וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר מתח ביקורת על הליגה. מסתמן: קפילוטו לא יזדקק לניתוח

4.10.2018 / 10:21

מאמן הפועל חיפה במסע"ת: "אגיד זאת בעדינות: קבוצות חושבות 'בואו לא נפסיד'". הבלם ייפגש עם רופא מומחה כדי לאשרר את הקביעה. המאמן הודה: אלבז לא בסגל בשל פרשת האוהד

שחקן הפועל חיפה, ניסו קפילוטו. קובי אליהו
חדשות מעודדות. קפילוטו/קובי אליהו

בשורה טובה להפועל חיפה: על פי ההערכה ראשונית שהתקבלה אתמול הבלם ניסו קפילוטו, שסובל מקרע ברצועה הפנימית של הברך, לא יזדקק לניתוח שיצריך ממנו היעדרות ארוכה יותר. קפילוטו, שאמור להיעדר 6-8 שבועות ללא התערבות כירורגית, ייפגש עם רופא מומחה על מנת לאשרר את הערכת הרופאים אתמול.

הבוקר קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול סכנין, בו אמור לפתוח הבלם ריקי מיטרבסקי לצד גבריאל תמאש. במסיבת עיתונאים שערכה בקריית חיים דיבר המאמן ניר קלינגר על המצב בקבוצה, שצברה חמש נקודות בלבד בחמישה משחקים. עוד קודם לכן הודיעה הקבוצה כי "בניגוד לקבוצות רבות בליגת העל, אנחנו נגבה מחיר אחיד של 50 שקלים לכרטיס".

"הליגה השנה, בכל הקבוצות מרגישים את זה, מייצרת משחקים צפופים מאוד. אין פייבוריטית כמעט באף משחק, במיוחד לאור מה שהפועל חדרה עושה בליגה", אמר קלינגר. "אנחנו פוגשים עוד יריבה קשה מאוד. העניינים של סכנין פחות מעניינים אותנו, כי לכל קבוצה יש צרות ובעיות. בשבועיים האחרונים אני מדבר עם השחקנים על רצון לשפר את איכות המשחק שלנו. היא השתפרה משמעותית, למרות שזה לא ניכר בתוצאות. נקודת המוצא היא לשפר קודם כל את האיכות ולא לרדוף אחרי נקודות בזמן שאנחנו לא יודעים לשחק כדורגל טוב".

"לכל קבוצה יש נקודות תורפה, בסכנין יש חלק קדמי מהיר ויש גם חולשות שלא אדבר עליהם", הוסיף המאמן. "אנחנו רואים את ההכנה של השחקנים, מכינים את הקבוצה. אני מרגיש את השחקנים, הם משפרים את האיכות שלהם. עד הפעולה האחרונה, שם אנחנו לא מספיק חדים. כשאתה משחק טוב אתה מייצר עד 15 מצבים למשחק ומבין שאתה בגרף התקדמות. עבדנו כמעט בכל אימון על עבודה מול השער, על ניצול מצבים בכל מיני קומבינציות של התקפה".

עוד בנושא:

שחקני הפועל חיפה לא קיבלו מענקים
כץ: "קצב הנקודות לא מספק". נתק עם מרכז הפועל
אלי אלבז נקנס ב-3,000 שקלים ויבצע עבודות למען הקהילה

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר. קובי אליהו
"לא רוצה אווירה שלילית באצטדיון". קלינגר/קובי אליהו

על ניסו קפילוטו אמר המאמן: "שיחקנו בעבר בלי קפילוטו ובלי תמאש, היו היעדרויות. הסגל הוא חזק, בכל עמדה יש מי שיחליף את השחקן שחסר. מיטרבסקי מגלה יכולת מצוינת אז חבל שניסו ייעדר, אבל יש לו מחליף. ניסו יעשה שיקום ויחזור במהרה. אנחנו מאורגנים בעמדה הזאת".

על היכולת בהתקפה: "אני אומר לשחקנים שמגיעים מול השער לא לחשוב יותר מדי. חלוץ צריך להיות החלטי בפעולות שלו. כשאתה לחוץ, כדור לא נכנסים. אבל יש גם שוער בצד השני ולפעמים חסר משהו. הנגיחה של פפאזוגלו הייתה טובה, אבל יש מקום לשיפור".

על המצב בסכנין אמר: "קבוצה שבאה לחוצה מאוד יכולה להיות מאוד מרוכזת וגם לעשות הרבה טעויות. אני מעדיף להתרכז בקבוצה שלי ובסגנון המשחק שלי. הוא השתנה מהעונה שעברה. בעקבות השינויים בסגל פיתחנו סגנון משחק שונה, שיותר מחזיק בכדור. יש לנו את הכלים לזה. אני לא מרוצה מקצב צבירת הנקודות".

קלינגר העביר ביקורת על הרמה בליגה ואמר: "אגיד זאת בעדינות מה אני חושב על הליגה השנה: יש תחושה של 'בואו לא נפסיד' קודם. זה לא מייצר רמה גבוהה ולא שערים. לא יודע כמה 0:0 היו בשלב הזה, אבל היו מעט בסיבוב הראשון. בהתחלה הגדולות לוקחות נקודות והליגה מתחילה להסתדר. הטבלה מבולבלת השנה. יש מגמה של חשש מסוים. הפועל חיפה לא הולכת בגישה הזאת. אני מעדיף להיות האחרון שידבר על זה, אני צריך להחזיר את הפועל חיפה למקום שבו היא צריכה להיות".

"הדרישה שלי מחלוץ היא לזוז הרבה וללחוץ. אני לא מתפשר עליהם", התייחס המאמן לחלוצים בקבוצה. "אלבז לא היה בסגל בשל התקרית, היא לא נעלמה מעיניי. אלי עמד בפני ועדת משמעת ברמה הערכית. מקצועית, הייתה לי ביקורת ואמרתי לו אותה. לכן הוא לא היה בסגל. הקבוצה היא מעל הכל והסברתי לו את זה. מקווה שהדברים עם אותו אוהד יסתדרו. אני לא רוצה אווירה שלילית באצטדיון ושאנשים יתמקדו בו במקום בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully