וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר "בקשר רציף" עם פול פוגבה בנוגע למעבר לפריס סן ז'רמן

קשר מנצ'סטר יונייטד המתוסכל ממשיך להיות מלפפון לוהט למרות חוזהו: באנגליה דווח שניימאר התקשר כמה פעמים כדי לשכנעו לחזור לעיר נעוריו בינואר, ואף שכנע את ראשי פ.ס.ז' בנחיצות העסקה

רויטרס

פול פוגבה הולך ומתקרב לעזיבת מנצ'סטר יונייטד, ונראה שמתחת לפני השטח המאבק עליו כבר החל. מרבית השמועות על יעדו הבא של הקשר הצרפתי התמקדו עד כה בברצלונה וביובנטוס, אולם לאחרונה נכנסה לעניינים שחקנית חדשה: פריס סן ז'רמן.

כדי לממש את המהלך - ייתכן שכבר בחלון ההעברות בינואר - שלחו הצרפתים את הנשק הכי טוב שלהם. ניימאר, כמובן. על פי דיווח ב"דיילי מייל" הבריטי, כוכבה הברזילאי של פ.ס.ז' "נמצא בקשר רציף" עם פוגבה בנוגע למעבר אפשרי שלו לבירת צרפת. על פי הדיווח, ניימאר התקשר אישית לפוגבה כבר בחודש ספטמבר האחרון כדי לשאול האם הוא מרוצה ביונייטד, ושאל האם יהיה מעוניין לחזור לעיר נעוריו פריס.

גם בשבועות האחרונים ניימאר משוחח עם פוגבה לעתים קרובות, כביכול. למען האמת היחסים החמים בין השניים רחוקים מלהיות חדשות. כבר ב-2016 ניסה ניימאר, אז עדיין בברצלונה, לגייס את פוגבה לשורות הקבוצה הקטלאנית כשרצה לעזוב את יובנטוס.

ב"דיילי מייל" דווח ש"ניימאר מאמין שפוגבה יהיה האיש שייקח את פריס סן ז'רמן צעד אחד קדימה בליגת האלופות", וכבר שכנע את ראשי המועדון בנחיצותו של הקשר.

ניימאר, נבחרת ברזיל, מול שחקני נבחרת צרפת ניימאר, רפאל וראן. AP
חברים טובים. ניימאר מול צרפת/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully