וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: קיליאן אמבפה כבש רביעייה תוך 13 דקות ב-0:5 של פ.ס.ז' על ליון

אלוף העולם בן ה-19 הפך לשחקן הכי צעיר זה 45 שנה שכובש רביעייה בליג 1 (דקות 61 עד 74) והוביל את האלופה המושלמת לפתיחת העונה הטובה בתולדות הליגה. מונאקו המאכזבת שוב הפסידה

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור התשיעי בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם הצגת ענק של קיליאן אמבפה, שכבש רביעייה ב-0:5 של האלופה פריס סן ז'רמן על ליון והוביל את קבוצתו לפתיחת העונה הטובה בתולדות הליגה. מונאקו המשיכה לצלול והיא במקום ה-18 אחרי הפסד ביתי 2:1 לראן, בעוד מארסיי חזרה למקום השלישי עם 0:2 על קון ובורדו הביסה בדרבי 0:3 את נאנט.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ניימאר "בקשר רציף" עם פול פוגבה בנוגע למעבר לפריס סן ז'רמן
גונסאלו היגואין הוביל את מילאן לניצחון נוסף באיטליה, גם לאציו חגגה

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן, מאחוריו מרקו וראטי. רויטרס
סופרסטאר. קיליאן אמבפה/רויטרס

פריס סן ז'רמן - ליון 0:5

האלופה קבעה את פתיחת העונה הכי טובה בהיסטוריה של הליגה, אבל מי שגנב את הפוקוס מהשיא הקבוצתי הוא נער הזהב קיליאן אמבפה. ניימאר דייק מהנקודה הלבנה בדקה השמינית והעלה את מאזנו בליגה לשמונה שערים, אז אמבפה השתווה אליו בראש טבלת המבקיעים עם רביעייה מהממת תוך 13 דקות במחצית השנייה. שתי הקבוצות נותרו ב-10 שחקנים כבר במחצית הראשונה, כשפרסנל קימפמבה (32) ולוקא טוזאר האורח (45) ספגו אדומים. ליון גם איבדה את נביל פקיר בפתיחה בגלל פציעה קשה, ובמחצית השנייה פורקה על ידי שחקן אחד.

אלוף העולם בן ה-19 הוסט לחוד לאחר שאדינסון קבאני הוחלף בדקה ה-40 בעקבות האדום. בדקה ה-61 הוא בעט לקורה ופנימה, בחלוף חמש דקות נהנה מבישול של מרקיניוס, בדקה ה-69 דהר למתפרצת אחרי אסיסט של ניימאר ובדקה ה-74 השתלט על כדור חוזר וירה לרשת בין שחקני ההגנה. רביעייה ראשונה של צרפתי במדי פ.ס.ז' מאז פטריס לוקו ב-1997 והשחקן הכי צעיר שכובש רביעייה בליג 1 זה 45 שנה. איזה יופי. האלופה קבעה שיא נוסף, כשהפכה לראשונה אי פעם שמבקיעה לפחות שלושה שערים בכל אחד מתשעת מחזורי הפתיחה. ומי שציפה לקרב צמוד בפארק דה פראנס, התאכזב.

עוד באותו נושא

ליל נותרה מושלמת בבית עם עוד שלישייה ושמרה על המקום השני

לכתבה המלאה
שחקני פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה, ניימאר. רויטרס
קיליאן אמבפה מודה לניימאר על הבישול ב-0:4/רויטרס

מונאקו - ראן 2:1

המשבר של סגנית האלופה נמשך עם הפסד רביעי רצוף וסך הכול תשעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות. מונאקו קיוותה לנצח לראשונה העונה בבית, אבל בפועל רק הוציאה את ראן מהמשבר שלה. חאתם בן ארפה פתח בהרכב ובישל מנקודת הקרן לבלם דמיאן דה סילבה שדחק פנימה בדקה ה-14. אנדראה ראג'י הורחק בדקה ה-45 בעקבות אגרוף לפניו של קלמון גרנייה, אך רדאמל פלקאו השווה בכל זאת בדקה ה-49. אלא שהיתרון המספרי הכריע ובדקה ה-77 היה זה בן ארפה שירה בשמאל אל הרשת של דניאל סובאשיץ', שהגיב באיחור בבכורה שלו העונה בליגה.

חאתם בן ארפה שחקן ראן. רויטרס
סיבך את מונאקו. חאתם בן ארפה/רויטרס

מארסיי - קון 1:2

הקבוצה של רודי גרסיה חזרה למקום השלישי עם ניצחון ביתי ביכולת פושרת. פלוריאן תובאן בישל בדקה ה-36 לקוסטאס מיטרוגלו היווני שהסיט עם הראש פנימה, ובדקה ה-45 כבש בעצמו עם בעיטה שטוחה בשמאל מ-16 מטרים. מארסיי ממשיכה לנצח בבית אחרי הפסדי חוץ.

ואהיד חלילודז'יץ' מאמן נבחרת אלג'יריה. GettyImages
בכורה איומה. ואהיד חלילודז'יץ'/GettyImages

בורדו - נאנט 0:3

לא לבכורה הזו ציפה ואהיד חלילודז'יץ'. המאמן החדש של נאנט לא הספיק להתיישב על הכיסא בבכורה שלו וכבר היה בפיגור 2:0, לאחר שיאן קראמו סובב לחיבורים בדקה החמישית ופרנסואה קמאני ניצל טעות בהגנה בדקה השביעית. קמאנו השלים צמד עם פנדל בדקה ה-42 ובורדו רשמה משחק שביעי ללא הפסד במפגשי הדרבי דה ל'אטלנטיק עם נאנט. המארחת עלתה למקום השביעי, יריבתה במקום הלפני אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully