וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אלי אלבז נקנס ב-3,000 שקלים ויבצע עבודות למען הקהילה

26.9.2018 / 14:29

החלוץ נענש על התקרית בה היה מעורב במשחק ההפסד להפועל חדרה. הפועל חיפה: "השחקן לקח אחריות על התנהגותו. אלבז הדגיש כי הקללות כלפיו ומעורבות אביו היו הגורם לתקרית"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

ועדת המשמעת של הפועל חיפה החליטה לקנוס את אלי אלבז בסכום של 3,000 שקלים בפועל ו-10,000 שקלים על תנאי. זאת בשל התקרית בה היה מעורב בהפסד להפועל חדרה (2:0) ביום שני האחרון. בנוסף אלבז יתנדב בקהילה באחת העמותות שאותן מאמצת הפועל חיפה.

התקרית אירעה לקראת סיום המשחק. אלבז סיפר כי זיהה את אחד האוהדים ביציע מתעמת עם אביו שנכח במקום. מאוחר יותר טען כי הסב את תשומת לב המאבטחים לדבר ולא הכיר את האוהד שתקף את האוהד שהתעמת עם אביו. אתמול הוא שוחח עם ניר קלינגר והוחלט כי יעמוד בפני וועדת משמעת.

בהודעת הפועל חיפה נאמר כי: "השחקן לקח אחריות על התנהגותו, התנצל עליה והבטיח כי היא לא תשוב. השחקן הדגיש כי הקללות כלפיו ומערבות אביו היו הגורם לתקרית. המועדון רואה באלי אלבז שחקן חשוב במערך הקבוצה וקורא לקהל לתמוך בפועל חיפה בכלל ובאלי אלבז בפרט".

בוועדת המשמעת ישבו מנכ"ל הפועל חיפה אורן שטרלינג, חבר ההנהלה אמיר הברפלד והאחראי על ארגון השחקנים מטעם ההסתדרות, ניר אלון.

עוד בנושא
אלי אלבז: "נקלעתי לסיטואציה מורכבת שלא האמנתי שאתקל בה במועדון נעוריי"
אלבז יעמוד לוועדת משמעת, כץ תוקף: "הפועל חיפה קבוצת תחתית"
רוני לוי פוטר מאנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית

אלי אלבז שחקן הפועל חיפה לפני טל כחילה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"שחקן חשוב במערך". אלבז/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully