וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר עצבני: "נתתי יותר מדי קרדיט לשחקנים שלא הגיע להם"

מאמן הפועל חיפה רשם משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון עם 3:0 מול סכנין וזעם על היכולת של שחקניו: "כניעה ללא תנאי. כשמשחקים בלי לב ונשמה - אצלי זה לא עובר". בן זקן: "מגיע לשחקנים"

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
משהו חייב להשתנות. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

זה כבר משבר של ממש. הפועל חיפה רשמה הערב (שבת) משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, והפעם הושפלה והובסה 3:0 בידי בני סכנין, מה שהכעיס מאוד את מאמנה.

"שיחקנו טוב, היינו במשחק, הגענו למצבים במחצית הראשונה. השנייה היתה זוועתית. אני אחראי, נתתי יותר מדי קרדיט לשחקנים שכנראה לא הגיע להם ונצטרך לעשות שינויים מהותיים כדי לחזור להיות הפועל חיפה שכולנו מכירים, אוהבים ורוצים להיות", סיכם ניר קלינגר.

"היתה אנרגיה שלא יכולנו להתרומם ממנה, כניעה ללא תנאי, חולשה, חוסר אישיות, אני מסכים עם הכל. המחצית השנייה היתה מבישה וזה יקבל מענה. אנחנו עושים יותר מדי שגיאות בחלק האחורי. זה חלק מהעבודה שלנו, גם להיות בתוך משבר, צריך להסתכל על זה בעיניים ולהתמודד. כמו שנראינו במחצית השנייה אי אפשר לדבר על פלייאוף עליון, קודם כל צריך להתחיל מהבסיס - לחימה. על זה אני לא מוותר. כשאתה משחק בלי נשמה, לב, הקרבה ואגרסיביות - זה לא יעבור, לא אצלי. זה יהיה קשה, סיזיפי ולא נעים, אבל יהיה הכרחי לעשות שינויים ולהתמודד עם הבעיות".

עוד בנושא:

בן שהר: "התחושות מדהימות, אני הכי שמח בעולם"
בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב: חוגג עודד את השחקנים, סילבסטר יירד לספסל

בני בן זקן מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
סוף סוף. בן זקן/אדריאן הרבשטיין

מנגד, חגג בני בן זקן ניצחון ראשון העונה וסיכם: "הרגשתי שצריך לחשוב מחוץ לקופסה ולהביא אנרגיה אחרת. עלו חבורת שחקנים שהרבה מאוד זמן מחכים לניצחון והרבה מאוד זמן גם מגיע להם. אנחנו יוצאים לדרך חדשה וטובה. יש לנו סגל טוב, לפעמים זה עושה כאב ראש כי זה מרגיש שכל אחד יכול להיות בהרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully