וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לא הגיע לאימון אנורתוזיס: "ההחלטה בעניינו נדחתה לרביעי"

המאמן הישראלי לא הופיע לאימון ונפגש במשך יותר משלוש שעות עם יו"ר המועדון, שכעת ימסור את רשמיו להנהלה ואז יוחלט אם להיפרד ממנו. רועי גורדנה בישל ב-0:2 של סלאבן בלופו על קורילובץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אומר שלום? רוני לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוני לוי ואנורתוזיס פמגוסטה קרובים לפרידה. המאמן הישראלי נפגש הערב (שלישי) עם יו"ר המועדון אנדראס פאנטליס, לאחר שזה קיבל אמש את אישור ההנהלה לכך, ועל פי הדיווחים בקפריסין הוא צפוי לסיים את תפקידו. סימן מקדים לכך הגיע עוד קודם לכן, כאשר לוי לא התייצב לאימון הקבוצה, אך בתום יותר משלוש שעות של פגישה נטען בתקשורת באי השכן כי ההחלטה נדחתה לרביעי. פאנטליס יעביר את רשמיו להנהלה ורק אז ייקבע גורלו של המאמן.

כזכור, לאנשי אנורתוזיס כבר יש מחליף בקנה: טימור קצבאיה הגאורגי, האיש שהוביל את המועדון להופעה היסטורית בליגת האלופות לפני עשור. הוא עשוי לחזור במקום הישראלי, שפתח את העונה בקפריסין עם ניצחון ליגה אחד ושני שערי זכות בארבעה מחזורים, ועוד לפני כן הודח בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית על ידי לאצ'י האלבנית.

לוי הגיע לאנורתוזיס בפעם הראשונה בסוף 2011, קיבל את הקבוצה כשהיא בתחתית וקידם אותה עד למקום הרביעי, כשבעונה השנייה היה במאבק האליפות עד שחלה נסיגה שהובילה גם לפיטוריו באפריל 2013. לקדנציה הנוכחית נכנס בספטמבר 2016, כחודשיים לאחר שסיים את תפקידו במכבי חיפה. העונה הראשונה הסתיימה עם ייצוב השורות ומקום שישי, בעונה השנייה חל שיפור עם התקדמות למקום השלישי והשגת הכרטיס לאירופה, אך כעת נראה שהשידוך מגיע לקצו.

* רועי גורדנה בישל את השער הראשון והשלים 90 דקות בניצחונה של סלאבן בלופו 0:2 בחוץ על קורילובץ בגביע הקרואטי. הקשר הישראלי הכין לכריסטיאן נובאק בדקה ה-46 ולואי בונגונגי הוסיף את השני בדקה ה-58.

* אינגולשטאדט, ללא אלמוג כהן הפצוע, רשמה הפסד שלישי ברציפות בבונדסליגה השנייה, הפעם 2:1 במגרשה של קלן המוליכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully