וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "הופתעתי לטובה מאיתנו, המשחק הראשון הוא תמיד מוקש"

6.10.2018 / 23:09

הפועל תל אביב הביסה 81:100 את הפועל אילת, מאמנה הודה שלא ציפה לתצוגה התקפית כל כך מוחצת: "העיקר היה לרוץ". דרוקר: "שום דבר לא הכין אותנו למחצית הראשונה הקטסטרופלית הזאת"

one

הפועל תל אביב הוציאה הערב (שבת) לדרך את ליגת העל בסערה, כשהביסה את הפועל אילת 81:100 בדרייב אין. "הופתעתי לטובה מאיתנו", הודה דני פרנקו. "אילת קבוצה יותר טובה ממה שהיא עשתה במחצית הראשונה. זה משחק ראשון של העונה, אתה לא יודע איך זה יתפתח, זה תמיד מוקש. העיקר היה לרוץ, עשינו המון נקודות במתפרצת, זה לא אפיין אותנו עד לפני עשרה ימים, כשקבוצה רצה ועושה 80 אחוז לשלוש ו-70 אחוז לשתיים, זה כנראה טוב".

על ההדחה מאירופה אמר המאמן האדום: "שרלרואה יותר טובה בשתיים או שלוש רמות מרוב הקבוצות בליגה. יש שם גדלים ורמה אחרת מהליגה פה, היה יותר קשה לשחק מולם מאשר היום. היה לנו זמן לעבוד מאז, חידדנו רוטציה והיררכיה. בגלל זה שיחקנו כדורסל יותר טוב, ועדיין היה דקות שחלק מהדברים האלה באו לידי ביטוי. יש לנו עוד דרך לעשות".

על דאלאס מור שהצטיין עם 24 נקודות אמר פרנקו: "לדאלאס יש יכולת לעשות נקודות, אני רוצה שישפיע על הקבוצה יותר, בטח במחצית השנייה. הוא שחקן צעיר, כשהרכז שלך הוא הטופ סקורר שלך, בדרך כלל הקבוצות האלה לא הולכות למקומות טובים".

עוד בנושא:

ליגת העל נפתחה, הפועל תל אביב הביסה את הפועל אילת 81:100
ראשון בליגת העל: מכבי תל אביב מול אשדוד מרובת שחקני הנוער, ירושלים בהרצליה
סטו דגלאס: "לא יקרה שום דבר עם ההגבלות שמתכננים למתאזרחים. אני לא מודאג"

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. לירון מולדובן
רוצה יותר ניהול משחק מהרכז שלו. פרנקו/לירון מולדובן

מנגד, המאמן המפסיד שרון דרוקר סיכם: "בכדורסל עוברים סרטים שלפעמים אתה לא מצפה להם, שום דבר במשחקי ההכנה לא הכין אותנו לקטסטרופה של החצי הראשון. כל חדירה שלהם, כל שלשה היה פשוט וקל. במחצית דיברו על כבוד, על אגרסיביות, כי בכל החצי הנורא הראשון עשינו שבע עבירות. לא היתה סכנה על הפועל תל אביב להפסיד את המשחק, וזה משאיר לנו הרבה מחשבות כדי למצוא את הנוסחה. צריך לדבר עם השחקנים, אין טעם לשים את האצבע על מישהו אחד. זה כל הקבוצה ואני בראשה".

עוד באותו נושא

ליגת העל נפתחה, הפועל תל אביב הביסה את הפועל אילת 81:100

לכתבה המלאה
מאמן הפועל אילת שרון דרוקר. לירון מולדובן
לוקח אחריות. דרוקר/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully