וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן מתעקש: "אוגרים נקודות, לא נסתנוור". קלינגר: "ברור שיש בעיות"

הפועל חדרה ממשיכה להדהים, השחקנים צהלו על הדשא, ניסו אביטן ממשיך בשלו: "יודעים את מקומנו, נילחם עד טיפת הדם האחרונה". קלינגר על ההחמצות: "הורדנו המון ציפורים, זה היה מזעזע"

שחקני הפועל חדרה חוגגים. שלומי גבאי
חגיגות מפתיעות. הפועל חדרה/שלומי גבאי

הפועל חדרה ממשיכה להדהים את ליגת העל. בדרך כלל המילה "להדהים" נשלפת בקלות ונאמרת בנון שלנטיות, אבל העולה החדשה הגיעה לעונה הזאת ללא ציפיות, עם סגל אלמוני, הפרשנים הכתירו אותה כיורדת הבטוחה, והערב (שני), אחרי הניצחון 0:2 על הפועל חיפה משערים של לוסיו (86) ואבו זייד (90), היא עם שלושה ניצחונות בארבעה מחזורים, עם 10 נקודות מ-12 אפשריות, וצמודה למכבי תל אביב שבמקום הראשון. וואו.

המאמן המנצח ניסו אביטן אמר בסיום המשחק: "אנחנו נמשיך להגיד את אותם דברים: אנחנו מרוצים מאוד. מבחינה מקצועית לא היינו טובים וחדים במחצית הראשונה, אבל השחקנים שנכנסו עשו את ההבדל. התוצאה מאוד חשובה לנו. זה יישמע קלישאתי, אבל אנחנו אוגרים נקודות, יודעים את מקומנו, מסרבים להסתנוור, ונמשיך לשחק כדורגל כמו שאנחנו יודעים, זו המטרה שלנו.

"לוסיו? שחקן המשחק, בלי ספק. הוא יכול היה לכבוש עוד יותר, אבל הוא עושה עבודה מצוינת, ואני מרוצה ממנו. הקהל שלנו? מדהים. אמרו שאין לנו מקום בליגה הבכירה, אבל הקהל שלנו הוכיח שאנחנו יכולים להיות בליגת העל. נילחם עד טיפת הדם האחרונה, הייתה תצוגה אדירה של הקהל".

מנגד, הפועל חיפה עם הפסד שני בשלושת המחזורים האחרונים, ומאז ה-0:5 מול נתניה במחזור הראשון, מחזיקת הגביע מידרדרת. ניר קלינגר אמר בסיום: "קשה לי לנתח משחק כזה. במחצית הראשונה היו לנו יותר מדי פעמים שהחמצנו, לא בעטנו למסגרת, הורדנו המון ציפורים היום בנתניה, זה היה מזעזע, ניסיונות הבעיטה שלנו לשער. בדקות שנראה היה שאנחנו הולכים להכריע, עם מצב ודאי לשער של אלבז, באותה התקפה ספגנו, מהבעיטה השנייה של חדרה. ברור שאנחנו לא מספיק טובים בחלק הקדמי, לא מספיק איכותיים, למרות שלכאורה שלטנו במשחק, וכן, אנחנו קצת בבעיה.

"אני לא רגוע, ולא הייתי רגוע לפני. היינו צריכים לעשות אלתורים בהגנה, אבל זה לא אומר שבבעיטה השנייה למסגרת שלנו אנחנו אמורים לספוג. ברור שיש לנו בעיות, אולי ברמת האנרגיה והמנהיגות, מה שהלך בשנה שעברה השנה הולך קשה יותר. אבל זה חלק מהכדורגל. אין פאניקה, אם היינו יותר חדים היינו מנצחים. הגישה שלנו היום הייתה גישה נכונה. אי אפשר להגיד שחדרה הייתה טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully