וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב: חוגג עודד את השחקנים, סילבסטר יירד לספסל

6.10.2018 / 22:42

הבעלים לשחקנים: "יש פה כישרון אדיר וסגל שיכול לקחת תואר". וארן במקום הסלובקי, זהבי עשוי לפתוח כמגן ימני, בוזגלו בסגל לראשונה העונה. התלבטות בין אצילי לאופואדו מנגד (א', 21:00, ספ' 5)

מחזור 6הסתיים07/10/2018
בית"ר ירושלים
    2:0
    • (40) אצילי
    • (88) אצילי
    מכבי תל אביב
    צילום. גדעון צנטנר, עריכת וידאו: מתן חדד

    בית"ר ירושלים

    הקבוצה ערכה הערב אימון מסכם לקראת המפגש מול מכבי תל אביב מחר (ראשון, 21:00, ספורט 5) בטדי. עד עתה הבטיחו מקומם כ-15 אלף איש וההערכה היא כי כ-20 אלף צופים יגיעו לאצטדיון. בבית"ר הבהירו כי בוגרים אשר ינסו להיכנס עם כרטיסי נוער ליציעים לא יוכלו לעשות זאת ויופנו חזרה אל הקופות.

    בצד המקצועי, המאמן גיא לוזון עדיין לא סגור על ה-11 שיפתחו במשחק. המאמן, שכבר דיבר על הבעיה בעמדת המגן הימני, ניסה באימון היום את אור זהבי הצעיר בעמדה זאת, כאשר טל בן חיים ומיקי סירושטיין תופקדו כבלמים. זהבי שיחק כמגן שמאלי בשני מחזורי הפתיחה ומאז לא היה בסגל הקבוצה, כאשר במהלך השבוע תופקד אופיר קריאף כמגן ובשבוע שעבר נגד קרית שמונה שיחקו דוד קלטינס ועוז ראלי בעמדה הזאת.

    אנתוני וארן תורגל במקומו של יקוב סילבסטר, שצפוי לרדת לספסל לראשונה העונה. המאמן התריע בפני השחקנים על המעברים המהירים של מכבי תל אביב והעזרה באגפים, אך בעיקר שם דגש על ריכוז ואחריות, בעיקר במצבים נייחים. מאור בוזגלו ייכלל בסגל לראשונה העונה, וכך גם ברונו איבה שחתם השבוע.

    בעלי הקבוצה משה חוגג הגיע לאימון בבית וגן הערב ובסיומו אמר לשחקנים ולצוות המקצועי: "לא אהבתי את המשחק בשבוע שעבר נגד קרית שמונה, הייתי נסער, כבר הפסדנו ובתוצאות פחות טובות, אבל התאכזבתי, מהדרך ומהעובדה שלא הצלחנו לחבר מהלך אחד של כדורגל. אחרי המשחק נתקלתי בזריקת כל האחריות על המאמן ועל משחק ההגנה של הקבוצה, לא אהבתי את זה. יש פה סגל שיכול לקחת תואר, לכוון למקומות 1-3. יש כמה שחקנים עם כישרון אדיר ומוסר עבודה נדיר, עם זאת אני מאמין שאפשר לשפר כל הזמן. לא חושב שצריך לדבר על מוטיבציה לקראת מכבי תל אביב, אבל צריך שיהיה משחק טוב. מחר, ללא קשר לתוצאה, זה לא חיים או מוות, האוהדים צריכים להרגיש שהשארנו הכל על הדשא, לתת הכל".

    עוד בנושא:
    הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
    אוהד התעמת עם לוזון באימון בית"ר ירושלים, סירושטיין תורגל בהרכב
    כאב הראש של מכבי תל אביב: מרסלו נפצע, הקבוצה תקועה

    שחקן בית"ר ירושלים אור זהבי. ברני ארדוב
    ההפתעה של גיא לוזון? אור זהבי/ברני ארדוב

    מכבי תל אביב

    אחרי התיקו בדרבי נגד הפועל תל אביב, מכבי תל אביב רוצה לחזור מחר (ראשון, 21:00, ספורט 5) למסלול הניצחונות עם ניצחון על בית"ר ירושלים בטדי במסגרת המחזור השישי בליגת העל. הצהובים-כחולים עדיין לא הפסידו העונה בליגה, אך צפוי להם מפגש לא קל נגד הקבוצה של משה חוגג, שרוצה גם כן להתאושש מול הקהל הביתי אחרי ההפסד 2:0 לעירוני קרית שמונה במחזור החמישי.

    הבעלים מיטש גולדהאר נכח באימון המסכם וצפוי להגיע לטדי מחר. ולאדן איביץ' תרגל מספר וריאציות שונות של קישור אך ההערכה היא כי יחזור למרכז מגרש אגרסיבי שיכלול את דן גלזר, אייל גולסה ודור פרץ בשלישייה ואילו מקדימה נראה כי ישנה התלבטות בין עומר אצילי לצ'יקו אפואדו באגף ימין.

    מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' אמר לקראת המשחק: "אנחנו רגילים ליריבות שמצופפות, כבר התמודדנו עם זה במשחקים קודמים. המטרה היא לשפר דברים מהמשחקים הקודמים, להיות טובים יותר. לאף אחד אין מקום מובטח ב-11. השחקנים צריכים לעבוד קשה כדי לקבל מקום בהרכב. זה מצב נורמלי. זימוני השחקנים לנבחרת ישראל? אנחנו נשמח אם כל הישראלים שלנו יהיו שחקני נבחרת. זה נפלא עבורי ועבור המועדון, אני מקווה שיהיו לנו עוד ועוד שחקנים בנבחרת. צ'יקו אופואדו הגיע כדי לעזור לנו להיות טובים יותר. הוא מקצוען שעובד קשה והוא שחקן שיהיה חשוב מאוד עבורנו בעתיד".

    דור פרץ הוסיף: "זה משחק קשה כמו כל משחק אחר. בית"ר קבוצה טובה כמו בכל שנה, השנה הם התחזקו בצורה משמעותית. הם יכולים להקשות עלינו מאוד, אבל למדנו אותם ונצטרך להגיע מוכנים. בית"ר ידועה כקבוצת התקפות מעבר מהטובות בליגה. אם נצליח לעצור אותם זה יעזור לתכנית המשחק שלנו. הנבחרת? זה מרגיש נפלא לדעת שעשיתי קפיצת מדרגה ואני חלק ממנה, מפה אני מקווה רק להמשיך קדימה. התחרות על ההרכב? היא טובה לכולם ודוחפת את כולם להיות טובים יותר".

    עוד באותו נושא

    כאב הראש של מכבי תל אביב: מרסלו נפצע, הקבוצה תקועה

    לכתבה המלאה
    ולאדן איביץ' מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
    "רגילים לשחק מול יריבה שמצופפת". ולאדן איביץ'/יוסי ציפקיס

    טריוויה

    * יהיה זה המפגש ה-123 בין הקבוצות בליגה הבכירה. המאזן עד כה: 38:49 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 35 תוצאות תיקו.

    * בית"ר ירושלים צברה עד כה ארבע נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות - פתיחת העונה הכי גרועה שלה מאז 2012/13 (שתי נקודות בחמישה מחזורים).

    * בית"ר ספגה בכל 10 משחקי הליגה האחרונים שלה. השער הנקי האחרון היה ב-0:1 בחוץ על הפועל חיפה ב-23 באפריל.

    * מכבי תל אביב ברצף של 11 משחקי ליגה ללא הפסד, מאז נוצחה 3:2 בטדי על ידי בית"ר ירושלים במחזור הרביעי של הפלייאוף העליון בעונה שעברה.

    * 23 מפגשים (בכל המסגרות) חלפו מאז התיקו המאופס האחרון בין הקבוצות, שהיה בפברואר 2012 בטדי.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: טדי
    קהל: 18500

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully