וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם יהיה בכושר קליעה מצוין, ייתכן ועומרי כספי ימצא עצמו בחמישייה של ממפיס"

אחד הבלוגים המובילים של הגריזליס ניתח את סיכויי ההצלחה של הפורוורד. הסיטואציה הטובה: כספי שב לצלוף מחוץ לקשת ומיד קונה לעצמו דקות משחק. הרעה: הולך לאיבוד בין כל שחקני הכנף

עומרי כספי שותף עד כה בשלושה משחקי קדם עונה של ממפיס, וכמו יתר חבריו לקבוצה, גם הוא מנסה להוריד חלודה לקראת פתיחת העונה בשבוע הבא. במשחק הראשון סיים הישראלי עם 5 נקודות (0 מ-3 מהשדה, 5 מ-5 מהקו) ב-11 דקות מול יוסטון, בשני עם 8 נקודות (3 מ-4 מהשדה) ו-6 ריבאונדים ב-8 דקות מול אטלנטה, ובשלישי עם 6 נקודות (2 מ-6 מהשדה) ו-4 ריבאונדים ב-15 דקות מול אינדיאנה.

עוד מוקדם לקבוע כיצד הפורוורד ישתלב בשיטה או ברוטציה של ג'יי בי ביקרסטאף, ואת הדברים הללו בדיוק ניסו לברר ב"גריזלי ברז בלוז", מהבלוגים המובילים העוסקים בממפיס. הגריזליס דורגו בשלוש השנים האחרונות במקומות 25, 17 ו-29 בליגה בכל הנוגע לאחוזים מחוץ לקשת, ואת זה בדיוק אמור כספי לשפר: "הוא לא יפתור לגמרי את הבעיה לבדו, אך הוא יכול לסייע".

הסיטואציה הטובה ביותר, על פי הבלוג, היא "פחות או יותר ההיפך מהעונה שעברה בווריירס. גולדן סטייט היתה זקוקה לשחקנים שיחתכו, ממפיס בלי ספק צריכה קלעי שלשות. אם כספי יזרוק 3-4 שלשות במשחק ויקלע ב-40 אחוז, זה יהיה מושלם עבור הקבוצה. הוא קלע בספרות כפולות רק פעמיים בקריירה, אבל אם יגיע לזה העונה זה יהיה פנטסטי, בעיקר אחרי העזיבה של טייריק אוואנס ו-19.4 הנקודות שלו למשחק. אם כספי יהיה בכושר קליעה מצוין, ייתכן וימצא את עצמו בחמישייה".

עוד בנושא:

דז'ונטה מארי סובל מקרע ברצועה הצולבת, לוקה דונצ'יץ' שוב נצץ
משלם את מחיר הכשלונות: ריאן מקדנה פוטר מפיניקס
שקועה בדמיונות: סקרמנטו מנסה לצבוע הכל בוורוד, כשבפועל הרוב שחור

ומה בנוגע לסיטואציה הגרועה ביותר? "כספי הולך לאיבוד בין כל שחקני הכנף. דילון ברוקס, וויין סלדן ומרשון ברוקס יצליחו לגבות את קייל אנדרסון וצ'נדלר פארסונס עם יותר אתלטיות ואפסייד משכספי יכול להציע. כספי קיבל 20 דקות למשחק או יותר רק בסקרמנטו, עם סגל איום ונורא. לא מן הנמנע שיתחיל את העונה עם 10-15 דקות לערב ואז יירד, בזמן שהצעירים ייקחו יותר אחריות. אולי עונה בה זרק רק 22 שלשות הפכה את כספי לחלוד מחוץ לקשת. אולי הוא לעולם לא יחזור לכושר הקליעה שלו והוא יהיה קלע רע, כמו כל ממפיס".

אשר לציפיות הכלליות, "כספי כנראה יחזור לימים שלפני גולדן סטייט, שהוא זורק הרבה מבחוץ. אבל העובדה שלא ראינו אותו כל כך הרבה זמן קצת מדאיגה. הוא יזרוק יותר כי ממפיס חייבת את זה, אבל לא ברור בנוגע לתפוקה עצמה. ההימור הכי טוב שלו יהיה לפלס לעצמה נישה כסטרץ' 4. פארסונס ואנדרסון הם שחקני הכנף היחידים שיכולים לשחק כפאוור פורוורדים, אבל על אנדרסון אי אפשר לסמוך שיקלע, ועל פארסונס אי אפשר לסמוך שיהיה בריא. יש מעט אופציות לסמול-בול. בכספי יהיה ערך כל עוד יוכל לקלוע שלשות, אפילו בקצב סביר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully