וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי פוטר מאנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית

המאמן הישראלי, שנכנס לקדנציה הנוכחית בספטמבר 2016, עוזב את האי שכן אחרי פתיחה חלשה שכללה הדחה מוקדמת מאירופה וחמש נקודות מ-12 אפשריות. מחליפו עשוי להיות טימור קצבאיה

רוני לוי מאמן אנורתוזיס פמגוסטה. האתר הרשמי של אנורתוזיס פמגוסטה, אתר רשמי
יחפש אתגר חדש. רוני לוי/אתר רשמי, האתר הרשמי של אנורתוזיס פמגוסטה

זה רשמי: רוני לוי סיים את דרכו באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית. בתקשורת הקפריסאית דווח כבר בימים האחרונים שהמאמן עשוי לשלם את המחיר על פתיחת העונה החלשה, ואחרי שנפגש אתמול (שלישי) עם יו"ר המועדון אנדראס פאנטליס ולא התייצב לאימון הקבוצה כצעדים מקדימים, לוי יעזוב כעת רשמית את האי שכן. אנורתוזיס, שמחזיקה במחליף בקנה בדמותו של טימור קצבאיה הגאורגי, פתחה את העונה בצורה מאכזבת עם הדחה באירופה על ידי לאצ'י האלבנית וחמש נקודות מתוך 12 אפשריות שמיקמו אותה במקום השישי בליגה הקפריסאית.

לוי הגיע לאנורתוזיס בפעם הראשונה בסוף 2011, קיבל את הקבוצה כשהיא בתחתית וקידם אותה עד למקום הרביעי, כשבעונה השנייה היה במאבק האליפות עד שחלה נסיגה שהובילה גם לפיטוריו באפריל 2013. לקדנציה הנוכחית נכנס בספטמבר 2016, כחודשיים לאחר שסיים את תפקידו במכבי חיפה. העונה הראשונה הסתיימה עם ייצוב השורות ומקום שישי, בעונה השנייה חל שיפור עם התקדמות למקום השלישי והשגת הכרטיס לאירופה, אך כעת השידוך הגיע לקצו פעם נוספת.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אתמול דווח בקפריסין: רוני לוי לא הגיע לאימון אנורתוזיס פמגוסטה
32 דקות לביברס נאתכו בניצחון הדרמטי של אולימפיאקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully