וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבז יעמוד לוועדת משמעת, כץ תוקף: "הפועל חיפה קבוצת תחתית"

25.9.2018 / 7:08

סוער אחרי ההפסד של הפועל חיפה לחדרה. קלינגר שוחח עם החלוץ בעקבות עימות עם אחד האוהדים, אלבז טען כי חשש בעקבות עימות עם אביו. הבעלים ביקר: "התקציב עלה, איפה האיכות?"

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
"השנה אנחנו לוקחים סיכונים ומפסידים בהם". יואב כץ/סוכנות ג'יני

היכולת של הפועל חיפה במשחק מול הפועל תל אביב גרמה לבעלים יואב כץ לצאת מגדרו, אבל ההפסד אמש להפועל חדרה עשוי לגרום לזעזוע במערכת, כשמספר שחקנים עשויים לשלם את המחיר ולרדת לספסל. אתמול לאחר המשחק שוחח כץ עם אנשי המועדון והביע כעס רב על ההפסד. אחרי השיחה, אמר כץ לוואלה! ספורט: "לצערי הפועל חיפה היא קבוצת תחתית. אם בשנה שעברה בדקות האחרונות היינו לוקחים סיכונים ולרוב זוכים בהם, השנה אנחנו לוקחים סיכונים ומפסידים בהם. אותו דבר קרה מול הפועל תל אביב. צריכים לשנות מעט את המחשבה, אבל יהיו פה עוד שינויים, חלקם פילוסופיים. אם אנחנו רוצים להצליח צריך לשנות את המחשבה בקבוצה הזאת".

כץ השווה בין העונה הנוכחית של הפועל חיפה, שצברה ארבע נקודות בלבד כמו היריבה העירונית, לעונה שעברה. "אין לנו את אותן איכויות ויש בעיות בחלק ההתקפי וההגנתי. הפועל תל אביב והפועל חדרה עלו מהליגה השניה. המשחק היה שווה כוחות, אבל קבוצות עם סגל לא יותר טוב מאיתנו ניצחו אותנו. בגלל זה אני סבור שאנחנו קבוצת תחתית. עד הדקה ה-85 אתה רואה משחק שפוי. אולי היינו צריכים לשחק על תיקו. בעונה שעברה היו לנו שחקנים שיודעים לשים כדור ברשת בדקה האחרונה, ההגנה הייתה מספיק חזקה לעצור התקפות מתפרצות. התקציב של הפועל חיפה עלה העונה, איפה האיכות? היא לא עלתה בהתאם לתקציב שלנו. צריך לשחק בהתאם לאיכויות האלה וזה לא קרה. אני חושש מאוד מהמשחק נגד מכבי פתח תקוה".

"היו לנו 20 מצבים, אבל מעט בעיטות למסגרת. ורמוט ואלבז החמיצו, בעונה שעברה היינו מכריעים משחקים כאלה. ההחמצות של מקסים? הציפורים בנתניה היו צריכים להיות בכוננות יתר וזה מה שיש לי להגיד על זה".

עוד בנושא

עוד אכזבה: הפועל חיפה הפסידה 2:0 להפועל חדרה
ניסו אביטן מתעקש: "אנחנו אוגרים נקודות, לא נסתנוור"
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
"עד שלא אברר פרטים לא אדע כיצד לנהוג". ניר קלינגר/ברני ארדוב

החלוץ אלי אלבז יעמוד לוועדת משמעת אחרי שבמועדון ביררו לעומק את ניסיון התקיפה עליו, כשאוהד מהיציע קילל אותו ועשה את דרכו לעברו, אך המאבטחים ואוהד נוסף הרחיקו אותו. אלבז עצמו טען כי לא התעמת עם האוהד וחשש כאשר אוהד התעמת עם אביו לאחר ההחמצה. "זה מקרה רע מאוד וחבל מאוד שקרה. זה יזכה להתייחסות ממני אבל עד שלא אברר פרטים לא אדע כיצד לנהוג", אמר קלינגר.

אלבז רשם החמצה גדולה לפני השער של חדרה ובמועדון, שם גינו כמובן את המעשה, מניחים שזו הסיבה שבגללה האוהד ניסה לתקוף אותו מילולית.

שון גולדברג ייעדר בין שבוע לשבועיים ויחמיץ את המשחק הקרוב. במועדון מקווים שגבריאל תמאש ישוב ל-11. "מיטרבסקי לא היה הבעיה שלנו, אבל תמאש מוסיף המון מנהיגות וביטחון לכל הקבוצה", נאמר על הבלם שקיבל זריקה ועלה לחימום, אך הודיע כי הוא לא יוכל לשחק. רועי שוקרני שנשאר בקבוצה ונכלל בסגל אמור לקבל דקות בקרוב.

עוד באותו נושא

ניסו אביטן מתעקש: "אוגרים נקודות, לא נסתנוור". קלינגר: "ברור שיש בעיות"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully