וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאב הראש של מכבי תל אביב: מרסלו נפצע, הקבוצה תקועה

הקשר שהושאל לבוטאפוגו, זקוק לניתוח בברך וגמר את העונה בברזיל. הוא יחזור לקרית שלום בסוף דצמבר ובגלל ההיעדרות הארוכה שלו, הצהובים יתקשו למצוא קבוצה אחרת שתצרף אותו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הקשר האחורי מרסלו, יחזור למכבי תל אביב אחרי שתקופת ההשאלה שלו לבוטאפוגו תסתיים בסוף דצמבר, אבל יתכן שהצהובים יתקשו למצוא קבוצה אחרת שתצרף אותו.

הקשר האחורי בן ה-24 סובל מפציעה בברך, זקוק לניתוח ולמעשה גמר את העונה בברזיל. הדבר אמור להקשות על מכבי תל אביב והשחקן למצוא קבוצה אחרת שתקלוט אותו וייתכן שהצהובים ייאלצו לשאת במלוא שכרו.

הקשר הברזילאי נרכש מויטוריה תמורת כ-1.2 מיליון יורו בינואר 2017, אבל לא הצליח להותיר את חותמו בקבוצה מקרית שלום. בקיץ שעבר הוא הושאל לבני יהודה, אבל לא הרשים ושוחרר באמצע העונה. לשמחתה של מכבי תל אביב, בוטאפוגו צירפה אותו בהשאלה במרץ. הוא שותף ב-23 משחקים במסגרות השונות, אבל לא הרשים.

מרסלו לא שיחק בשבועות האחרונים ובבוטאפוגו החליטו לא לנסות לרכוש אותו ממכבי תל אביב או לשאול אותו לתקופה נוספת. העובדה שלא שיחק מתחילת ספטמבר, ביחד עם הפציעה בברך שתגרום להיעדרות ארוכה, הן אלה שיקשו על הצהובים למצוא קבוצה שתסכים להחתים אותו וגם לעמוד בשכר שלו.

בסגל של מכבי תל אביב כבר יש שחקן זר אחר שמתאושש מניתוח בברך: כריסטיאן באטוקיו שקרע את הרצועה הצולבת לקראת סוף העונה שעברה.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע עשויה להשתתף בשכרו של בן שהר כדי שיעבור למכבי חיפה
בני סכנין: הפסד להפועל חיפה צפוי לגרום לפיטוריו של בני בן זקן
אפונסו טיירה: "המטרה היא להגיע לגמר הגביע ולסיים במקומות 1-3"

מרסלו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מרסלו שחקן מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully