וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלם את מחיר הכשלונות: ריאן מקדנה פוטר מפיניקס

כשבוע לפני פתיחת העונה, החליטה אחת הקבוצות הכושלות בליגה לזעזע את המערכת ולהיפרד ממי ששימש כג'נרל מנג'ר שלה בחמש השנים האחרונות. מצעד הטעויות המלא: בפנים. קווין מקהייל עשוי להחליפו בעתיד

הג'נרל מנג'ר של פיניקס סאנס ריאן מקדנה. GettyImages
סוף הסיפור. מקדנה/GettyImages

לאורך כל השנים האחרונות היתה פיניקס אחת הקבוצות הגרועות ב-NBA והערב (שני) הודיעה כי ריאן מקדנה, אולי אחת הסיבות העיקריות לכשלונות, סיים את תפקידו כג'נרל מנג'ר של המועדון, כשבוע לפני פתיחת העונה. מי שיחליפו באופן זמני יהיו עוזריו ג'יימס ג'וונס וטרבור בוקשטיין, כששמו של קווין מקהייל כבר הוזכר כמועמד לרשת אותו באופן קבוע.

"אחרי מחשבות רבות, החלטתי לפטר את ריאן מקדנה", אמר הבעלים רוברט סארבר, שבעצמו נחשב לאחד הבעלים הגרועים בליגה, ולאחראי לחלק מהצעדים הרעים של הסאנס בשנים האחרונות. "הפוקוס העיקרי שלנו בטווח הקצר הוא לעונה הקרובה, ולהמשיך לחפש הזדמנויות לחזק את הסגל שלנו. לאורך העונה, נשקול אופציות מבפנים ומבחוץ כדי לחזק את הצוות הניהולי. בשם ככל ההנהלה אני רוצה להודות לריאן על המאמצים שלו בחמש השנים שלו איתנו".

מקדנה (38) החל לעבוד בפיניקס במאי 2013, לאחר עשר שנים בבוסטון. בעונתו הראשונה, ב-2013/14 סייע לסאנס לרשום שיפור של 23 ניצחונות בהשוואה לעונת 2012/13 וסיים שני במירוץ לתואר הג'נרל מנג'ר של העונה, אחרי אר סי ביופורד. ההמשך היה פחות מלבב, ובכל זאת פיניקס האריכה את חוזהו בקיץ שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully