וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

#דירוג_וואלה_כדורסל מקומות 11-20: כשנמרוד לוי עוקף את ליאור אליהו

5.10.2018 / 12:30

דירוג הישראלים בליגת העל ממשיך ומגיע לעשירייה השנייה - העלייה המטאורית של הפורוורד הצעיר של מכבי תל אביב, לעומת הנפילה של האיש והגויבה. וגם: מלך האסיסטים המבוגר, ולאן דרדרה מכבי תל אביב את מיקומו של כרם משעור?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

דירוג השחקנים הישראלים בליגת העל בכדורסל לעונת 2018/19 של וואלה! ספורט ממשיך גם היום (שישי). מדי יום, עד ליום פתיחת הליגה, נציג בפניכם את הדירוג בסדר עולה, עד שנגיע לשחקן המדורג במקום הראשון, הישראלי הטוב ביותר בליגה לפי המדרגים שלנו. מי שייבחר יצטרף לרשימה מכובדת מאוד של זוכים בשש שנות הדירוג - ליאור אליהו, אלכס טיוס, ג'ורדן פארמר, שון דאוסון וריצ'רד האוול.

הדירוג שמוצג בפניכם הוא של השחקנים במקומות 11-20, שחקני העשירייה השנייה. בדירוג תוכלו למצוא כמה מהשחקנים שהובילו את הכדורסל הישראלי בעשור האחרון ונמצאים בשלבי הסיום של הקריירה שלהם, שחקנים שרשמו פריצה מטאורית העונה, וכאלה שהגיעו כבר לקבוצה גדולה ולא הצליחו לממש את הפוטנציאל שלהם.

עלו בגדול

נמרוד לוי - 44 מקומות
אבי בן שימול - 8 מקומות
איתי שגב - 8 מקומות

ירדו בגדול

כרם משעור - 15 מקומות
ליאור אליהו - 12 מקומות

עוד בנושא

למקומות 21-30 בדירוג
למקומות 31-50 בדירוג
למקומות 51-68 בדירוג
הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

איתי שגב שחקן מכבי ראשון לציון מול כרם משעור שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
כרם משעור עם איתי שגב/קובי אליהו

מקום 20 - יפתח זיו, עירוני נהריה | 6.64
גארד (23, 1.91), דירוג בעונה שעברה: 21. בעונה שעברה: 8.8 נקודות, 3.4 אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

אחרי כמה שנים בהם בחר לנדוד בין קבוצות הגארד המוביל של נהריה פותח עונה שנייה ברציפות בעין שרה, ואם מגמת ההתקדמות ממשחקי ההכנה תימשך לליגה, בעונה הבאה הנדודים יובילו אותו לקבוצה גדולה ולמיקום גבוה יותר.

מקום 19 - כרם משעור, בני הרצליה | 6.94
פורוורד (27, 1.98), דירוג בעונה שעברה: 4. בעונה שעברה: 5 נקודות ו-3.1 ריבאונדים ב-13.5 דקות בממוצע למשחק במכבי תל אביב.

הניסיון של הפורוורד ביד אליהו היה מר - פציעות והרבה דקות על הספסל כשאין לו באמת הזדמנות להראות מה שהוא יודע. בהרצליה הוא חוזר למקום שהיה לו בו נוח, ופחות מההצלחה של לפני שנתיים תיחשב אכזבה.

מקום 18 - איתי שגב, מכבי ראשון לציון | 6.98
פורוורד-סנטר (23, 2.04), דירוג בעונה שעברה: 26. בעונה שעברה: 2.8 נקודות ו-2.6 ריבאונדים ב-10.4 דקות בממוצע למשחק במכבי תל אביב.

על שגב עברה עונה לא מוצלחת - החל מהניסיון לעזוב את מכבי תל אביב ודרך דקות הספסל הרבות. בפועל הוא עולה בדירוג בעיקר בשל הפוזיציה בקבוצתו החדשה והתקווה לראות אותו עושה את קפיצת המדרגה המיוחלת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עוז בלייזר, שחקן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
עוז בלייזר/לירון מולדובן

מקום 17 - ליאור אליהו, הפועל ירושלים | 6.98
פורוורד (33, 2.05), דירוג בעונה שעברה: 5. בעונה שעברה: 7.1 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים בממוצע.

ייתכן והדירוג הנוכחי יהיה האחרון בקריירה של אליהו ששעון החול על הקריירה שלו מתחיל לאזול. אחרי העונה החלשה בקריירה שלו, והפרישה של החבר הטוב יותם הלפרין, הוא ינסה להראות שיש עוד מהיכולת במחסנית.

מקום 16 - עוז בלייזר, מכבי ראשון לציון | 7.00
פורוורד (25, 1.99), דירוג בעונה שעברה: 6. בעונה שעברה: 10.8 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע במכבי חיפה.

עונה זוועתית עברה על הפורוורד בעל הקליעה הטובה, שגם סבל מחוסר יציבות באופן אישי, ובאופן קבוצתי ירד עם הירוקים לליגה השנייה. למרות זאת, הוא עדיין היה סחורה חמה בקיץ, ובקבוצה המעניינת בראשון יש לו תפקיד חשוב.

מקום 15 - רפי מנקו, הפועל תל אביב | 7.02
פורוורד (24, 2.00), דירוג בעונה שעברה: 11. בעונה שעברה: 8.6 נקודות ו-4.7 ריבאונדים בממוצע.

זה לקח קצת זמן במהלך העונה, אבל הפורוורד עמד בכבוד עם מטען הציפיות איתו הגיע מהפועל אילת, והיה אחד השחקנים החשובים בהגעה של הפועל תל אביב לפיינל פור. השנה ינסה לקחת את האדומים צעד אחד קדימה.

שחקן הפועל אילת אבי בן שימול. דני מרון
אבי בן שימול/דני מרון

מקום 14 - אבי בן שימול, הפועל אילת | 7.08
גארד (33, 1.94), דירוג בעונה שעברה: 22. בעונה שעברה: 7.1 נקודות ו-7.2 אסיסטים בממוצע במכבי ראשון לציון.

מלך האסיסטים של ליגת העל היה נקודת האור בעונת החושך של מכבי ראשון לציון אשתקד, אך נפרד מהמועדון אחרי שלוש שנים מוצלחות. העובדה שהגיעה עד לנבחרת ישראל מראה את העלייה המטאורית שלו בגיל 33.

מקום 13 - רביב לימונד, הפועל תל אביב | 7.18
גארד (34, 1.91), דירוג בעונה שעברה: 12. בעונה שעברה: 11.9 נקודות ו-4.2 אסיסטים בממוצע.

אחרי שכבר היה נראה שהקריירה של הגארד הוותיק נמצאת בדעיכה גדולה, הוא רשם עוד עונה גדולה, והגיע להישג יפה עם האדומים. הפציעה שאיתה פותח את העונה הנוכחית גורמת לסימן שאלה על היכולת שלו להמשיך ביכולת הזו גם העונה.

מקום 12 - נמרוד לוי, מכבי תל אביב | 7.23
פורוורד (23, 2.08), דירוג בעונה שעברה: 56. בעונה שעברה: 10.5 נקודות ו-6.3 ריבאונדים בממוצע במכבי אשדוד.

הפריצה הגדולה של ליגת העל. אחרי עונה מאכזבת בחר הפורוורד להגיע לידיים של בראד גרינברג באשדוד והפך לאחד מכוכבי ליגת העל. ההצלחה שלו החזירה אותו למכבי תל אביב, ושם יצטרך להשתדרג עוד כדי לקבל דקות אמיתיות.

מקום 11 - בר טימור, הפועל ירושלים | 7.24
גארד (26, 1.90), דירוג בעונה שעברה: 9. בעונה שעברה: 8.6 נקודות, 2.6 אסיסטים ו-2.3 ריבאונדים בממוצע.

הפועל ירושלים לא הצליחה בעונה שעברה, ובר טימור רשם עונה סבירה, לא יותר מכך, ועל הדרך יוצא מהעשירייה הראשונה. טימור חוזר לעמדת הגארד המחליף העונה, כשהוא רואה את תמיר בלאט נכנס לחמישייה, ויצטרך לפלס לעצמו דרך לפרקט ולדקות משחק.

שחקן מכבי תל אביב, נמרוד לוי. יוסי ציפקיס
נמרוד לוי/יוסי ציפקיס
seperator

המדרגים (לפי סדר אלפביתי): רוני בוסאני, יניב בורגר, קרן בן מרדכי, שמוליק ברנר, אייל גיל (הארץ), ננו גינזבורג (צ'כיה), שי גרינברג (קהילת הכדורסל), שי האוזמן (ספורט 5) אודי הירש (כאן ו-וואלה! ספורט), ג'וש הליקמן (Sports Rabbi), עודד הלפרין (ספורט 5), אמנון הררי (הארץ), אהרל'ה ויסברג (וואלה! ספורט), אלעד זאבי (הארץ), רועי חגאי (מכבי רחובות), מתן חרוש (הפועל רמת גן/גבעתיים), ירון טלפז, אבנר יאור (מכבי רעננה), רועי ינקלוביץ' (ישראלספורט), דובי יעקובוביץ' (ARTUP), רועי כהן (ספורט 5), אריה ליבנת (הארץ), יעקב מאיר (ישראל היום), טל נתן (איגוד הכדורסל), חגי סגל (איגוד הכדורסל), שי סגלוביץ' (אליצור יבנה), נמרוד עופרן (וואלה! ספורט), אורן עמיאל (נימבורק), שלומי פרי (מנהלת הליגה), שרון קינן, מולי קצורין, אלי רבי (אליצור רמלה), תומר שטיינהואר (מכבי חיפה), ניב שמולי (סלאומית), אור שקדי (וואלה! ספורט) ועורכי עמוד הפייסבוק יורופיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully