וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד התעמת עם לוזון באימון בית"ר ירושלים, סירושטיין תורגל בהרכב

5.10.2018 / 11:52

גורם במועדון: "חבל שאין לנו מתחם סגור, אולי האוהדים גם רוצים לקבוע תכנית אימונים?". קריאף נוסה כמגן ימני לקראת מכבי תל אביב, וארן החולה נעדר מהאימון וסילבסטר צפוי לפתוח

צילום. גדעון צנטנר, עריכת וידאו: מתן חדד

(עדכון ראשון: 8:02)

אחרי ההפסד הכואב לקרית שמונה, בית"ר ירושלים נערכת למשחק הגדול שמצפה לה ביום ראשון מול מכבי תל אביב בטדי. המאמן גיא לוזון בוחן מספר שינויים לקראת המשחק הזה כאשר הוא תירגל אתמול באימון את מיקי סירושטיין כבלם על חשבונו של טל כחילה ובחלק מהאימון את אופיר קריאף כמגן ימני. המאמן צפוי לנסות מספר אופציות נוספות בימים הקרובים כאשר רק לקראת המשחק יחליט סופית על ה-11 שיפתחו. אנתוני וארן החולה נעדר מאימון אתמול ובשלב זה נראה כי יקוב סילבסטר יפתח בחוד הצהוב שחור.

אוהדים שהגיעו לאימון קיללו את לוזון והעירו לו על צורת האימון והתרגולים. המאמן התקרב, ניסה לדבר איתם וושאל "למה אתם מקללים?", אבל ספג מטח נוסף וחזר לכר הדשא. גורם במועדון אמר: "אין מה להתייחס לזה, חבל שאין לנו מתחם סגור. עוד מעט האוהדים ירצו גם להכין תכנית אימונים חודשית".

מאוחר יותר בית"ר ירושלים הוציאה הודעה רשמית ובה נכתב ש"אוהד אחד העיר וקילל את גיא לוזון שניגש אליו ואמר לו: 'אתה יכול לומר מה שבא לך, רק ללא הקללות'".

עוד בנושא:

אולאנרה סיכם בבית"ר. חוגג לאוהדים: "מאמין שנהיה גאים נגד מכבי ת"א"
מאור בוזגלו עשוי להיכלל בסגל נגד מכבי תל אביב

מיקי סירושטיין שחקן בית"ר ירושלים מול בן אז'ובל שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
תורגל בהרכב. מיקי סירושטיין/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים מצפים ל-20 אלף צופים, כאשר עד עתה הבטיחו את מקומם 12 אלף מאוהדי הקבוצה ועוד 2,000 אוהדי מכבי תל אביב, שיישבו ביציע הדרומי בטדי. עד עתה מכרה בית"ר קרוב ל-7,500 מנויים ובמועדון מקווים כי המספרים יילכו ויגדלו משנה לשנה.

בבית"ר החליטו לעשות סוף לכניסה של אוהדים מבוגרים עם כרטיסי נוער והודיעו שצפויה בדיקה קפדנית בנושא ואוהד בוגר שיגיע עם כרטיס נוער לא יורשה להיכנס ויופנה בחזרה לקופות.

לאחר המשחק נגד בני סכנין פירסמנו בוואלה! על האוהד אחיעד קימה, שהגיע במיוחד מפורטו ריקו למשחק. מנכ"ל הקבוצה מוני ברוש יצר קשר עם קימה והזמין אותו למשחק עם מכבי תל אביב, כאשר בהמשך המטרה היא לנסות ולפתח את נושא האוהדים בחו"ל ולהיות בקשר עימם. בבית"ר מנסים להגיע לכל נתחי הקהל שמתקשים להגיע לטדי באופן קבוע אבל כן רוצים להרגיש חלק מהמועדון.

ארון אולאנרה חתם על זכרון דברים לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת, אך ההסכם ייכנס לתוקף רק לאחר שינחת בארץ ויעבור בדיקות רפואיות מקיפות. בבית"ר יוציאו לניגרי ויזה בשבוע הבא וההערכה היא כי יגיע רק בעוד שבוע לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully