וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

#דירוג_וואלה_כדורסל מקומות 6-10: העתיד כבר כאן, וגם פניני

6.10.2018 / 12:30

דירוג הישראלים בליגת העל ממשיך ונכנס לעשרת הגדולים: פורוורד הפועל חולון שהוכיח שגם בגיל 35 הוא בצמרת, השחקן המפתיע מגן נר, השחקן שהפתיע את כולם בגביע ווינר והנציג הבכיר של נבחרת העתודה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

דירוג השחקנים הישראלים בליגת העל בכדורסל לעונת 2018/19 של וואלה! ספורט מתקרב לסיומו, והיום (שבת) אנחנו נכנסים לעשרת הגדולים. מדי יום, הצגנו בפניכם את הדירוג בסדר עולה, עד שנגיע לשחקן המדורג במקום הראשון, הישראלי הטוב ביותר בליגה לפי המדרגים שלנו. מי שייבחר יצטרף לרשימה מכובדת מאוד של זוכים בשש שנות הדירוג - ליאור אליהו, אלכס טיוס, ג'ורדן פארמר, שון דאוסון וריצ'רד האוול.

הדירוג שמוצג בפניכם הוא של השחקנים במקומות 6-10, השחקנים שפותחים את עשרת הגדולים של הישראלים בליגת העל. בדירוג תוכלו למצוא את אחד הוותיקים בליגה שהזכיר בעונה שעברה כמה הוא גדול, את אחד הצעירים המוכשרים שיש לכדורסל הישראלי להציע ואת הדור שכבר השתלט על הליגה וצפוי להיות המוביל בשנים הבאות.

עלו בגדול:

יובל זוסמן - 27 מקומות
חואקין שוכמן - 20 מקומות

עוד בנושא

למקומות 11-20 בדירוג
למקומות 21-30 בדירוג
למקומות 31-50 בדירוג
למקומות 51-68 בדירוג
הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

גיא פניני שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
גיא פניני/קובי אליהו

מקום 10 - גיא פניני, הפועל חולון | 7.35
פורוורד (35, 2.00), דירוג בעונה שעברה: 19. בעונה שעברה: 8.9 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים בממוצע.

המעבר המתוקשר ממכבי תל אביב עשה טוב לפורוורד הוותיק. פניני, שחזר עד לסגל הנבחרת במהלך העונה שעברה, אמנם לא שיפר את המספרים שלו לעומת התקופה בצהוב, אבל הפך למשמעותי יותר תחת דן שמיר ולמנהיג האמיתי של הסגולים. זה נגמר עם גביע המדינה וגמר פיינל פור.

מקום 9 - איגור קולשוב, מכבי ראשון לציון | 7.69
גארד-פורוורד (24, 1.95) בעונה שעברה לא דורג. בעונה שעברה: 13.8 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בממוצע באוניברסיטת פלורידה.

אחרי שנתיים של ציפייה, הגיע הצלף מהמכללות בחזרה לליגת העל, ודווקא למכבי ראשון לציון שחיכתה בסבלנות אחרי שעזב אותה בגיל 16. קולשוב רשם עונה מצוינת במכללה גדולה, ומתרגם אותה לפריצה כבר במשחקי ההכנה וגביע ווינר. הניפוי מסגל הנבחרת בחודש שעבר צפוי להפוך להיסטוריה רחוקה כבר בחודש הבא.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
איגור קולשוב מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
איגור קולשוב/ברני ארדוב

מקום 8 - חואקין שוכמן, הפועל גלבוע/גליל | 7.70
גארד-פורוורד (23, 1.91) דירוג בעונה שעברה: 28. בעונה שעברה: 9.2 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים בממוצע.

ההתקדמות הנהדרת של הלוחם מגן נר המשיכה גם בעונה שעברה. שוכמן הוא אחד השחקנים האמוציונאלים בליגה והיה חלק משמעותי בהצלחה של החבורה באדום. ועדיין, המשחק שלו רחוק מלהיות מושלם, ואם ישתדרג עוד בהתקפה, יכול אפילו לעלות למקומות גבוהים יותר בדירוג.

מקום 7 - תומר גינת, הפועל תל אביב | 7.74
פורוורד (24, 2.02), דירוג בעונה שעברה: 15. בעונה שעברה: 10.3 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע.

החלפת המשמרות בהפועל תל אביב הושלמה, וגינת הפך לישראלי המוביל של האדומים בדירוג. אחרי עוד עונה של התקדמות, ולאו דווקא בהרבה יותר דקות משחק, הפך הפורוורד לאחד משחקני הפנים המגוונים בליגה. ינסה העונה לשים את טראומת החטאת העונשין מגרמניה מאחוריו.

חואקין שוכמן שחקן גלבוע/גליל מול ג'ייק פמברטון שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. דני מרון
חואקין שוכמן/דני מרון

מקום 6 - יובל זוסמן, מכבי תל אביב | 7.77
גארד-פורוורד (20, 2.00), דירוג בעונה שעברה: 33. בעונה שעברה: 3.9 נקודות ו-1.7 ריבאונדים ב-13.7 דקות בממוצע. באליפות אירופה לנבחרות עתודה: 14.4 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים בממוצע.

מבחינת העונה בליגת העל, יובל זוסמן לא היה שווה מקום בעשירייה הפותחת, אבל אז הגיעה אליפות אירופה לנבחרות עתודה, והחלון האחרון בנבחרת ישראל, והילד בן ה-20 הוכיח שהוא שייך לצמרת של הכדורסל הישראלי ובגדול. כעת נותר לראות האם ההבטחות של מכבי תל אביב יהפכו למציאות כלפיו, ואיך הוא ינצל את הדקות שיגיעו לו.

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב עם נבן ספאחיה. ברני ארדוב
יובל זוסמן/ברני ארדוב
seperator

המדרגים (לפי סדר אלפביתי): רוני בוסאני, יניב בורגר, קרן בן מרדכי, שמוליק ברנר, אייל גיל (הארץ), ננו גינזבורג (צ'כיה), שי גרינברג (קהילת הכדורסל), שי האוזמן (ספורט 5) אודי הירש (כאן ו-וואלה! ספורט), ג'וש הליקמן (Sports Rabbi), עודד הלפרין (ספורט 5), אמנון הררי (הארץ), אהרל'ה ויסברג (וואלה! ספורט), אלעד זאבי (הארץ), רועי חגאי (מכבי רחובות), מתן חרוש (הפועל רמת גן/גבעתיים), ירון טלפז, אבנר יאור (מכבי רעננה), רועי ינקלוביץ' (ישראלספורט), דובי יעקובוביץ' (ARTUP), רועי כהן (ספורט 5), אריה ליבנת (הארץ), יעקב מאיר (ישראל היום), טל נתן (איגוד הכדורסל), חגי סגל (איגוד הכדורסל), שי סגלוביץ' (אליצור יבנה), נמרוד עופרן (וואלה! ספורט), אורן עמיאל (נימבורק), שלומי פרי (מנהלת הליגה), שרון קינן, מולי קצורין, אלי רבי (אליצור רמלה), תומר שטיינהואר (מכבי חיפה), ניב שמולי (סלאומית), אור שקדי (וואלה! ספורט) ועורכי עמוד הפייסבוק יורופיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully