאה בינתיים של אדן הזאר, תגרום ככל הנראה לריאל מדריד להפעיל את תכנית החירום שלה בינואר ותנסה להחתים את כוכבה של צ'לסי ונבחרת בלגיה. כך מדווח היום (שלישי) הקדנה סר הספרדי.

הזאר, שרמז כמה וכמה פעמים על רצונו לשחק בריאל מדריד, יוכל לשחק עם הקבוצה בליגת האלופות אם יעבור בינואר למרות ששיחק עם צ'לסי בליגה האירופית. הזאר,עליו הבלוז צפויים לדרוש לא פחות מ-200 מיליון יורו, מסיים את חוזהו בקבוצתו ביוני 2020 ובמדריד מאמינים שיוכלו לרכוש אותו במחיר נמוך יותר כפי שעשו עם טיבו קרוטואה שגם לו נותרה עוד עונה אחת בחוזהו בצ'לסי שמכרה אותו תמורת 35 מיליון יורו בלבד.

הזאר, שרק אתמול הצהיר ש"אם ריאל מדריד רוצה אותי, היא יודעת איך לדבר איתי", נמצא בעונת שיא בקריירה שלו וכבש 8 שערים ב-10 משחקי בכל המסגרות. הזאר הבריק גם במונדיאל ברוסיה, שם הוא הוליך את בלגיה למקום השלישי המכובד ונחשב לסחורה חמה מאוד בשוק, אך אלופת אירופה שחסכה הרבה מאוד כסף עם עזיבתו של רונאלדו היא אחת הקבוצות היחידות שמסוגלות לשלם עליו סכום עתק והיא נואשת לחיזוק התקפי אחרי שלא כבשה אפילו שער אחד בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אדן הזאר שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
השידוך בינו לבין ריאל מדריד כנראה בלתי נמנע. הזאר/רויטרס

אגב, הבצורת של ריאל מדריד היא מדהימה בכל קנה מידה. שער הניצחון של מרקו אסנסיו מול אספניול ב-22 בספטמבר היה האחרון שכבשה הקבוצה בכל המסגרות. מאז ריאל הספיקה להפסיד לסביליה ואלאבס, להוציא 0:0 עם אתלטיקו מדריד בדרבי ולהפסיד גם 1:0 מול צסק"א מוסקבה בליגת האלופות. בסך הכל הבלאנקוס לא הבקיעו 409 דקות, כאשר בליגות הגדולות רק דיז'ון הצרפתית סובלת מבצורת ארוכה יותר עם 437 דקות ללא גול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully