וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "התחושות מדהימות, אני הכי שמח בעולם ומקווה לצאת לדרך חדשה"

החלוץ חזר לשחק והוביל את הפועל באר שבע ל-1:4 מול מכבי פתח תקוה. ברק בכר: "סוף סוף ניצחנו אחרי שלושה חודשים, הגיע הזמן". אלישע לוי: "אי אפשר לנצח כשאתה עושה טעויות כאלה בהגנה"

הפועל באר שבע השיגה הערב (שבת) את הניצחון הראשון שלה העונה בליגת העל עם 1:4 ביתי ומרשים מאוד מול מכבי פתח תקוה, במסגרת המחזרו השישי. גידי קאניוק העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה השנייה, שיר צדק החמיץ הזדמנות לאזן כשבעט פנדל החוצה בדקה השישית, אבל אז הגיע בן שהר וכבש בדקה ה-13, דיא סבע השלים מהפך בדקה ה-15 ושהר הוסיף עוד אחד בדקה ה-30. במחצית השנייה הצליח מיהאי קורהוט לכבוש שער יפה (72) וקבע את תוצאת המשחק.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הפועל באר שבע הביסה 1:4 את מכבי פתח תקוה
בני יהודה ניצחה 1:3 את מכבי נתניה

בן שהר שחקן הפועל באר שבע עם ברק בכר. ברני ארדוב
שהר ובכר/ברני ארדוב

מאמן באר שבע ברק בכר: "סוף סוף ניצחנו אחרי שלושה חודשים, אנחנו מעריכים מאוד את הניצחון הזה. אבל אנחנו יודעים שזה רק משחק אחד, יש עוד הרבה עבודה. גם הניצחון ייתן לנו ביטחון, גם הדרך בה הוא הושג. השחקנים לקחו על עצמם הרבה והיה כיף לראות את זה. בטח אחרי שסופגים מוקדם במצב שלנו ומחמיצים פנדל לאחר מכן. ראיתי את בן שהר מתאמן טוב ונראה חד, הוא הרוויח את המקום שלו היום ביושר ואני שמח. אני אעשה מה שנכון לכל משחק. אנחנו סתם מתעסקים עכשיו בהרבה שאלות על שחקן, שווה לדבר על המשחק כי היו דברים יפים היום. אין לנו לוקסוס לחשוב יותר מדי ולהרגיש טוב עם עצמנו. זה בסך הכול ניצחון ראשון בשישה משחקים וזה משהו בלתי נתפס עבור באר שבע, בטח בשנים האחרונות. אפשר לעשות את הדברים טוב יותר, אני אדאג שזה יקרה".

חלוץ באר שבע בן שהר: "התחושות מדהימות. שחקנים עוברים תקופות טובות ופחות טובות, אני למדתי שבכדורגל הכול יכול להיות וזה מה שמשאיר אותי שפוי וחזק. אני שמח מאוד על היום. אני אדם מאמין וחושב שדברים צריכים לקרות ובגלל זה הם קורים. אני שמח בשביל הקבוצה ובשבילי. חזרנו למסלול הניצחונות ואני שמח מאוד". על מצבו אמר שהר: "מי שמכיר אותי יודע שמה שעובר אצלי בראש כשאני לא בסגל זה להגיע ולעבוד עוד יותר קשה יום לאחר מכן. אני מאמין בעצמי ומודע ליכולות שלי.

"אני לא רוצה להיכנס לתקופה הפחות טובה שעברתי, אני שחקן הפועל באר שבע ואתן הכול כל עוד אני נמצא כאן. אני הכי שמח בעולם. תמיד חשבתי לעצמי שמבחינתי הכי טוב זה להיות בהפועל באר שבע, נכון שהיו דברים והיו דברים מאחורי הקלעים ובכל פעם זורקים שמועות וחבל להתעסק בזה כי אלה דברים לא נכונים. אני שמח ומקווה שאצא לדרך חדשה וטובה. מקווה שאוכל לעזור להצעיד את הקבוצה קדימה". על הקהל: "הקהל של הפועל באר שבע הוא דבר מדהים. הם תומכים בגדול ואני הכי שמח שיש את הקהל הזה. גם כשלקבוצה לא הולך, באים אלפים למשחקי חוץ ותומכים".

מאמן מכבי פתח תקוה אלישע לוי אמר אחרי המשחק: "באנו טוב למשחק, אבל אי אפשר לנצח את הפועל באר שבע כשאתה לא משחק טוב בהגנה. באר שבע התפוצצו וניצחו בצדק, אנחנו צריכים לקחת את הדברים הטובים מהמשחק הזה והיו כאלה. היה קצב טוב והקהל נהנה, אנחנו קצת פחות, אבל נלך הלאה. אני לא חושב שהשחקנים הסתנוורו מהפתיחה הטובה שלנו. לא הסתדרנו פשוט עם מה שבאר שבע עשתה, היא הייתה הרבה יותר טובה". על המחווה והטקס שעשו לו לפני המשחק, אמר לוי: "התרגשתי מאוד, היה יפה מאוד לראות את התמיכה של הקהל ואת הטקס שאלונה עשתה. זה יפה שזוכרים את מה שעשיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully