וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

#דירוג_וואלה_כדורסל מקומות 1-5: מכבי תל אביב עדיין שולטת

7.10.2018 / 14:00

תמיר בלאט הפתיע, עמית שמחון הדהים, אבל שלושת המתאזרחים של מכבי תל אביב תפסו את שלושת המקומות הראשונים בדירוג כל הכדורסלנים הישראלים בליגת העל, שמגיע כעת לסיומו. קבלו את חמשת הגדולים בליגה, כולל תגובה מהמנצח

one

דירוג השחקנים הישראלים בליגת העל בכדורסל לעונת 2018/19 של וואלה! ספורט מגיע היום (ראשון) לסיומו עם חמשת הישראלים הגדולים בליגת העל, ערב פתיחת עונת 2018/19. מדי יום, הצגנו בפניכם את הדירוג בסדר עולה, עד שהגענו לשחקן המדורג במקום הראשון, הישראלי הטוב ביותר בליגה לפי המדרגים שלנו. מי שנבחר הצטרף לרשימת מכובדת הזוכים בשש שנות הדירוג - ליאור אליהו, אלכס טיוס, ג'ורדן פארמר, שון דאוסון וריצ'רד האוול.

עוד בנושא

למקומות 6-10 בדירוג
למקומות 11-20 בדירוג
למקומות 21-30 בדירוג
למקומות 31-50 בדירוג
למקומות 51-68 בדירוג
הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן הפועל ירושלים תמיר בלאט מול שחקן מכבי ראשון לציון מרקיז רייט. ברני ארדוב
עליות וירידות. תמיר בלאט/ברני ארדוב

מקום 5 - תמיר בלאט, הפועל ירושלים | 7.92
גארד (21, 1.84), דירוג בעונה שעברה: 17. בעונה שעברה: 6 נקודות ו-4.5 אסיסטים בממוצע בהפועל חולון.

דירוג גבוה מאוד ביחס לממוצעים של בנו של מאמן אולימפיאקוס. תמיר בלאט סבל מעליות וירידות בעונה שעברה בהפועל חולון, אבל בתקופה מסוימת הוא נראה יוצא מן הכלל, וזה בא במקביל לריצה של חולון קדימה. המיקום הגבוה שלו מגיע גם בזכות היכולת הטובה בקמפיין האחרון בנבחרת ישראל, שם נראה כי תפס מעמד של בעל בית, גם בזכות הקשר עם עודד קטש, והוא אמור להיות הרכז המוביל של קבוצה שקוראת תיגר על האליפות השנה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עמית שמחון, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
סוף סוף יוכיח את עצמו? עמית שמחון/ברני ארדוב

מקום 4 - עמית שמחון, הפועל חולון | 8.08
פורוורד (29, 1.98), דירוג בעונה שעברה: 13. בעונה שעברה: 14.1 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק בהפועל אילת.

גם בעונת 2016/17 רשם שמחון מספרים דומים, אבל היה נראה כי לא קיבל את מלוא התהילה על התרומה שנתן למכבי חיפה שהגיעה יחד איתו עד לגמר הפיינל פור. באילת היה מועמד לישראלי של העונה בליגה, ורשם סדרה אמוציונאלית בהפועל חולון, שאליה הגיע הקיץ אולי כרכש המשמעותי ביותר של דן שמיר. אם יוכיח את עצמו גם ברמה הזאת, אולי סוף סוף עודד קטש לא יתעלם ממנו ברמת הנבחרת.

ג'ייק כהן, שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
עוד התקדמות משמעותית. ג'ייק כהן/לירון מולדובן

מקום 3, ג'ייק כהן, מכבי תל אביב | 8.27
פורוורד-סנטר (28, 2.08), דירוג בעונה שעברה: 16. בעונה שעברה: 9 נקודות ו-4.9 ריבאונדים בממוצע.

עוד התקדמות משמעותית. בפעם השנייה בקריירה שלו הוכיח ג'ייק כהן שהוא מסוגל להיות מאוד משמעותי גם ברמה של קבוצה שרצה לאליפות, אך עדיין ברמת היורוליג זה לא היה זה. כהן הוא יתרון מאוד משמעותי עבור מכבי תל אביב, שיכולה בזכותו ובזכות מי שעוד מעט יגיע בדירוג, לשחק עם שלישיית גארדים זרים. היכולת הטובה במדי הנבחרת גם הוסיפה לביסוס מעמדו בין חמשת הגדולים.

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומיאו. אדריאן הרבשטיין
השומר הישראלי הטוב ביותר. ג'ון דיברתולומיאו/אדריאן הרבשטיין

מקום 2 - ג'ון דיברתולומיאו, מכבי תל אביב | 8.61
גארד (27, 1.83), דירוג בעונה שעברה: 3. בעונה שעברה: 10.3 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים בממוצע.

רק לפני כמה שנים ג'ון דיברתולומיאו היה שחקן שלא הרשים במבחנים במכבי תל אביב, וכעת הוא בצדק הישראלי שמדורג במקום השני בליגה. רק ארבעה ישראלים דורגו לפניו בעונה שעברה במדד, שלושה מהם לא ישחקו בליגה בעונה הבאה, 43 אחוזים מרשימים מחוץ לקשת וככל הנראה השומר הישראלי הטוב ביותר. העובדה שגם ברמת היורוליג הוא ידע לתרום רק הוסיפה למעמדו.

שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס חוגג. ברני ארדוב
שוב במקום הראשון. אלכס טיוס/ברני ארדוב

מקום 1 - אלכס טיוס, מכבי תל אביב | 8.89
סנטר (30, 2.03), דירוג בעונה שעברה: 2. בעונה שעברה: 9.2 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע.

בפעם השנייה זוכה אלכס טיוס בתואר הישראלי הטוב ביותר בליגת העל, ונראה שהפעם זה ממש קונצנזוס. 70 אחוז מהמדרגים העניקו לו את הציון 9 ומעלה, כש-20 אחוז מהם אף נתנו לו ציון 10. טיוס לא צפוי להיות גם העונה הסנטר הפותח של הצהובים ביורוליג, אבל העובדה שכשהוא על המגרש היכולת שלהם לא תרד, ובליגה הוא כנראה היתרון המשמעותי ביותר שלהם, מעניקה לו בצדק את התואר הישראלי הטוב בליגה ערב פתיחת עונת 2018/19.

ברני ארדוב

המדרגים (לפי סדר אלפביתי): רוני בוסאני, יניב בורגר, קרן בן מרדכי, שמוליק ברנר, אייל גיל (הארץ), ננו גינזבורג (צ'כיה), שי גרינברג (קהילת הכדורסל), שי האוזמן (ספורט 5) אודי הירש (כאן ו-וואלה! ספורט), ג'וש הליקמן (Sports Rabbi), עודד הלפרין (ספורט 5), אמנון הררי (הארץ), אהרל'ה ויסברג (וואלה! ספורט), אלעד זאבי (הארץ), רועי חגאי (מכבי רחובות), מתן חרוש (הפועל רמת גן/גבעתיים), ירון טלפז, אבנר יאור (מכבי רעננה), רועי ינקלוביץ' (ישראלספורט), דובי יעקובוביץ' (ARTUP), רועי כהן (ספורט 5), אריה ליבנת (הארץ), יעקב מאיר (ישראל היום), טל נתן (איגוד הכדורסל), חגי סגל (איגוד הכדורסל), שי סגלוביץ' (אליצור יבנה), נמרוד עופרן (וואלה! ספורט), אורן עמיאל (נימבורק), שלומי פרי (מנהלת הליגה), שרון קינן, מולי קצורין, אלי רבי (אליצור רמלה), תומר שטיינהואר (מכבי חיפה), ניב שמולי (סלאומית), אור שקדי (וואלה! ספורט) ועורכי עמוד הפייסבוק יורופיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully